• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:18 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mensen zijn asociaal, jemig zeg! Dan organiseren ze een hele dag voor ons terwijl die mensen wat beters te doen hebben dat leerlingen die zich als beesten gedragen een leuke dag bezorgen, en dan lullen jullie erdoorheen en stopt ze de afsluiting door jullie asociale kut gedrag. Go fuck youself, bitches. (no_chears)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Alle witte en melkchocolade pepernoten eruit eten en de pure bij mijn vriendje dumpen :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik moet echt beter m'n best gaan doen op school... Anders mag ik niet deelnemen aan de examens, oeps.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Well, fuck.

    Meh, straks kom je snel even langs, maar ik heb helemaal geen zin om je te zien. Dat doet toch enkel maar pijn, het herinnert me aan wat ik niet heb, en nooit zal hebben. En vanaf maandag word ik weer 5/7 met jou geconfronteerd op school. Meh.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Over twintig minuten ben je hier al. Shit. Fuck. Kut.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Haha, well that was awkward :')


    I'm a goner.

    Het is alsof de Goden mij gehoord hebben! Dank U! My problems are solved. Wat een opluchting.
    Nu kan ik me eens een keer richten op wat ik wil.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 16:36 ]

    Ik heb zin in kerst!


    I'm a goner.

    FUCK FUCK FUCK :|


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Uit eten en daarna naar James Bond. Nice.

    Ik vind 't zo awesome dat ik al sinds maandag 9 followers heb op Tumblr en mijn plaatjes steeds vaker worden gereblogged & geheart! <3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Silverlance schreef:
    Uit eten en daarna naar James Bond. Nice.


    Ik wil ook naar JB. Ik zou zaterdag gaan, maar die vriendin die ging al met haar broertjes en vader en dubbel kijken vond ze niet leuk. We willen nu naar The Perks Of Being A Wallflower, alleen hij draait nog niet bij ons. D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aw, wat eerst maar vijf minuten moest duren, is uitgelopen tot een gesprek van meer dan drie kwartier. Ook al had ik er geen zin in, toch ben ik blij dat ik je even gezien heb. <3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hm, nou kan ik weer alleen eten ):


    Travel far enough, you'll meet yourself