• Invullen:
    • Titel [optioneel]
    • Extra tekst [optioneel]
    • Afbeeldingen [ik wil best zoeken, maar geef me dan een heel duidelijke beschrijving]
    • Sfeer
    • Lettertype [optioneel]
    • Korte beschrijving story

    Klaar:
    Memoria - x
    Mockingjays - x - x
    Liberacorpus - x
    LikeAHoran - x

    Wachtlijst:
    Noyade
    Overexposed
    Sinclair
    TheseWords

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 19:47 ]

    Zo ies ie echt perfect!! Dankje wel!!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    • Titel [optioneel] Ik ben er nog niet uit dus geen text aub :p
    • Extra tekst [optioneel] ^^
    • Afbeeldingen [ik wil best zoeken, maar geef me dan een heel duidelijke beschrijving]




    • Sfeer
    • Lettertype [optioneel] geen nodig
    • Korte beschrijving story :
    Madison gaat naar het strand en ontmoet 5 jongens die al gauw beste vrienden met Madison worden.
    Ze heeft nog nooit van one Direction gehoord. Ze spreken elke dag af, totdat ze weet wie ze zijn..

    Heeeey wat ik me afvraag is,
    zou je voor mij een foto zwart wit kunnen maken met je fotoprogramma?
    deze
    xxx


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Oh wauw, wat ben jíj goed hierin zeg (:

    Invullen:
    • Titel Bedtime Stories
    • Extra tekst als het past:
    Life is like a person who is balancing on a tight rope.
    There are limits.
    Cross a limit is like losing your balance.
    Losing your balance is like falling in love.

    And I?
    I've lost my balance...

    anders alleen:
    Life is like a person who is balancing on a tight rope.
    And fell.
    I fell in love with you

    • Afbeeldingen Ik zou graag iets willen hebben dat romantiek uitstraalt maar toch ook stoer is. Zeker iets met tijd erin en ook het liefst iets met muziek. Maar ik wil je zo vrij mogelijk laten, dus maak ervan wat je wil...
    • Sfeer Romantisch, maar ook een beetje stoer
    • Lettertype iets wat sierlijk is...
    • Korte beschrijving story
    2080.
    Uitgeteld en klaar om te sterven. Het leven was fantastisch, het leven had een duistere keerzijde.
    Met andere woorden: ups en downs. Maar nu, klaar om háár achterna te gaan. Zij, aan wie hij zijn hele leven heeft gedacht, van wie hij zijn hele leven heeft gehouden.
    Klaar om te sterven met nog één taak. Het liefdesverhaal nog één keer te vertellen...


    Miep

    • Titel How we do
    • Extra tekst [optioneel]
    • Afbeeldingen [ik wil best zoeken, maar geef me dan een heel duidelijke beschrijving]: One Direction en drank, feest. Hier heb je er een paar :) Heb je nog andere nodig of kun je met deze niet genoeg, mag je zoeken!
    • deze en deze
    • this one and this one

    • Sfeer Tja... hoe noem je sfeer van Dronken mensen & partyen?
    • Lettertype [optioneel]
    • Korte beschrijving story:

    Eindexamens voorbij, bij sommige mensen dus ook de stress. Voor de meeste meiden van het Lynwood college echter niet!
    De stress voor de leukste jurkjes en het mooiste haar voor prom night grijpt nu de macht over de meiden. Het hopen dat een jongen op hun af zal stappen en de vraag stelt die ieder meisje wil horen, knaagt aan alle singles...
    Na Prom night is het tijd om te stappen, geen straat in California is meer veilig deze avond. Al helemaal niet voor het groepje meiden dat alle kroegen en disco's wel langs gaan en overal wel even de show stelen! Ze beginnen steeds minder recht te lopen en de lachbuien zijn niet meer te onderdrukken. Maar dan ontdekken ze in de menigte de jongens van One Direction, die ook al een aantal shotjes op hebben. Ze voegen zich bij het clubje, die nog steeds vrolijk met hun motto: 'clubje in, clubje uit' rond lopen. Maar ze beginnen langzaam niet meer helder te zien...

