• Hey mensen! Ik en Ottoman starten een nieuwe tekenwedstrijd! We hebben toestemming gekregen van Amused.


    We willen 15 deelnemers, niet meer of niet minder! Ook hebben we een paar regeltjes:

    • Uitstel kan, maar dit moet je ons minstens 3 dagen van tevoren laten weten. Je krijgt 3 tot 4 dagen uitstel. Heb je het dan niet ingeleverd, lig je er helaas uit.
    • Er vallen elke keer 2 mensen af. Uiteindelijk blijft er één over, dat is dan onze gelukkige winnaar.
    • Jullie versturen jullie tekening in een PB naar ons beide.
    • De eerste opdracht komt online wanneer er genoeg deelnemers zijn. De rest van de opdrachten komen online wanneer iedereen hun cijfer heeft.

    We zoeken geen juryleden, wij 2 doen al het werk.

    Graag aanmelden als je zeker weet dat je tot het einde meedoet (!!!)

    De winnaar krijgt een plaats in de spotlight, je mag één creatie naar keuze kiezen.

    Deelnemers

    1) Silverlance
    2) Patholoog
    3) PercyWood
    4) Junah
    5) Dragneel
    6) Burning
    7) Befree
    8) Soubi
    9) Veertje1D
    10) Puan
    11) Sarko
    12) WillNotLearn
    13) Demustachana
    14) Selah
    15) Ewijn


    We willen jullie alvast bedanken voor het aanmelden en wensen jullie veel succes met aankomende opdrachten! Veel plezier!

    Met vriendelijke groet,
    Sem & Mehri.

    Ronde 2
    Opdracht: Teken een ninja/sluipmoordenaar.
    Deadline: 16 December

    Tip: Hoe meer details/schaduwen, hoe hoger je punt.


    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 19:27 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik weet niet of je dit uberhaubt nog gaat lezen Khazix, maar dan heb ik het iniedergeval gezegd!
    Ik zou graag zoveel mogelijk uitstel willen hebben voor mijn tekening, omdat ik het erg druk heb, met onderandere het leren van een Herkansing.Ik zou graag vier dagen uitstel willen hebben. het kan zijn dat ik eerder uit ben en dat ik hem toch eerder inlever. en ik hoop dat je dit leest.


    If you can dream it, you can do it❤️



    Mijn inzending.. Kon beter maargoed toen ik hem op school liet zien wist wel bijna iedereen wie het was dus ik ben tevreden.. Heb hem al via Pb gestuurd :3

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 15:55 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Zou ik misschien uitstel mogen? Bij mij lukt het namelijk steeds niet, dus ik moet eigenlijk nog beginnen...


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Mijn god, zo sorry dat ik nu pas weer kijk.
    Maar ja, jullie mogen uitstel hierboven!


    I live for the applause, you will die for it.

    Klik hier voor de story
    Abonneer a.u.b.
    Zo hoeven wij niet steeds een berichtje te plaatsen in jullie GB.
    Je krijgt steeds een melding wanneer er een nieuwe opdracht is (:

    Ook heeft ieder van jullie een eigen hoofdstuk waar steeds jouw inzending komt te staan met onze beoordeling!

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 14:10 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Hi, mag ik alsjeblieft een paar dagen uitstel? Door omstandigheden kan ik vanavond laat pas beginnen x'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demustachana schreef:
    Hi, mag ik alsjeblieft een paar dagen uitstel? Door omstandigheden kan ik vanavond laat pas beginnen x'D.
    Dat mag.


    I live for the applause, you will die for it.

    Zou ik ook uitstel mogen? Heb een aantal persoonlijke problemen.

    Komen de tekeningen nog bij de story te staan?

    Mag ik voor de zekerheid paar daagjes uitstel? Dacht dat het nog maar de 20ste was -.- [Ben heel de week al in de war..]
    Misschien dat ik het alsnog red, maar ik heb ook nog 2 andere teken opdrachten voor school die aankomende week af moeten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Silverlance.
    Jap!

    @Dragneel
    Die staan er al bij als je het hebt ingeleverd. In jouw geval moet je gewoon op het woordje Zelda klikken (:'t linkt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Khazix schreef:
    @Silverlance.
    Jap!

    @Dragneel
    Die staan er al bij als je het hebt ingeleverd. In jouw geval moet je gewoon op het woordje Zelda klikken (:'t linkt.

    Oh, niet gemerkt, haha.

    WillNotLearn ---> MadEyeMoody


    Don't be like the rest of them, darling

    Oh, heb toch geen uitstel nodig ;d Heb hem al af ;D Alleen dit weekend ff goed licht hebben voor een foto ;d/


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb mijn boogschiet wedstrijd deze week Zondag dus ik kom zeker niet aan tekenen toe door alle voorbereiding en de reis, kan ik uitstel krijgen?


    I'm a fighter, let me go.