• Ik en een vriendin hadden het er vandaag over dat zegmaar hoe lager je zinkt, hoe hoger je komt.Hoe lager de downs, hoe hoger de ups. Dus hoe dieper de dalen, hoe hoger de bergen. Maar het is dan ook zo dat hoe hoger de ups, hoe lager daarna de downs.
    Ik vroeg me af of jullie het hiermee eens zijn.. Ik vind het leuk om jullie mening hierover te horen ;-)


    raindrops are the perfect lullaby

    Ik weet het niet..


    •*• Lululu •*•

    Hoe dat jij het zegt, klikt het alsof je iedere keer helemaal in de up bent en dan helemaal weer in het dalletje. Dat vind ik niet.
    Je kan ook helemaal in de up zitten en ineens terug naar een middenpunt gaan.Dat is ook een grote afstand, maar dat wil niet zeggen dat je meteen in een down zit of alles negatief is.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ga er niet mee akkoord eigenlijk. Je kan na een down moment, weer een up hebben, maar daarvoor geen über happy up. Je kan je ook weer 'normaal' in je vel voelen. Dat hangt gewoon allemaal helemaal van de persoon zelf af


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nu ja, Ik heb ook vaak mijn ups en downs, maar ik denk dan ook wel weer niet dat ik helemaal terug na beneden ga schieten als ik een tijdje heel gelukkig ben. Het hangt eigenlijk ook van persoon tot persoon af, hoe hoog je komt en hoe laag je daalt. Een persoon met minder zelfvertrouwen daalt bijvoorbeeld sneller dan iemand met veel zelfvertrouwen :)

    Één ding weet ik zeker: bij mij klopt die theorie niet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat klinkt een beetje.. manisch depressief achtig :D.
    Maar ik ben wel van mening dat mensen die meer shit hebben meegemaakt, geneigd zijn dingen positiever in te zien. Van 'nah, vergeleken met wat ik eerder heb meegemaakt is dit een peulenschil.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Mensen in benarde situaties kunnen niet vooruit kijken, als je je ellendig voelt het niet het idee dat het goed komt. Ik denk inderdaad wel dat er een soort balans is tussen up en downs. Als mensen een gelukkig leven hebben raken ze sneller down van kleinere gebeurtenissen, dat gebeurt onbewust, al weet ik niet of deze theorie klopt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vind dat dat wel kan kloppen, mits je echt goed kan kijken. Er zijn uiteraard ook factoren die dit kunnen veranderen.
    Bovendien vind ik dat het zo is, dat een persoon verschillende amplituden kan hebben, maar bij iedere dal hoort ook een berg, dat is inderdaad waar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    In mijn leven klopt die theorie niet, je hebt het namelijk niet over de middenweg en ik denk dat die eigenlijk erg belangrijk is.

    Ik snap denk ik wel wat je bedoelt, dat als het erg goed in het leven gaat een tegenslag zwaarder kan voelen dan als het minder goed in het leven gaat en je dan een tegenslag krijgt? Omdat het dan harder aankomt omdat je dan minder bent gewend?
    Allemaal relatief, maar daar kan wel eens waarheid in zitten.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik zie het niet helemaal zo. Ik denk dat je gewoon meer kunt genieten van de kleine dingen als je écht heel erg diep in de shit hebt gezeten.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Letterlijk klopt het, maar figuurlijk zou ik niet zo redeneren, want dan kan je volgens mij niet meer blij zijn met hoge ups omdat je bang bent voor de diepe down.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Scandal schreef:
    Hoe dat jij het zegt, klikt het alsof je iedere keer helemaal in de up bent en dan helemaal weer in het dalletje. Dat vind ik niet.
    Je kan ook helemaal in de up zitten en ineens terug naar een middenpunt gaan.Dat is ook een grote afstand, maar dat wil niet zeggen dat je meteen in een down zit of alles negatief is.


    26 - 02 - '16

    Geloof me als ik zeg dat als je "down" bent je het geen fuck kunt schelen hoe uber happy je weer word.
    Als je het ooit maar weer voor elkaar krijgt..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    Geloof me als ik zeg dat als je "down" bent je het geen fuck kunt schelen hoe uber happy je weer word.
    Als je het ooit maar weer voor elkaar krijgt..


    SLOAN.