• Invullen:
    • Titel [optioneel]
    • Extra tekst [optioneel]
    • Afbeeldingen [ik wil best zoeken, maar geef me dan een heel duidelijke beschrijving]
    • Sfeer
    • Lettertype [optioneel]
    • Korte beschrijving story

Klaar:
    Memoria - x
    Mockingjays - x - x
    Liberacorpus - x
    LikeAHoran - x

Wachtlijst:
    Noyade
    Overexposed
    Sinclair
    TheseWords

[ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 19:47 ]

Hij is écht heel mooi, dankje wel!!

"Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

Mockingjays schreef:
    Hij is écht heel mooi, dankje wel!!

Oh, ik zie dat er nog een klein randje rechts zit, wil je dat ik die voor je weg haal?
    >toch maar gedaan :'D

[ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 16:18 ]

Ik had een vraag, zou je voor Skyfall, Carly willen verranderen in Selena Gomez? Heb de hoofdpersoon veranderd! Sorry dat ik het zo laat zei :)

"Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

Yeah ik wil er eentje (:
    • Titel: Locked out from heaven • A Niam Bromanche
    • Extra tekst: -
    • Afbeeldingen: uhmm iets met regen ofzo xd
    • Sfeer : Verdriet, liefde, drugs ;D
    • Lettertype: verzin maar wat xd
    • Korte beschrijving story: Liam is een jongen van 16 die de verkeerde kant op gaat met zijn leven, maakt verkeerde vrienden en komt in aanraking met drugs. Als zijn ouders en zus hem opnieuw opgeven voor X-factor komt hij in contact met de jongen van zijn dromen maar weet niet zeker of hij wel verder wil. Zeker niet als dat alles kan verpesten, voor iedereen.

There are poems inside of you that paper can't handle

Met welk programma maak je dit?

Mockingjays schreef:
    Ik had een vraag, zou je voor Skyfall, Carly willen verranderen in Selena Gomez? Heb de hoofdpersoon veranderd! Sorry dat ik het zo laat zei :)

Ik zal het morgen veranderen, oké? c:

xcindygirlx schreef:
    Met welk programma maak je dit?

Ik gebruik Photoshop CS6 & Gimp. Ligt er maar net aan op welke laptop ik zit. ^^

oke dankje

• Titel = Bloedoffer
    • Extra tekst = /
    • Afbeeldingen = Ik heb er drie, klik, klik. Als het niet helemaal bij elkaar past mag je ook andere zoeken, maar het moet wel in dat sfeertje blijven. Kan je er misschien nog een paar bloedruppels in verwerken?
    • Sfeer = Duister en donker, maar niet gothic of horror achtig als je begrijpt wat ik bedoel. Een beetje alsof alle hoop vergaan is.
    • Lettertype = Helemaal jouw keuze (:
    • Korte beschrijving story = In de wereld waarin Dahlia leeft wordt er elke zestien jaar een meisje geofferd, want dat is volgens de drie oudsten de wil van hun god, Nieah. Vanaf haar geboorte leert ze leven met het feit dat op een zekere dag in december, de dag waarop de maan rood kleur haar leven zal eindigen. Samen met [...], een van haar bewakers moet ze zien te ontsnappen voordat de tijd op is.

Ik weet de naam van haar bewaker nog niet helemaal, maar dat is ook niet nodig.
    Het verhaal komt overigens denk ik niet op q, want daar ben ik niet goed genoeg voor.
    Maar de ideeen die ik heb werk ik wel uit, aangezien mijn vriendinnen ze graag willen lezen.
    Thanks alvast, je covers zijn heel mooi (:

[ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 20:22 ]

But calm, white calm, was born into a swan.

