• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:18 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil gewoon even lekker niets doen en dat kan niet. Mh.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    I don't like this. I really don't.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tip van de dag: Voel je je even niet goed? Leef als een kat; ga op de grond liggen voor de kachel. Heer-lijk!


    You are beautiful, you are love.

    Jij zal ook nooit veranderen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik wil echt nooit meer een relatie. Wat een vreselijk iets. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Morgen Engels toets, en alweer m'n boeken vergeten mee te nemen. :/ Gelukkig kan ik Engels wel...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Muhh, ik wist dat ik niet kon rekenen, maar lager dan 1F (basisschool-niveau) is echt niet leuk. ):


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    #$%#@ kut school! (huil)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Inspiratie weer op... Iemand die me wilt helpen? D:


    Your make-up is terrible

    Ik moet echt een voldoende halen morgen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik weet dat ik stil ben, maar dat komt dat ik je niet mag.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    pfff. kwist niet dat het dat was, maar goed dat ik het nu weet :)

    En dat is dan je beste vriendin, niet tussen de buien door, nog geen kwartiertje met de fiets rijden, niet naar mij willen komen. Ja, het weer is slecht, maar maakt dat uit? Ik had heus geen effort gedaan om ervoor te zorgen dat we zo vroeg mogelijk thuis konden zijn, zodat jij kon komen. Niet dat we nog andere dagen in deze vakantie kunnen afspreken. Omdat jij -met alle respect, het is te begrijpen- de helft van de vakantie in de Ardennen zit, maar dan? De andere helft al volgepland, zonder mij erin te betrekken. Ik krijg een gaatje, even een paar uur (waar je niet wil/kan komen) op een hoogdag en de zondag voor school, tussen al je andere 'vriendinnen', die jij dan zelf 'maten' noemt, omdat je vindt dat ze de titel 'vriendin', of al zeker 'beste vriendin', niet waard zijn.
    En dan krijg ik die titel voor jou? Ik ben er vet mee, als ik je in de afgelopen vier maanden maar twee/drie keer heb gezien buiten de busritten naar school.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 17:13 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ohh, wat haat ik de proefwerkweek. En wat haat ik mijn achterstand door mijn kut vorige school op Natuur- en Scheikunde.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Wat een gestress! En twee slapeloze nachten maken het er ook al niet beter op. Op naar de derde.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel