• Hey mensen! Ik en Ottoman starten een nieuwe tekenwedstrijd! We hebben toestemming gekregen van Amused.


    We willen 15 deelnemers, niet meer of niet minder! Ook hebben we een paar regeltjes:

    • Uitstel kan, maar dit moet je ons minstens 3 dagen van tevoren laten weten. Je krijgt 3 tot 4 dagen uitstel. Heb je het dan niet ingeleverd, lig je er helaas uit.
    • Er vallen elke keer 2 mensen af. Uiteindelijk blijft er één over, dat is dan onze gelukkige winnaar.
    • Jullie versturen jullie tekening in een PB naar ons beide.
    • De eerste opdracht komt online wanneer er genoeg deelnemers zijn. De rest van de opdrachten komen online wanneer iedereen hun cijfer heeft.

    We zoeken geen juryleden, wij 2 doen al het werk.

    Graag aanmelden als je zeker weet dat je tot het einde meedoet (!!!)

    De winnaar krijgt een plaats in de spotlight, je mag één creatie naar keuze kiezen.

    Deelnemers

    1) Silverlance
    2) Patholoog
    3) PercyWood
    4) Junah
    5) Dragneel
    6) Burning
    7) Befree
    8) Soubi
    9) Veertje1D
    10) Puan
    11) Sarko
    12) WillNotLearn
    13) Demustachana
    14) Selah
    15) Ewijn


    We willen jullie alvast bedanken voor het aanmelden en wensen jullie veel succes met aankomende opdrachten! Veel plezier!

    Met vriendelijke groet,
    Sem & Mehri.

    Ronde 2
    Opdracht: Teken een ninja/sluipmoordenaar.
    Deadline: 16 December

    Tip: Hoe meer details/schaduwen, hoe hoger je punt.


    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 19:27 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ikke ga Medusa tekenen als dit goed is?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Selah schreef:
    Ikke ga Medusa tekenen als dit goed is?
    Ja, zolang het wel een Medusa uit een game is.
    League of Legends heeft een soort Medusa.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik denk dat ik stop, ik weet het nog niet zeker maar ik krijg toch vaak commentaar op tekeningen, slecht en eigenlijk heb ik helemaal geen zin meer om te tekenen.


    I'm a fighter, let me go.

    Underwood schreef:
    Ik denk dat ik stop, ik weet het nog niet zeker maar ik krijg toch vaak commentaar op tekeningen, slecht en eigenlijk heb ik helemaal geen zin meer om te tekenen.


    Ik vind commentaar eigelijk altijd leerzaam, je kunt er iets van opsteken en daar de volgende keer op letten. Ik zou het jammer vinden als je stopt om zo'n reden aangezien ik best een tekening van je zou willen zien ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Underwood schreef:
    Ik denk dat ik stop, ik weet het nog niet zeker maar ik krijg toch vaak commentaar op tekeningen, slecht en eigenlijk heb ik helemaal geen zin meer om te tekenen.

    Sorry, maar denk je dat ik nooit bakken vol commentaar over me heen heb gehad?
    Commentaar is om je te helpen en om van te leren. Plus, internet's a bitch, daar moet je eigenlijk gewoon mee leven.
    Als je niet tegen commentaar kan, moet je sowieso eigenlijk niet aan wedstrijden meedoen.

    Underwood schreef:
    Ik denk dat ik stop, ik weet het nog niet zeker maar ik krijg toch vaak commentaar op tekeningen, slecht en eigenlijk heb ik helemaal geen zin meer om te tekenen.

    Is dit vanwege dat topic waarin je om ideeën vroeg? Want daar reageerde ik ook op.
    Ik herkende ze niet, maar dat komt omdat je -denk ik- verkeerd begint. Ik zet altijd eerst de lijntjes van de kleding erop. Daarna maak ik een snelle schets van de omvang van het hoofd wat ik later nog kan aanpassen. En dan zet ik het haar erin. Haar veranderd de vorm van het hoofd vaak ook al en dat geeft -vaak- een beter idee wie het is. En daarna goed kijken naar de foto, schaduwen meenemen, licht donker.
    Verder zou ik zeggen; oefenen. Ik volg zelf het vak Kunst op school en mijn docente zei zelf dat ik mezelf omlaag zat te trekken. Het begin is nooit goed, maar door oefenen word je altijd beter.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 20:05 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Underwood schreef:
    Ik denk dat ik stop, ik weet het nog niet zeker maar ik krijg toch vaak commentaar op tekeningen, slecht en eigenlijk heb ik helemaal geen zin meer om te tekenen.

    Ja, dûh. Geen enkele tekening is perfect, hoor. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Ik vind commentaar eigelijk altijd leerzaam, je kunt er iets van opsteken en daar de volgende keer op letten. Ik zou het jammer vinden als je stopt om zo'n reden aangezien ik best een tekening van je zou willen zien ^^


    Ik weet niet wat ik uit commentaar van dit dat en alles is lelijk kan opsteken of wat ik beter eraan kan doen? Daar heb ik niks aan.

    Dragneel: Ik snap dat commentaar en shït erbij hoort en ik weet dat internet een bïtch is (ookal valt dat op sommige site's wel mee) Alleen het probleem blijft toch altijd dat mijn vriendinnen altijd het commentaar op mijn tekeningen blijven leveren en iedereen en alles, en ik snap ook dat een tekening niet perfect kan zijn of wat dan ook, maar om elke keer, welke krabbel ik ook maak afgekraakt te worden neem je wel mee.