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 18:47 ]

    -

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:47 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Titel : DIY~Ideas for life
    Extra tekst: Be creative
    Afbeeldingen :






    Sfeer : warm, magisch
    Lettertype :sier
    Korte beschrijving story :Creatief

    Kun je ier iets mee maken? en zou je er zelf ook een willen ontwerpen, naar eigen keus?dan kan ik kiezen;)

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 19:19 ]


    If you can dream it, you can do it❤️

    DEZE of [url=lhttp://25.media.tumblr.com/tumblr_mdbslzdgUm1rtwwfno1_500.jpg]DEZE[/url]
    met
    DEZE

    Titel : The Past Is The Future • Harry Styles
    Met een duidelijke lettertype (:

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 18:40 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    • Titel: Can't go back
    • Extra tekst: It will always be Stefan.
    • Afbeeldingen: Deze OF deze. Niet allebei. | Foto 2, het meisje en de eventuele achtergrond
    • Sfeer: Duister, mysterieus, romantisch.
    • Lettertype: Ik heb het graag sierlijk maar wel zo dat het nog dik genoeg is zodat het voldoende opvalt. En de extra tekst in Verdana.
    • Korte beschrijving story: Meisje raakt verstrikt in een leven vol vampiers.

    Ik vraagt ook bij andere mensen een cover. En zou je er geen usernames op willen doen? En zou je me het willen laten melden als de cover er is?

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 16:49 ]


    Chaos is a ladder.

    • Titel: You think that I'm strong. You're wrong. || Jacob Black ||
    • Extra tekst:
    • Afbeeldingen:Achtergrond mag je zelf doen.


    • Sfeer: Verwarring, passie
    • Lettertype: Iets sierlijks
    • Korte beschrijving story: Kan even niet zo 1 2 3. Als je nog iets wil weten: PB me maar.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 10:27 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    • Titel Huntress | Searching for Batman
    • Extra tekst -
    • Afbeeldingen




    • Sfeer Mysterieus, spannend.
    • Lettertype -
    • Korte beschrijving story Helena Wayne is de dochter van Bruce Wayne aka Batman, ook Helena is een crime fighter en gaat 's Nachts de straat op als Huntress.
    Als de Joker ontsnapt moeten Huntress en Nightwing uitzoeken hoe dat is, als plots als ze terugkeren thuis Bruce/Batman nergens meer te bekennen is.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 17:17 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    • Titel [optioneel] Donkere wolken en woestijnzand
    • Extra tekst [optioneel] De wraak van Seth
    • Afbeeldingen Iets in Egyptische stijl, het liefst iets van een muurschildering(hiëroglyfen) of de grote piramide
    • Sfeer Egyptisch, Mysterie
    • Lettertype [optioneel] geen voorkeur
    • Korte beschrijving story Wanneer in het oude Egypte de zus van de farao word ontvoerd door aanhangers van Seth, geeft de farao zijn generaal de opdracht een selectie te maken om het tegen de kwaadaardige godheid en zijn handlangers op te nemen. Toevallig komen Phillip en Marcus, twee jongemannen uit het heden, in het Oude egypte terecht door een spreuk in een boek. De generaal vind hen geschikt voor de selectie en zo begint de strijd tegen Seth.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Titel; The last battle. (en als het kan met Neverland er bij)
    Afbeeldingen; Een. > Deze heb ik het liefst als achtergrond, zodat je de sterren ook nog een beetje ziet.
    Twee. > Zou deze wazig mogen? Dat je de ridders zeg maar wel ziet, maar niet heel duidelijk.
    Drie
    Vier > Je mag deze doen, of zo'n andere soort lamp als dat makkelijker is.
    Eventuele sfeer; Verdiet, Hoop en Fantasie.
    Beschrijving van je story;
    Heb ik nog niet -.-
    Voorkeur voor lettertype; Het liefst Sierlijk, maar mag ook een andere als ie goed uitkomt bij de cover.
    Iets anders?; Wil je me waarschuwen als ie af is?


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    kun je iets voor mij maken?:)
    Het enige wat ik heb is thema: The Same
    voorderest mag je alles zelf beslissen als het maar een beetje magisch is en met het thema te maken heeft:)


    If you can dream it, you can do it❤️

    • Titel: "You're the only one I need." Niall Horan
    • Extra tekst: ik wil graag mn username bij de cover op, maar dan wel in het klein als dat kan
    • Afbeeldingen: 1 - 2 - Achtergrond (:
    • Sfeer: Spannend
    • Korte beschrijving story: Het verhaal gaat over Niall Horan en Cecile Wright. Het verhaal speelt zich af in de 2e wereldoorlog, maar dan moet je voorstellen dat die oorlog nu is. De ouders van Cecile willen Joden bij in hun huis laten onderduiken maar de Joden worden ontdekt. De Joden, maar ook demouders en Cecile zelf werden daarom naar een strafkamp gebracht, en Niall blijft zonder Cecile helemaal alleen achter.


    Don't find love, let love find you. <3