• De Vrijbuiter is een piratenschip.
    Alle bemanningsleden hebben hun eigen redenen om de wet te ontlopen. De een wil gewoon niet deugen, de volgende heeft per ongeluk een moord gepleegd, een volgende liep weg van huis op de vlucht voor een huwelijk wat hem/haar niet aanstond en weer een ander komt uit een lange traditie van piraterij. Waarom ze er ook zitten vast staat dat de bemanning van De Vrijbuiter over de hele zeven zeeën bekend is. Ze duiken op uit het niets, zijn zeer vriendelijk als je doet wat ze vragen en ander heb je je eigen begrafenisakte net getekend.


    In deze RPG ben je een lid van de bemanning. Hieronder staan welke personen welke rang hebben.


    Kapitein – 1 stuks
    Nevvyandira Nix - Squib
    Eerste stuurman – 1 stuks
    Dennis James Smith - YOLO
    Tweede stuurman – 1 stuks
    John Clyde - 5HELLEY
    Derde stuurman – 1 stuks

    Vierde stuurman – 1 stuks
    Jane Elizabeth Miller - ForestKiwi
    Matroos – max. 7 stuks
    Thomas "Tom" Jay Dylan Daniels - wolffire
    Elizabeth 'Liz' Hudson - AnneMalik
    Kendra Elisabeth 'Eli' Dawson. - 5HELLEY
    Jared Mason Cooper - wolffire
    Charles Wright Nixon - Morrowind
    Maria Blanca Cruzz - Gipsy
    Xeon Lorea Devolimonde - Kimology


    Het leuke aan mijn RPG is dat je in het begin wel een rang kan kiezen maar wanneer je een regel overtreed en ik zie dat of iemand meldt het mij dan kan je gedegradeerd worden en iemand anders gepromoveerd zodat iedereen een eerlijke kans heeft op een hoge rang.

    De Regels:
    Max. 2 personen en dan geen twee officieren
    Minimaal 3 regels, een keer een one-liner is niet erg maar maak er geen gewoonte van
    Je speelt je eigen personage
    Er steekt niet opeens een storm op en je ziet ook niet opeens een schip of een vesting, ik meld van te voren als zoiets gebeurd.
    Je bent een piraat en dus geen lieverdje
    Geen Mary Sue
    Relaties mogen maar een beetje normaal, niet opeens pats boem ware liefde en geen aandacht meer voor de rest.
    Geen ruzie OOC
    Ik wil jongens en meiden een beetje gelijk houden dus soms mag je geen meisje of jongen aanmaken


    Naam:
    Leeftijd:
    Rang:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hoe hij/zij op de vrijbuiter kwam:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 20:15 ]


    Remember to be ridiculous.

    Naam: Nevvyandira Nix
    Leeftijd: 18
    Rang: Kapitein
    Uiterlijk:


    Nevvyandira is 1,76 en redelijk sterk door al het werk op het schip. Ze is wel slank met mooie vrouwelijk vormen. Ze heeft zwart haar tot haar middel en een natuurlijk gebruinde huid. Haar ogen zijn bruin en amandelvormig.
    Innerlijk: Nevvyandira is wild en onafhankelijk. Ze is even ontembaar als de zee waar ze op vaart. Ze is een leidster maar soms geneigd om het advies van anderen naast haar neer te leggen. Ze heeft een ijzeren wil en ziet piraterij als haar roeping.
    Hoe hij/zij op de vrijbuiter kwam: Nevvyandira groeide op een eiland op. Op haar dertiende liep ze weg en werd ze bemanningslid op een piratenschip. Het vrijbuiters leven beviel haar prima en na anderhalf jaar kaapte ze een schip vanaf een vlot midden op zee en zeilde het naar een gelukkig zeer dichtbijzijnde piratenhaven want anders had ze het niet gehaald en daar ronselde ze haar bemanning
    Extra:

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:33 ]


    Remember to be ridiculous.

    Naam: Thomas "Tom" Jay Dylan Daniels

    Leeftijd: 8

    Rang: matroos

    Uiterlijk:



    Innerlijk: Tom is een lieve jongen die Eigenlijk geen piraat, maar hij vind het op zich wel stoer. Hij is een hele lieve jongen die graag mensen helpt, en met overvallen helpt hij niet omdat hij daar nog te jong voor is. Verder houdt hij ontzettend veel van de zee en doet hij actief mee op de vrijbuiter. Hij kan het goed vinden met de bemanning, ook al is hij meestal tien jaar jonger.

    Hoe hij/zij op de vrijbuiter kwam: Tom liep weg van huis omdat zijn ouders de hele tijd ruzie hadden, stapte in een bootje en werdt overvallen door de vrijbuiter, en bood aan hen te helpen.

    Extra: Tom mist zijn vorige thuis soms wel, en heeft soms moeite ermee dat hij geen ouders meer heeft.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Shit, ik was van plan binnenkort een piraten RPG te openen. -NoCheer-

    Edit: Ooh, mensen hoeven hier maar min. 3 regels, dan open ik die vna mij toch binnenkort, want daar willen we langere posts in :Y)

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:55 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Shit, ik was van plan binnenkort een piraten RPG te openen. -NoCheer-

    Edit: Ooh, mensen hoeven hier maar min. 3 regels, dan open ik die vna mij toch binnenkort, want daar willen we langere posts in :Y)

    Ja ik heb gemerkt dat vele mensen het moeilijk vinden om langer te schrijven en ik wil hem voor iedereen beschikbaar maken.


