• Ik ben op zoek naar iemand die samen een story wilt schrijven. Als je interesse hebt kan je dit lijstje invullen. Dan kies ik iemand uit waarvan ik denk dat onze stijlen samen gaan en interesses overeen komen. Ik zal ook kijken naar verhalen die je op quizlet hebt staan.

    Hoe oud ben je?
    Hoeveel jaar schrijf ervaring heb je?
    Welke onderwerpen vind je leuk?
    Heb je eventueel al een idee voor een verhaal?
    Wil je nog wat kwijt?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Hoe oud ben je? In oktober word ik 14.
    Hoeveel jaar schrijf ervaring heb je? Ik verzon al verhaaltjes toen ik klein was. Paar jaar geleden zomervakantie heb ik een klein verhaaltje geschreven en sinds anderhalf jaar schrijf ik op Q.
    Welke onderwerpen vind je leuk? Ik vind de meeste verhalen wel leuk. Ik schrijf ook over van alles. De ene keer maak ik een verhaal met fantasie en de andere keer schrijf ik over iets heftigs zoals leukemie.
    Heb je eventueel al een idee voor een verhaal? Ik heb best veel ideeën voor verschillende stories. Ligt maar net aan het onderwerp.
    Wil je nog wat kwijt? hoi :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben veertien jaartjes jong. Ik vind het aantal schrijfervaring een beetje raar. In feite al tien jaar ;') verder vind ik het fijner om in ik vorm te schrijven, en liever niet over bekende personen; of fantasie vind ik ook niet zo... Ik heb totaal geen ideeën en ben ook wanhopig op zoek naar schrijf partners.


    EGYPTIAN GOD