    PercyWood: ik teken nu 6 jaar, naja, ookal HAHAH, het ligt er aan wat je echt tekenen noemt eigenlijk. Ik begon rond mijn 8ste en ben pas rond mijn 12de echt gaan tekenen en nu ben ik dus 14 lol, maar alsnog vind ik niet dat ik zelf genoeg heb geleerd omdat ik nog steeds hetzelfde teken als 2 jaar geleden. En ik had geen moeite met jou mening, maar de meningen in real en dan begin je toch te twijvelen, zelfde als hier boven.

    Demustachana: i know, i know. Er is altijd wel iets mis aan wat niet klopt.

    ~~

    laat ook maar, ik trek mijn woorden wel weer terug.


    I'm a fighter, let me go.

    Oefenen baart kunst.
    Even een ander voorbeeld:
    J.K. Rowling werd afgewezen bij 12(!) uitgevers. En kijk waar ze nu is? Dit is iets anders dan tekenen, obviously, maar het is wel een goed voorbeeld van dat je niet moet stoppen met proberen. Je tekeningen kunnen wel degelijk goed zijn, (geen idee, niet gezien), maar iedereen heeft nou eenmaal een andere mening.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Underwood schreef:
    (...)

    Ik weet niet wat ik uit commentaar van dit dat en alles is lelijk kan opsteken of wat ik beter eraan kan doen? Daar heb ik niks aan.

    Dragneel: Ik snap dat commentaar en shït erbij hoort en ik weet dat internet een bïtch is (ookal valt dat op sommige site's wel mee) Alleen het probleem blijft toch altijd dat mijn vriendinnen altijd het commentaar op mijn tekeningen blijven leveren en iedereen en alles, en ik snap ook dat een tekening niet perfect kan zijn of wat dan ook, maar om elke keer, welke krabbel ik ook maak afgekraakt te worden neem je wel mee.

    PercyWood: ik teken nu 6 jaar, naja, ookal HAHAH, het ligt er aan wat je echt tekenen noemt eigenlijk. Ik begon rond mijn 8ste en ben pas rond mijn 12de echt gaan tekenen en nu ben ik dus 14 lol, maar alsnog vind ik niet dat ik zelf genoeg heb geleerd omdat ik nog steeds hetzelfde teken als 2 jaar geleden. En ik had geen moeite met jou mening, maar de meningen in real en dan begin je toch te twijvelen, zelfde als hier boven.

    Demustachana: i know, i know. Er is altijd wel iets mis aan wat niet klopt.

    ~~

    laat ook maar, ik trek mijn woorden wel weer terug.

    Waarom ik Kristen Stewart niet herkende (ik ken die ander niet goed, dus daar kan ik niets over zeggen) was voornamelijk omdat de vorm van haar hoofd niet klopte. Ik heb een ander plaatje in dat topic achtergelaten, omdat ik merk dat als ze je recht aankijken het beter lukt. En ik had ook mijn eigen tekeningen gepost, anders kun je eens kijken hoe ik het doe. (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Demustachana schreef:
    Oefenen baart kunst.
    Even een ander voorbeeld:
    J.K. Rowling werd afgewezen bij 12(!) uitgevers. En kijk waar ze nu is? Dit is iets anders dan tekenen, obviously, maar het is wel een goed voorbeeld van dat je niet moet stoppen met proberen. Je tekeningen kunnen wel degelijk goed zijn, (geen idee, niet gezien), maar iedereen heeft nou eenmaal een andere mening.

    ik ken haar eerlijk gezegd niet, ik zal eens googelen. Als je wilt zien dan is dit de meeste recente. x


    PercyWood: het haar zat er ook aan de zijkant voor, ik schoot uit en ik gum niet want dan faalt het nog meer. Hoe oud was je toen je dat tekende btw?

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 20:24 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Underwood schreef:
    (...)
    ik ken haar eerlijk gezegd niet, ik zal eens googelen. Als je wilt zien dan is dit de meeste recente. x


    PercyWood: het haar zat er ook aan de zijkant voor, ik schoot uit en ik gum niet want dan faalt het nog meer. Hoe oud was je toen je dat tekende btw?

    Ze heeft Harry Potter geschreven.

    + Oh, i've been there. Ik heb zat kritiek gekregen van internet én in het echt.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ze heeft Harry Potter geschreven.

    + Oh, i've been there. Ik heb zat kritiek gekregen van internet én in het echt.


    Oh hahaha, nee sorry, ik ken de boeken en het verhaal in rode lijnen alleen ik onthoud de namen van de schrijvers op die van THG en Twilight na dan.


    I'm a fighter, let me go.

    Underwood schreef:
    (...)

    Oh hahaha, nee sorry, ik ken de boeken en het verhaal in rode lijnen alleen ik onthoud de namen van de schrijvers op die van THG en Twilight na dan.

    Same as Lord of The Rings. Heel populair, maar ik weet er geen bal van. :')

    Underwood schreef:
    (...)
    ik ken haar eerlijk gezegd niet, ik zal eens googelen. Als je wilt zien dan is dit de meeste recente. x


    PercyWood: het haar zat er ook aan de zijkant voor, ik schoot uit en ik gum niet want dan faalt het nog meer. Hoe oud was je toen je dat tekende btw?

    De bovenste; twee maanden geleden, dus 16
    Onderste; een week geleden, dus ook 16


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis