Skull
Ik glimlach even waarna ik dr aankijk.
Mijn blik was veranderd, alsof de jager zijn prooi net wilde afslachten.
'Voor dat ik bij deze stam kwam, was ik een Alpha bij een andere. De stam was niet groot maar wel sterk'
Ik zucht even en glimlach dan.
'De stam werd geleid door een hongerig monster, het enigste wat die wilde was de mensen afslachten die vlak bij ons zaten, voordat die daar de kans voor had gekregen had ik hem uitgedaagd. Ik was 12, maar het moest, iemand moest de stam veranderen'
Ik draai even richting het water en bekijk richting de horizon.
'De Alpha ging neer en ik werd zelf de Alpha. 5 jaar heb ik geregeerd over de stam, tot de oude Alpha terug kwam, terug voor wraak' ik grijns.
'Wat ik niet verwacht had was dat iedereen achter hem stond, ik had teveel veranderd. De Alpha had geregeld dat iedereen mij in een keer zou aanvallen'
Ik glimlach en draai mij richting Tarah en wijs op de littekens die over mijn borst gaan 'Daarvan heb ik die'
Hoewel ik nooit echt iemand het had verteld, vond ik dat ze er recht op had het te weten.
'Daarna werd ik verbannen, ik liep 4 jaar rond door de wildernis, opzoek naar eten, drinken en een plek om te slapen. Meestal liep ik in wolven vorm rond, ik werd bloedlustig en het enige wat ik wilde was het bloed van andere zien' ik grijns even, die tijd had ik achter mij gelaten gelukkig.
'Toen de oudste oudere van deze stam mij uitgeput vond, hier bij dit meer, had die mij meegenomen naar deze stam. Hoewel ik een buitenbeentje ben, was ik welkom. Sinds een jaar ben ik nu hier, en de littekens op mijn rug, die zijn van jagers' ik kijk dr even aan. Kijkend of ze geschrokken was van het verhaal of dat ze verbaasd was.
'Ik heb geen hekel gekregen aan mensen, nog aan andere wolven' ik glimlach even
'Dankzij de oudste oudere heb ik mijn bloedlust kunnen bedwingen en daar ben ik ze dankbaar voor' ik ga naast dr zitten en trek mijn shirt weer aan voordat andere het zien.