• Dit verhaal gaat over een bos. Een paar jongeren worden daar heen gestuurd in verband met de ondergang van de aarde. Zij moeten in het bos zien te overleven, een stad te bouwen, families maken en de wereld heropbouwen. De stad wordt gemaakt beetje bij beetje. De kinderen moeten dus de wereld redden. Ze kunnen niet uit het bos en ze moeten hun krachten delen.

    Regels:
    - Praten in de ik vorm.
    - 16+ mag
    - Schelden mag
    - Je personages moet tussen de 14 en de 24 zijn
    - Zet je naam boven je bericht
    - praten als quizletter graag tussen haakjes () [] {}

    (het is niet de bedoeling dat je elkaar vermoord net als in the hungergames. je moet gewoon zien te overleven)

    Link rollentopic: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142630[/url]

    Link naar de 1ste topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142697

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 18:36 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Erg vriendelijk van Nathan xD Okee, wara kan ik Ruuqo bij zetten?]


    You oughta know

    Mathijs

    Opeens doet Lynn raar en valt ze flauw. 'Lynn? Lynn?' vraag ik, want ik weet dat als je in coma ligt of buiten westen ligt, je meestal wakker wordt als je je naam hoort. Als dat niet lukt raak ik in paniek. Wat moet ik doen? Ik kan niet naar Mathijs, en naar niemand anders, ze zeggen het toch wel tegen Jack. Ik probeer haar op alle manieren wakker te krijgen maar dat lukt niet, ik ben hopeloos. Waarom had ik ook al weer nooit EHBO gevolgd? O ja, omdat ik het niet nodig vond. 'Lynn' Zeg ik weer, maar nu als een smeekbede. Ik ga al mijn opties na. 1. Ik loop weg en doe alsof ik hier noot geweest ben, 2. Ik ga door met haar wanhopig wakker proberen te maken en 3. Ik maak haar ter plekke af en leg haar ergens alsof ze vermoordt is. Ik besluit voor twee te gaan en ga door met haar wanhopig wakker proberen te maken. 'Kom op Lynn, wordt eens wakker' Mompel ik, en ik loop naar het balkon van de hut om te zien of er iemand in de buurt is, en vind niemand. Als ik nog een keer haar naam zegt maakt ze een geluidje en kan ze weer zitten. Ik ga op mijn hurken naast haar zitten. 'Wat is er? Gaat het goed?' vraag ik, en ik kijk haar met een frons aan. Hopelijk gaat alles goed.


    Jack

    'Die ene jongen, die Mathijs vertrouw ik niet en Lynn kennelijk wel. Meer niet, maar je moet hem niet te gauw vertrouwen, hij is een moordenaar, een Assasin om precies te zijn.' leg ik uit, en ik kijk naar de hut van hem en Max, die al bijna af is. Hij is er niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nathan Hunter

    Ik glimlach even en knik dan.
    'Hoewel iemand zo kan zijn, hoeft dat nog niet te zeggen dat die gene niet betrouwbaar is Jack' ik glimlach weer even.
    Ik kijk even richting de hutten van iedereen.
    Ieder had een leven al gemaakt, hoewel ieder ook zo zijn zorgen heeft.
    'Jack, vraag jezelf is af he, hoe zou jij zijn als jij hem was? Misschien is hij net zoals jij zou zijn in zijn schoenen'
    Ik glimlach weer even waarna ik richting de boom loop waar mijn hut in zit.
    'Misschien dat ik zo nog even langs kom' ik grijns even en laat mijn vleugels weer komen waarna ik naar boven vlieg.
    Nu het lichaam, het was niet een van ons maar een andere groep...

    Lynn

    ' Ik weet het niet. Ik snap niet wat het is.' zeg ik duizelig. Mathijs helpt mij op mijn bed. Ik was zo bang dat Jack zou komen. Mathijs was bezorgt, zagbik. Ik keek om me heen. Ik doe mijn ogen dicht en leg mijn hoofd neer. Hopelijk komt Jack snel. Maar niet als Mathijs er nog is. 'Ga maar.' zeg ik met mijn ogen dicht. 'Ik red het wel.' ik kon niet zien of hij weg was maar het was wel stil. Ik hoorde wel voetstappen. Maar niet hopen dat dat Jack is en Mathijs hier nog steeds is...

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 15:38 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Mathijs

    'Luister, Lynn, wil je dat ik blijf of moet ik gaan en aan Max vragen dat hij Jack haalt?' vraag ik met een serieuze blik in mijn ogen. Ik ben echt bezorgd om Lynn en wil dat ze krijgt wat ze wil, en als ze wilt dat Jack komt, leg ik me daar bij neer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lynn

    'Jack is boos op je. Maar ik wil wel graag dat hij komt.' zeg ik nog steeds met mijn ogen dicht. 'Maar als je hem tegen komt wordt hij boos. Je hoeft het niet te doen. Niet voor mij' zei ik niet wetend of hij er nog stond. Ik kon mijn oogleden niet bewegen. Ik was te moe


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Mathijs

    'Als jij het wilt... Ik haal hem zelf wel, o wacht, dan flipt hij, ik laat het wel doen door Max' Zeg ik, en ik ren het hutje uit, maar kom Jack zelf tegen. 'Je kan maar beter naar je hut gaan' Mompel ik, en hij kijkt me aan met een mengeling van bangheid, maar ook woede. Ik weet dat als het ooit op een gevecht uitdraait, ik win.


    Jack

    Als ik Mathijs gepasseerd ben, begin ik zo hard als ik kan te rennen. Ik storm de hut binnen en vergeet bijna dat ik Kane in mijn armen heb. 'Lynn!' Roep ik als ik zie dat ze leeft, ik was bang dat Mathijs haar had vermoordt. 'Je leeft' Zeg ik, en ik zet Kane op de grond om Lynn in mijn armen te kunnen nemen. Ik druk mijn lippen op de hare en kijk haar daarna streng aan. 'Hoe kan het dat die Mathijs zei dat ik naar de hut moet komen?' vraag ik, en ik kijk haar met een schuin hoofd aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lynn

    'HIj was hier om e vragen hoe het met me ging. Ik kreeg weer z'n rare aanval als dat ik eerst had. Hij vroeg me of hij iemand moest halen. Ik wou graag dat jij kwam en hij zou dat tegen Max vertellen.' ratel ik. 'sss.' zegt Jack. 'Rustig.' Een traan loopt langs mijn wang. 'Wat gebeurt er met me? ben ik ziek of heeft het te maken met mijn slaapgebrek.' vraag ik piepend.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Max
    Ik heb tegen het avondschemer ben ik klaar met bouwen. Onze hut lijkt op het wankele kasteeltje van Jack Skellington uit the Nightmare before Christmas. Ik klim via de wankele ophaaltrap het eerste plateau op, waar ik ook al onze spullen heb gezet. Ik haal mijn aansteker uit m'n tas en klim weer naar beneden om het vuur op te stoken, het heeft de hele dag wel gesmeult, maar niet echt gebrand.


    Bowties were never Cooler

    Mathijs

    Als ik onze hut zie ren ik meteen naar Max. 'Hey, ik wist niet dat het zó mooi zou worden!' Roep ik uit, en mijn mond hangt open van verbazing. 'Waar is mijn slaapkamer?' vraag ik, en ik kijk nog eens naar de hut, ik dacht dat het gewoon zo een standaard boomhut werd, maar het blijkt gewoon een huis!



