• Hey mensen! Ik en Ottoman starten een nieuwe tekenwedstrijd! We hebben toestemming gekregen van Amused.


    We willen 15 deelnemers, niet meer of niet minder! Ook hebben we een paar regeltjes:

    • Uitstel kan, maar dit moet je ons minstens 3 dagen van tevoren laten weten. Je krijgt 3 tot 4 dagen uitstel. Heb je het dan niet ingeleverd, lig je er helaas uit.
    • Er vallen elke keer 2 mensen af. Uiteindelijk blijft er één over, dat is dan onze gelukkige winnaar.
    • Jullie versturen jullie tekening in een PB naar ons beide.
    • De eerste opdracht komt online wanneer er genoeg deelnemers zijn. De rest van de opdrachten komen online wanneer iedereen hun cijfer heeft.

    We zoeken geen juryleden, wij 2 doen al het werk.

    Graag aanmelden als je zeker weet dat je tot het einde meedoet (!!!)

    De winnaar krijgt een plaats in de spotlight, je mag één creatie naar keuze kiezen.

    Deelnemers

    1) Silverlance
    2) Patholoog
    3) PercyWood
    4) Junah
    5) Dragneel
    6) Burning
    7) Befree
    8) Soubi
    9) Veertje1D
    10) Puan
    11) Sarko
    12) WillNotLearn
    13) Demustachana
    14) Selah
    15) Ewijn


    We willen jullie alvast bedanken voor het aanmelden en wensen jullie veel succes met aankomende opdrachten! Veel plezier!

    Met vriendelijke groet,
    Sem & Mehri.

    Ronde 2
    Opdracht: Teken een ninja/sluipmoordenaar.
    Deadline: 16 December

    Tip: Hoe meer details/schaduwen, hoe hoger je punt.


    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 19:27 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Khazix schreef:
    @Percy
    Die kwaliteit is prima. Je staat erbij!

    Gelukkig. Dat is degene die ik in mijn schetsblok heb gemaakt en toen een foto van heb genomen. Ik heb er ook een paar die ik heb gemaakt in mijn dummy en daar is het papier van anders (geliger), maar de kwaliteit is hetzelfde. Het kan zijn dat als een opdracht aansluit met waar ik op school met Kunst mee bezig ben dat ik het dus in mijn dummy maak en het dus een gelige achtergrond heeft.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Gelukkig. Dat is degene die ik in mijn schetsblok heb gemaakt en toen een foto van heb genomen. Ik heb er ook een paar die ik heb gemaakt in mijn dummy en daar is het papier van anders (geliger), maar de kwaliteit is hetzelfde. Het kan zijn dat als een opdracht aansluit met waar ik op school met Kunst mee bezig ben dat ik het dus in mijn dummy maak en het dus een gelige achtergrond heeft.
    Dat maakt niks uit dat het papier wat geliger is (:


    I live for the applause, you will die for it.

    ik wil wel meedoen!


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    mijn gebruikersnaam is Junah niet Juneh staat fout bij deelnemers(:

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:39 ]


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Junah schreef:
    mijn gebruikersnaam is Junah niet Juneh staat fout bij deelnemers(:
    Oeps, sorry, ik ben een beetje scheef vandaag or sum shit ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wish I could join, maar got some schoolshit to worry about en andere shizzle dus een wedstrijd zit d'r niet in. Succes aan de lui die meedoen :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Jammer (:


    I live for the applause, you will die for it.

    We hebben toch echt meer mensen nodig qq


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik doe wel mee! ^^
    Ik heb best veel huiswerk maar dat doe ik toch nooit 's avonds. Kan ik dan tekenen.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 18:31 ]

    Je staat erbij!


    I live for the applause, you will die for it.

    I'm in.


    I'm a fighter, let me go.

    Underwoord staat er ook bij (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Aangezien het wel nog even duurt voor we bij de 15 zijn, willen jullie een pb'tje sturen of zo, dat ik weet wanneer we kunnen beginnen?

    Dragneel schreef:
    Aangezien het wel nog even duurt voor we bij de 15 zijn, willen jullie een pb'tje sturen of zo, dat ik weet wanneer we kunnen beginnen?
    Jap, komt goed (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wil tekenen, mensen schrijf je in. ><