• [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 23:43 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    TeamDerek schreef:
    Je kan mij ook op de lijst voor Amsterdam zetten, want ik ga alleen. ): Tenzij Livenation me weer naait, net zoals toen ik voor de gein naar Justin Bieber zou gaan. Kut livenation. ;x

    Ik kan ook niet anders dan alleen gaan, maar dan mag ik het concert dus vergeten.
    Voor je valse hoop krijgt, ik ga naar Antwerpen, sorry babe :c.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    TeamDerek schreef:
    Je kan mij ook op de lijst voor Amsterdam zetten, want ik ga alleen. ): Tenzij Livenation me weer naait, net zoals toen ik voor de gein naar Justin Bieber zou gaan. Kut livenation. ;x


    Wat is er gebeurd dan met livenation? Aangezien ik mijn kaartje(s) ook wil bestellen via livenation.


    Physics is awesome

    Bulsara schreef:
    (...)
    Ik kan ook niet anders dan alleen gaan, maar dan mag ik het concert dus vergeten.
    Voor je valse hoop krijgt, ik ga naar Antwerpen, sorry babe :c.


    Uit welke provincie kom je precies? Dan kunnen we misschien samen gaan? -als je wil-

    AnneMalik schreef:
    (...)

    Uit welke provincie kom je precies? Dan kunnen we misschien samen gaan? -als je wil-

    Vlaams-Brabant. & jij?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Lol, ik mag ook x'D

    Ik had What makes you beautiful aanstaan daarnet, mijn ma zegt zo: "Leuk nummer he!" en toen kwam het gesprek op het concert en mijn ma zo: "Je mag wel gaan hoor!"

    Dus. Nu nog de keuze tussen Antwerpen en Amsterdam x'D. De reistijd is voor mij even lang voor beide dus dat maakt niets uit. Wss is naar Amsterdam wel goedkoper, gezien ik dan nog een OV heb met studentenkorting(en ik weet niet of dat geld oor als ik het stuk nog moet reizen naar Antwerpen).
    Zet me voorlopig in ieder geval maar bij Amsterdam.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 15:08 ]


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Ik ga naar Amsterdam aangezien ik er maar iets van driekwartier vanaf woon en Antwerpen iets van 2 uur rijden is...


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Haal mij maar van de lijst. Voorlopig ziet het er barslecht uit. Omdat m'n overgrootmoeder net overleden is, ben ik niet van plan het te vragen.
    Ik zou 9 kansen op 10 toch niet mogen. Misschien dat m'n vriendin kaartjes te pakken krijgt, en dat ik nadien heel misschien mee mag. Ik hoop het. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adlington schreef:
    Haal mij maar van de lijst. Voorlopig ziet het er barslecht uit. Omdat m'n overgrootmoeder net overleden is, ben ik niet van plan het te vragen.
    Ik zou 9 kansen op 10 toch niet mogen. Misschien dat m'n vriendin kaartjes te pakken krijgt, en dat ik nadien heel misschien mee mag. Ik hoop het. c:

    In zo'n situatie zou ik het begrijpen. Veel sterke, meid! <3


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bulsara schreef:
    (...)
    Vlaams-Brabant. & jij?


    Limburg, dus dat gaat moeilijk gaan vermoed ik ):


    @Adlington, Enige deelneming!

    AnneMalik schreef:
    (...)

    Limburg, dus dat gaat moeilijk gaan vermoed ik ):


    @Adlington, Enige deelneming!

    Welke stad in Limburg woon je het dichtstbij dan? Ik ben ooit in Hasselt naar school geweest, dus ik ken die stad als een broekzak.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik woon in Bilzen, dat ligt langs Genk en Tongeren. Hasselt is ongeveer 20 km van Bilzen vandaan.

    Azulchica schreef:
    (...)

    Wat is er gebeurd dan met livenation? Aangezien ik mijn kaartje(s) ook wil bestellen via livenation.


    Ik had kaartjes voor het concert van JB besteld en toen had ik ook betaalt enzo en het waren écht hele goede plaatsen enzo en een uur later kreeg ik mail: Ja, de kaarten zijn dubbel geboekt, dus je krijgt ze niet.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik ga naar Amsterdam, als ik de kaartjes krijg. Ik ben echt bang dat ik geen kaartjes ga krijgen.

    AnneMalik schreef:
    Ik woon in Bilzen, dat ligt langs Genk en Tongeren. Hasselt is ongeveer 20 km van Bilzen vandaan.

    Ja, da's best een eindje :c


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Yaay , iemand die ik ken gaat ook naar Ams en ik denk ik met haar mee , hihi ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.