    Jack

    Ik kijk bezorgd naar Lynn, het gaat niet goed met haar. 'Ik weet het niet schat, ik weet het niet' Zeg ik, en ik til haar op het bed en ga naast haar zitten. 'Is er niet iemand die weet hoe je dat soort dingen moet verhelpen?' vraag ik, en ik peins mijn gedachten. Niet dat ik veel mensen van de groep heb ontmoet, van de meeste weet ik niet eens hun naam, maar ik ben nooit echt sociaal geweest naar mensen toe, ik ben meer van de dieren en de natuur, de dingen die de mensheid verwoest, en ik heb de taak op mij genomen om te zorgen dat in onze nieuwe wereld, de mensen met dieren in harmonie samenleven.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nathan Hunter

    Als ik het lichaam bekeken heb, herinner ik mijzelf iets.
    Iets in de documenten had verteld over zoiets als dit.
    Het teken was voor mensen die verbannen waren, mensen die te gevaarlijk waren voor de maatschappij.
    Ik zucht even, misschien dat ik de documenten mee genomen heb, hopelijk.
    Ik pak mijn tas waarna ik hem om kiep, ik grijns als ik de envelop zie.
    De documenten waren meegekomen.
    Ik open de envelop waarna ik de verschillende papieren eruit haal, ik bekijk ze waarna ik stop bij een van de papieren.
    Het teken stond er op en er stonden verschillende betekenissen bij en waarom ze hier waren, hoeveel het waren en wat ze zouden doen.
    Ik zucht als ik merk dat er aardig wat criminelen tussen zitten, blijkbaar hadden die de groep onder hun leiding.
    Ik bekijk de andere papieren, daar waar van ieder die in de groep zit informatie van op staat.
    Als ik ze doorgelezen heb pak ik de envelop en stop het erin terug.
    Ik vouw de envelop op en stop hem in de binnenzak van mijn vest.

    Lynn

    'Misschien Leya.' zeg ik. En ik kijk naar kane. Hij heeft een stuk hout en een bijltje. Hij hakt in het stukje hout en ik zie hem zweten.ik wil op staan om hem te waarschuwen en ik leg mijn benen langs de kant van mijn bed om erop te gaan staan.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Max
    Ik glimlach trots en blaas het vuur aan. "Naar links, drie van de trappen op en dan naar rechts. De mijne is aan de andere kant." Ik glimlach vrolijk en kijk in de vlammen. Het is warm en voelt veilig. "Had jij eten gehaald?" Vroeg ik benieuwt. Ik had best wel trek.


    Bowties were never Cooler

    Jack

    'Sorry, ik heb echt geen idee wie dat is, en ik denk dat ik weet wat Kane kan' Zeg ik, en ik kijk naar het jongetje dat iets met Warrior doet. 'Hij praat met ze Lynn, hij praat met de wolven' Zeg ik, en ik merk hoe trots mijn stem klinkt, want ik heb altijd al iemand willen kennen die precies weet wat de wolven zeggen, en nu kan mijn eigen zoon dat! Dit had ik nooit durven dromen, dit alles niet. Vroeger dacht ik dat ik een uitzondering was en dat er geen mensen bestaan, maar toen kwamen er jagers naar onze stam en zag ik dat er meer als ik waren, maar eerst kon ik ze niet verstaan.



    Mathijs

    'Jep, we eten hert met een beetje vis, en ik heb sla gevonden, ik denk dat ik een moestuintje ga maken.' Zeg ik, en ik ga naast het vuur zitten. Ik hou van vuur, het maakt me rustig en geeft me een veilig gevoel. Ik trek max naar beneden zodat hij naast me gaat zitten. 'Snel maak ik een spit van langwerpige stenen die ik aan elkaar heb gesmolten, dat had ik vanochtend meteen al gedaan.

    (eventjes reclame maken, ik heb een nieuwe RPG Assassins strike back!, gaat over assassins die ruzie hebben, we zoeken nog mensen)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 15:59 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Max
    Ik glimalchte en kwam naast hem zitten. Ik leg een arm om zijn shouders terwijl ik kijk hoe hij een spit in elkaar knutselt. Het is echt verwonderend om te zien hoe hij met zijn handen zo snel iets in elkaar knutselt. Ik kon ook veel maken, maar dit soort dingen niet. Dat lukte me echt niet... Net als wapens. Ik spiesde voorzichtig het vlees op de spies en zette het toen boven het vuur. Het begon al snel lekker te ruiken. Ik was blij dat het vuur zo helder was, anders zouden er zoizo wilde dieren gekomen.


    Bowties were never Cooler