• Hey mensen! Ik en Ottoman starten een nieuwe tekenwedstrijd! We hebben toestemming gekregen van Amused.


    We willen 15 deelnemers, niet meer of niet minder! Ook hebben we een paar regeltjes:

    • Uitstel kan, maar dit moet je ons minstens 3 dagen van tevoren laten weten. Je krijgt 3 tot 4 dagen uitstel. Heb je het dan niet ingeleverd, lig je er helaas uit.
    • Er vallen elke keer 2 mensen af. Uiteindelijk blijft er één over, dat is dan onze gelukkige winnaar.
    • Jullie versturen jullie tekening in een PB naar ons beide.
    • De eerste opdracht komt online wanneer er genoeg deelnemers zijn. De rest van de opdrachten komen online wanneer iedereen hun cijfer heeft.

    We zoeken geen juryleden, wij 2 doen al het werk.

    Graag aanmelden als je zeker weet dat je tot het einde meedoet (!!!)

    De winnaar krijgt een plaats in de spotlight, je mag één creatie naar keuze kiezen.

    Deelnemers

    1) Silverlance
    2) Patholoog
    3) PercyWood
    4) Junah
    5) Dragneel
    6) Burning
    7) Befree
    8) Soubi
    9) Veertje1D
    10) Puan
    11) Sarko
    12) WillNotLearn
    13) Demustachana
    14) Selah
    15) Ewijn


    We willen jullie alvast bedanken voor het aanmelden en wensen jullie veel succes met aankomende opdrachten! Veel plezier!

    Met vriendelijke groet,
    Sem & Mehri.

    Ronde 2
    Opdracht: Teken een ninja/sluipmoordenaar.
    Deadline: 16 December

    Tip: Hoe meer details/schaduwen, hoe hoger je punt.


    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 19:27 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Kan ik nog meedoen???
    Ik zie dat er nog geen deelnemer bij nummer 15 staat...


    Stenenlikker

    @Ewijn
    Je staat erbij!


    I live for the applause, you will die for it.

    Oké, dank je :)


    Stenenlikker

    Ik heb toch voor een andere foto van Miranda gekozen uit Brave, ik ben nu halvewegen en ga straks bezig met het inkleuren.


    I'm a fighter, let me go.

    Oke omdat mario dus te akkelijk is zou ik graag deze willen tekenen.


    deze is toch wel goed?anders ben ik echt ten einde raad.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Hmm, karakter van een game.
    Mag het dan ook een karakter uit een game zijn gebasseerd op een film, bijv. Aragorn uit Lord of the Rings conquest?

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 21:45 ]


    Stenenlikker

    zolang het een game is mocht het, brave is ook een film en die mag ook;)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Mag je je tekening bewerken?
    Ik heb 'm expres niet op de computer getekend omdat je dan misschien kan zeggen dat ik het gewoon kopiëerd heb of zo.

    Mogen andere opdrachten wel op de computer gemaakt worden of is het verplicht op papier?

    Hoihoii,

    Ik zou graag XNFE van black rock shooter the game willen tekenen c: mag dat? En ik gebruik een tekentablet mag dat ook?


    I'm not short D: I just live in a big world

    Hm zoveel keuze... Ik ga even denken. ^^

    Puan schreef:
    Hoihoii,

    Ik zou graag XNFE van black rock shooter the game willen tekenen c: mag dat? En ik gebruik een tekentablet mag dat ook?

    Ik gebruik a;tijd tekentablet maar heb dat voor deze niet gedaan, als je het met de hand doet kun je beter zien dat je het echt nagetekend hebt, no?

    Hmm, ga denk ik deze doen, als dat goed is:


    Stenenlikker

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik gebruik a;tijd tekentablet maar heb dat voor deze niet gedaan, als je het met de hand doet kun je beter zien dat je het echt nagetekend hebt, no?

    Mjah das waar -v-


    I'm not short D: I just live in a big world

    Mensen, mag je überhaupt wel een tekentablet gebruiken?
    -ik weet niet of die vraag al gesteld is..
    Anyway, ik moet nog beginnen. Jeej. Mijn blok ligt al klaar. Jeej. Maar ik moet mezelf nog eraan zetten.. Je-ej.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Mensen, mag je überhaupt wel een tekentablet gebruiken?
    -ik weet niet of die vraag al gesteld is..
    Anyway, ik moet nog beginnen. Jeej. Mijn blok ligt al klaar. Jeej. Maar ik moet mezelf nog eraan zetten.. Je-ej.