• [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 23:43 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Adesso schreef:
    (...)

    Daar ben ik ook jaloers op, mensen die al in Amsterdam wonen.


    Dat is dus nu een van de voordelen van Amsterdam wonen.


    Physics is awesome

    Bulsara schreef:
    Nou nou, nu ben ik jaloers op diegene die naar Amsterdam gaan. Maar Antwerpen is voor mij al ver genoeg, dus iedereen moet niet denken dat ik naar een stad ga die ik helemaal niet ken.


    Niks tegen Antwerpen hè! Haha grapje, ik snap je wel. Moest ik in NL wonen en naar Antwerpen (moeten) gaan, zou ik ook liever naar Amsterdam gaan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adesso schreef:
    (...)

    Daar ben ik ook jaloers op, mensen die al in Amsterdam wonen.


    Ik ben jaloers op de mensen die in Antwerpen wonen. Of nee, de mensen die de buren zijn van de jongens. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bulsara schreef:
    Nou nou, nu ben ik jaloers op diegene die naar Amsterdam gaan. Maar Antwerpen is voor mij al ver genoeg, dus iedereen moet niet denken dat ik naar een stad ga die ik helemaal niet ken.


    Dat snap ik wel. Maar er zullen genoeg mensen van Q zijn die ook naar Antwerpen gaan ^^

    Ik ben eigenlijk nog het meest jaloers op het feit dat het bij jullie in de vakantie valt. ;3 En dan nog die vrijdag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Pending schreef:
    (...)

    Dat snap ik wel. Maar er zullen genoeg mensen van Q zijn die ook naar Antwerpen gaan ^^

    I guess too, maar tot nu toe hebben ze nog niet van zich laten horen in dit nieuw topic. Ik ben benieuwd!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Adlington schreef:
    Ik ben eigenlijk nog het meest jaloers op het feit dat het bij jullie in de vakantie valt. ;3 En dan nog die vrijdag.

    Ja. Eén dag na het concert op school... Mag ik een daverend applaus voor de grootste zombie van de dag!
    En dat op een donderdag, sigh


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bulsara schreef:
    (...)
    I guess too, maar tot nu toe hebben ze nog niet van zich laten horen in dit nieuw topic. Ik ben benieuwd!


    Me, als ik mag. C:


    Bulsara schreef:
    (...)
    Ja. Eén dag na het concert op school... Mag ik een daverend applaus voor de grootste zombie van de dag!
    En dat op een donderdag, sigh


    Ja, echt hè! Ik heb sowieso al wallen van hier tot in Tokyo.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adlington schreef:
    Ik ben eigenlijk nog het meest jaloers op het feit dat het bij jullie in de vakantie valt. ;3 En dan nog die vrijdag.


    O, ja? Is de voorjaarsvakantie/meivakantie niet per noord-midden-zuid verschillend? Maar op vrijdag is wel beter dan op donderdag.


    Physics is awesome

    Adlington schreef:
    (...)

    Ja, echt hè! Ik heb sowieso al wallen van hier tot in Tokyo.


    Moet je zo ver reizen, dan? Aangezien het om 20:00 begint, tenminste dan is de aanvang.


    Physics is awesome

    Hai mensen! c:
    Wow dit gaat snel.
    Ik ga ook naar Amsterdam trouwens. ^^

    Kyoshi schreef:
    (...)

    Is jouw signature van die ene Mars reclame? :'''D.


    Haha nee van de snickers!

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 22:44 ]


    life is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    O, ja? Is de voorjaarsvakantie/meivakantie niet per noord-midden-zuid verschillend? Maar op vrijdag is wel beter dan op donderdag.


    Ik weet niks over jullie regelingen van noord-midden-zuid, maar één groep heeft wel de meivakantie dan, dat weet ik.



    Azulchica schreef:
    (...)

    Moet je zo ver reizen, dan? Aangezien het om 20:00 begint, tenminste dan is de aanvang.


    Maar een uurtje met vlot verkeer. Maar ik reken op minstens een half uur file. xd En de aanvang zou geen probleem vormen, de afloop wel.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 22:46 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adlington schreef:
    (...)

    Maar een uurtje met vlot verkeer. Maar ik reken op minstens een half uur file. xd En de aanvang zou geen probleem vormen, de afloop wel.


    Ja, ligt eraan hoe lang het concert duurt en hoe lang het voorprogramma duurt, als ze dat hebben.


    Physics is awesome

    Ik het even nagekeken, en jullie hebben overal blijkbaar dezelfde meivakantie.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Azulchica schreef:
    (...)

    Ja, ligt eraan hoe lang het concert duurt en hoe lang het voorprogramma duurt, als ze dat hebben.


    Indeed. Ik ben nog nooit naar een concert geweest, dus kan ik ook niet echt een schatting maken. ;$

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 22:48 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.