• Titel [optioneel]: Rock Me óf Making Memories, zou je een cover met allebei de titels kunnen maken?
    • Extra tekst [optioneel]: x
    • Afbeeldingen [ik wil best zoeken, maar geef me dan een heel duidelijke beschrijving]:
    1. Deze, deze of deze.
    2. Deze of deze
    3. Als je nog iets nodig hebt, óf iets met een camping of iets dergelijks, óf vul het aan met feesten/andere plaatjes.
    • Sfeer: Ik wil graag de donker - felgekleurde contrast houden. Dus ook met de andere plaatjes zo. Dat ''live while we're young'' gevoel moet je al van de cover krijgen. Ook moet het dingen duidelijk maken over wat er nu in het verhaal gebeurd, maar dat gevoel wat je ervan moet krijgen, staat stipt op nummer 1.
    • Lettertype [optioneel]: x
    • Korte beschrijving story: Een halfjaar nadat de bekende popsensatie One Direction schuldig is verklaard door seks te hebben met minderjarige tieners en hun imago heel wat beschadigd is hierdoor, lijken ze compleet van de kaart geveegd te zijn. Nieuwe boybands zijn door de welbekende programma’s als The Voice en xFactor gekomen en nemen de plaatsen van de eerst nog meest geliefde jongens over.
    Om weer een beetje terug in het dagelijks leven te komen, stuurt het oude management van de band de groep naar een hoog geadviseerde Franse camping middenin Bordeaux om de rails weer wat op te pakken door deel te nemen van het animatieteam. Ook is de dochter van de campingeigenaar weer paraat en heeft ze haar beste vriendin na lang overhalen eindelijk zover gekregen dat ook zij deelneemt aan het programma en maken kennis met drie andere meisjes die deze zomer zullen helpen met het vermaken van de jongeren.
    Echter, wanneer de popgroep aankomt lijkt alles niet te gaan als gepland. De feestjes die voor die jonge pubers en kinderen zijn bedoeld, worden een regelrechte ramp. Niet alleen drank, maar ook drugs en seks lijkt een groot spel te spelen in het animatieteam, want het is maar de vraag of One Direction het allemaal wel serieus lijkt te nemen of toch maar hun eens bedachte motto; ‘live while were young’ aanhoudt.

[ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 17:35 ]

Just keep your head up. Stick on the ice.

• Titel: Tiara
    • Afbeeldingen Aan de zijkant van de cover: een meisje dat voor zich uit staart, bijvoorbeeld deze of deze, maar als je een betere kan vinden mag dat ook.
    Voor de achtergrond deze, deze of deze
    En dan een jongen of iets, verzin maar wat je kan doen om de cover compleet te maken.
    • Sfeer: Een beetje een sprookjesachtige sfeer.
    • Korte beschrijving story: Mila is een meisje afomstig uit een andere wereld, waar ze de prinses is. Maar helaas was het bij haar geboorte te gevaarlijk om hier te blijven, waardoor haar moeder haar naar de aarde gestuurd heeft om daar als weeskind op te groeien. Nu, in haar wereld honderden jaren later maar op de aarde pas op Mila's achttiende, keert Mila terug naar de wereld. Het moment dat ze naar de aarde gestuurd is, heeft ze namelijk een opdracht mee gekregen die haar lot zal bepalen: op haar 18e verjaardag zou ze terug keren om hier haar eigen wereld van de ondergang te beschermen en de vrede te doen terug keren.

Keep your head up, keep your heart strong

Mockingjays schreef:

LikeAHoran schreef:
    Yeah ik wil er eentje (:
    • Titel: Locked out from heaven • A Niam Bromanche
    • Extra tekst: -
    • Afbeeldingen: uhmm iets met regen ofzo xd
    • Sfeer : Verdriet, liefde, drugs ;D
    • Lettertype: verzin maar wat xd
    • Korte beschrijving story: Liam is een jongen van 16 die de verkeerde kant op gaat met zijn leven, maakt verkeerde vrienden en komt in aanraking met drugs. Als zijn ouders en zus hem opnieuw opgeven voor X-factor komt hij in contact met de jongen van zijn dromen maar weet niet zeker of hij wel verder wil. Zeker niet als dat alles kan verpesten, voor iedereen.

Ik wist niet precies welke afbeeldingen ik moest gebruiken, dus ik hoop dat je hier wat aan hebt. (:

Silverlance schreef:
    (...)
    Ik wist niet precies welke afbeeldingen ik moest gebruiken, dus ik hoop dat je hier wat aan hebt. (:

Hij is heel mooi, dat moet ik toegeven maar ik zou graag een paar dingetjes anders willen hebben:
    1. Zou je 'A Niam Bromanche' een ander lettertype willen geven? Wel het soort lettertype dat op een schrijfstijl lijkt (als je begrijpt wat ik bedoel xd) maar dan iets minder dan het nu is (:
    2. zou je in plaats van dat hartje deze, deze (dan als achtergrond), of deze (dan als achtergrond) willen veranderen?

Ik hoop dat ie nog mooier word (:

There are poems inside of you that paper can't handle