• Hey mensen! Ik en Ottoman starten een nieuwe tekenwedstrijd! We hebben toestemming gekregen van Amused.


    We willen 15 deelnemers, niet meer of niet minder! Ook hebben we een paar regeltjes:

    • Uitstel kan, maar dit moet je ons minstens 3 dagen van tevoren laten weten. Je krijgt 3 tot 4 dagen uitstel. Heb je het dan niet ingeleverd, lig je er helaas uit.
    • Er vallen elke keer 2 mensen af. Uiteindelijk blijft er één over, dat is dan onze gelukkige winnaar.
    • Jullie versturen jullie tekening in een PB naar ons beide.
    • De eerste opdracht komt online wanneer er genoeg deelnemers zijn. De rest van de opdrachten komen online wanneer iedereen hun cijfer heeft.

    We zoeken geen juryleden, wij 2 doen al het werk.

    Graag aanmelden als je zeker weet dat je tot het einde meedoet (!!!)

    De winnaar krijgt een plaats in de spotlight, je mag één creatie naar keuze kiezen.

    Deelnemers

    1) Silverlance
    2) Patholoog
    3) PercyWood
    4) Junah
    5) Dragneel
    6) Burning
    7) Befree
    8) Soubi
    9) Veertje1D
    10) Puan
    11) Sarko
    12) WillNotLearn
    13) Demustachana
    14) Selah
    15) Ewijn


    We willen jullie alvast bedanken voor het aanmelden en wensen jullie veel succes met aankomende opdrachten! Veel plezier!

    Met vriendelijke groet,
    Sem & Mehri.

    Ronde 2
    Opdracht: Teken een ninja/sluipmoordenaar.
    Deadline: 16 December

    Tip: Hoe meer details/schaduwen, hoe hoger je punt.


    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 19:27 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    MadEyeMoody schreef:
    WillNotLearn ---> MadEyeMoody

    ME GUSTA
    _O_


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Impa ;D
    Ok, ff via pb sturen ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    done ;D

    scanner vercrapt alles >>


    (even nog een pb sturen eh o3o)

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 14:09 ]


    I'm not short D: I just live in a big world

    Nog twee dagen..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Nog twee dagen..


    Idd! Ik ben benieuwd naar de volgende opdracht :)

    Soubi >> Gasai


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mocht ik uitstel of niet? :s


    I'm a fighter, let me go.

    Ja, dat mag.


    I live for the applause, you will die for it.

    Toch geen uitstel nodig gehad. (:

    ik wil me uit laten schrijven, hoewel dit niet leuk is zal ik wel moeten, want ik heb geen tijd meer. Mijn huiswerk gaat onder mijn vrije tijd leiden en ik haal anders dit jaar mijn examen niet. Aangezien dat wel erg belangrijk is. Maar mocht er nog een tekenwedstrijd komen bij wie dan ook hoor ik het graag!


    If you can dream it, you can do it❤️

    Yaay, heb m af :)


    Stenenlikker

    Trouwens, de beoordelingen, cijfers en nieuwe opdrachten etc worden pas bekend als iedereen heeft ingeleverd. Dus ook diegene met uitstel. (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Befree schreef:
    ik wil me uit laten schrijven, hoewel dit niet leuk is zal ik wel moeten, want ik heb geen tijd meer. Mijn huiswerk gaat onder mijn vrije tijd leiden en ik haal anders dit jaar mijn examen niet. Aangezien dat wel erg belangrijk is. Maar mocht er nog een tekenwedstrijd komen bij wie dan ook hoor ik het graag!
    No problem, dat is inderdaad veel belangerijker dan een klein tekenwedstrijdje op een random forum (: Succes alvast!


    I live for the applause, you will die for it.

    Is het een rare vraag als ik vraag waarom mijn tekening nog niet in de story staat? ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    oke dankje


    If you can dream it, you can do it❤️