    Remember to be ridiculous.

    1ste kapitein stuurman voor me alsjeblieft? Is het goed als ik hem morgen invul? Moet nu nog geschiedenis leren en morgenmiddag heb ik bijna geen huiswerk...

    Edit: Vast een voor op zetje, de rest komt dan morgen (?)

    Naam: Dennis James Smith
    Leeftijd: 19 jaar
    Rang: 1ste stuurman
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Dennis was (en is) een rokkenjager met alle bijbehorende eigenschappen. Zelfverzekerd, flirterig met ieder vrouwelijk wezen, onbezorgd en niet bang om vrouwen te gebruiken in plaats van lief te hebben. Tot hij zijn ware liefde vond. Zij veranderde hem totaal. Hij ging over op het lieve perfecte vriendje. Tot ze overleed. Dennis viel weer terug in zijn oude leefpatroon, drank, sex en ... piraterij. Hij gaat zijn eigen gang en laat zich niet leiden door iemand. Other things in the RPG
    Hoe hij/zij op de vrijbuiter kwam: Op het moment dat Nevvyandira op zoek was naar haar nieuwe bemanning, was Dennis weer eens in een van zijn dronken buien, waar hij in die tijd heel vaak in was. Zijn jeugdliefde was overleden door de pest. Dit verdriet probeerde hij weg te drinken en weg te drukken. Ook zul je hem niet snel horen praten over dit gemis.
    Extra: Hij zit heel erg met de dood van zijn vriendin, maar toont dit niet naar buiten toe, alleen als je diep bij hem weet binnen te dringen.
    Zijn grootste angsten zijn schildpadden, loopplanken (al vind hij het niet erg om er zelf iemand van af te gooien) en zijn moeder.

    Edit 2; Ja, dat bedoelde ik x'D Jongen ;D

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 20:21 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Y0L0 schreef:
    1ste kapitein voor me alsjeblieft? Is het goed als ik hem morgen invul? Moet nu nog geschiedenis leren en morgenmiddag heb ik bijna geen huiswerk...

    kapitein is bezet, je bedoelt waarschijnlijk stuurman dus daar zet ik je, wil je een jongen of een meisje?

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 20:40 ]


    Remember to be ridiculous.

    Mag ik de derde stuurman, of vrouw als dat mag? (:
    Anders een vrouwelijke matroos.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    Mag ik de derde stuurman, of vrouw als dat mag? (:
    Anders een vrouwelijke matroos.

    derde stuurvrouw is goed


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    (...)
    derde stuurvrouw is goed


    Super, ga haar nu invullen!

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 20:52 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Naam: Catherine [ Cath ] Elisabeth Maria Jane Seymour.
    Leeftijd: Zestien, ze verjaart op zeven maart.
    Rang: Derde stuurvrouw.
    Uiterlijk:


    Coming soon.
    Innerlijk: Coming soon.
    Hoe hij/zij op de vrijbuiter kwam: Coming soon.
    Extra: Coming soon.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ah ik wil heel graag meedoen maar ik vrees dat ik niet voldoende tijd heb..
    Toch maar in ''mijn topics'' voor als ik me bedenk. :'D


    life is awesome

    Mag ik een vrouwlijke matroos reserveren?

    AnneMalik schreef:
    Mag ik een vrouwlijke matroos reserveren?

    Ofcourse, ik zet je erbij


    Remember to be ridiculous.

    Naam: Elizabeth 'Liz' Hudson
    Leeftijd: 17
    Rang: Matroos
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Elizabeth heeft door de jaren heen een harde persoonlijkheid gekregen. Ze heeft geen medelijden met je, tenzij ze je mag. De rest wordt wel duidelijk in het rpg.
    Hoe hij/zij op de vrijbuiter kwam: Ze heeft tot haar 7de bij haar ouders gewoond, die de gouverneurs van de stad waren. Tijdens een overval door de bemanning van De Vrijbuiter is ze meegenomen naar het schip, waar ze sindsdien als matroos werkt.
    Extra: /

    AnneMalik schreef:
    Naam: Elizabeth 'Liz' Hudson
    Leeftijd: 17
    Rang: Matroos
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Elizabeth heeft door de jaren heen een harde persoonlijkheid gekregen. Ze heeft geen medelijden met je, tenzij ze je mag. De rest wordt wel duidelijk in het rpg.
    Hoe hij/zij op de vrijbuiter kwam: Ze heeft tot haar 7de bij haar ouders gewoond, die de gouverneurs van de stad waren. Tijdens een overval door de bemanning van De Vrijbuiter is ze meegenomen naar het schip, waar ze sindsdien als matroos werkt.
    Extra: /


    ik zet je erbij maar je afbeelding is niet zichtbaar, misschiendat je daar iets aan wil doen


    Remember to be ridiculous.