• Iemand die bekend is met snoeptaarten maken?
    Ik wil er namelijk zelf eentje maken -niet kopen, die dingen zijn veel te duur voor hoeveel snoep er in zit en snoep is al zo duur-.
    Ik heb dus eigenlijk totaal geen idee hoe ik dat moet aanpakken. Zeker niet te groot, gezien mijn budget niet zo groot is. (het is btw voor een verjaardag)
    Iemand tips? (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Eeh... Doe snoepjes in boterhamzakjes, knoop die dicht met een leuk lintje en stapel ze op als een taart?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes


    Google gewoon wat tutorials..

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:33 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nooit dat ik dat meer probeer! Ik had het vorig jaar geprobeerd, maar de snoepjes vielen telkens van de standestookers, en ik wou 3 verdiepingen maken, maar ik kwam uit met 1,5 --'


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Als basis ofwel een biscuit maken of een groot schuimblok van eiwit. Veel marshmellows en van die kleine snoepjes zoals flesjes, vampierentandjes enzo. Als lijm kun je glazuur maken of fondant (van overige marshmallows). =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    BLOF schreef:
    Eeh... Doe snoepjes in boterhamzakjes, knoop die dicht met een leuk lintje en stapel ze op als een taart?

    Thaha. Dat gaat mijn noodoplossing worden.

    Bedankt voor de tips ^^,


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Isomoblokje, daar doe je zilverpapier in, en dan doe je er snoepjes op met behulp van tandenstokers ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    En als je nu gewoon een biscuit maakt (wat trouwens niet gemakkelijk is, je moet 20 min mixen als ik me niet vergis), die in twee snijdt, heeeeel veel confituur ertussen legt, rondom je taart heel veel glazuur doet en zoals Scandal zegt je snoepjes daarin plakt, tot je taart volledig omhuld is? Wat een lange zin

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:40 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Als basis wordt vaak marshmallows gebruikt. Dan van die zuurmatten voor de omranding en fruitvormpjes al beslag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?