• Invullen:
    • Titel [optioneel]
    • Extra tekst [optioneel]
    • Afbeeldingen [ik wil best zoeken, maar geef me dan een heel duidelijke beschrijving]
    • Sfeer
    • Lettertype [optioneel]
    • Korte beschrijving story

    Klaar:
    Memoria - x
    Mockingjays - x - x
    Liberacorpus - x
    LikeAHoran - x

    Wachtlijst:
    Noyade
    Overexposed
    Sinclair
    TheseWords

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 19:47 ]

    Yeah, kom maar op!

    • Titel: De man die mijn moeder verving
    • Extra tekst: /
    • Afbeeldingen: hier laat ik je geheel vrij in, je krijgt dan ook alle tijd. Al heb ik liever niet te veel gemixte plaatjes en er mogen ook geen bekende mensen opstaan. Liever ook geen gezichten, mensen van de achterkant zouden eventueel wel mogen.
    • Sfeer: Het zou heel fijn zijn als je een rustige, iet wat treurige sfeer zou kunnen creëren, desondanks moet het niet te donker en te depressief worden, haha. Dus rustig, een tikkeltje treurig, geen explosie aan vrolijke kleuren, maar ook niet (alles) in zwart/wit. Ik hoop dat dit genoeg is, haha.
    • Lettertype: Iets zonder al te veel kringetjes en versieringen, ghehe.
    • Korte beschrijving story : Die kan ik je helaas niet geven, sorry. Als je het écht nodig hebt, pb ik wel even. (:


    everything, in time

    Een banner is trouwens ook prima, mocht je daar meer inspiratie voor vinden/als het makkelijker is. (:


    everything, in time


    Ik weet niet of dit is wat je zoekt?
    Het is nogal moeilijk om een cover te maken gebaseerd op enkel de sfeer haha. ^^

    ik wil er wel eentje, wacht even(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Invullen:
    • Titel [optioneel] Autumn Leaves
    • Extra tekst [optioneel]/
    • Afbeeldingen : Klik
    Hier zijn een aantal afbeeldingen, ze hoeven er natuurlijk niet allemaal in. Ik zou graag aan jouw de keuze willen laten welke plaatjes je pakt, ze zijn allemaal goed.
    • Sfeer: Herfst, vrijheid?
    • Lettertype [optioneel]: Sierlijk, maar goed leesbaar.
    • Korte beschrijving story /
    Is het zo goed?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Invullen:
    • Titel [optioneel] Autumn Leaves
    • Extra tekst [optioneel]/
    • Afbeeldingen : Klik
    Hier zijn een aantal afbeeldingen, ze hoeven er natuurlijk niet allemaal in. Ik zou graag aan jouw de keuze willen laten welke plaatjes je pakt, ze zijn allemaal goed.
    • Sfeer: Herfst, vrijheid?
    • Lettertype [optioneel]: Sierlijk, maar goed leesbaar.
    • Korte beschrijving story /
    Is het zo goed?

    Ja, prima! ^^

    Titel Skyfall
    Extra tekst Je kan vluchten, maar hij zal je vinden.
    Afbeeldingen Zou jij willen zoeken? Ik zou graag een goeie foto van Carly Rea Jepsen wilen, en van Harry Styles. Ehm het is een soort van Cinderella verhaal, maar dan met muziek zeg maar. Dus het liefs in die richting als je nog andereplaatjes voor me wilt zoeken :)
    Sfeer Muziekaal, en liefde.
    Lettertype Wat het beste bij de cover past.
    Korte beschrijving story Maylee is een 19 jaarig meisje die doet aan straat muziek. Als ze op een dag in aanraking komt met een muziekmaatschapij, neemt ze die uitdaging aan. Hier ontmoed ze Harry Styles en worden de beste vrienden.
    Maar haar oom keurt dit niet goed, en besluit haar te ontvoeren.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Silverlance schreef:


    Ik weet niet of dit is wat je zoekt?
    Het is nogal moeilijk om een cover te maken gebaseerd op enkel de sfeer haha. ^^


    Hoewel ik moet toegeven dat het een mooie cover is, is het toch niet helemaal wat ik zocht, sorry.
    Ik pb je wel even! (:


    everything, in time

    Titel: The Most Wonderful Day Of The Year
    Sfeer: gezellig, winters, kerst-achtig (:
    Lettertype: liefst iets krullerigs, feestelijks, maar wel goed leesbaar. maar doe maar gewoon wat het beste bij de cover past..
    Afbeeldingen: hier heb ik er een aantal (je hoeft ze natuurlijk niet allemaal te gebruiken ;P), maar misschien kun je er zelf nog iets leuks bijzoeken van een meisje in de sneeuw, een zoenend stelletje in de sneeuw of een kerstboom?
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    thnx! (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik zal morgen weer aan de slag gaan! Heb op het moment nogal hoofdpijn en moet zo min mogelijk op mijn scherm kijken.

    Doe maar rustig aan, ik heb de tijd!(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    @Memoria


    Dit is 'm geworden. ^^

    Dankje, hij is erg goed gemaakt^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Dankje, hij is erg goed gemaakt^^

    No problem, en danku (: