• Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story!!!

    Aayliah Leighton Hayes ~bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~telepathie Leave
    Feary Roberts ~onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~aarde Azulchica
    Kate Miller ~mind control mismi
    Mailee ~teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett~water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ transformeren(raaf) 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~emoties voelen en manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~schaduwen manipuleren Annabeth
    Nick Garcia ~zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~telekinese 5HELLEY



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 15:03 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Femster, neem hayden mee met de tweeling wil je alsjeblieft? ^^ ik moet verder met huiswerk >.>]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Undercoverx schreef:
    (...)

    [Hahaahah xd mij maakt t niet echt uit, ze kunnen ook gewoon vrienden worden met alle twee xd. 't is trouwens coupé ^^ *reactie hierboven* x]

    {dus, waar zit jou personage?}


    Faery Roberts
    Ik begon met mijn bagage door de trein te lopen, tot ik enkele meisjes tegenkwam.
    "Euhm, hallo... is hier nog plaats?" vroeg ik een tikkeltje verlegen. Ik was nogal een ingewikkeld typetje. Ik was verlegen, maar kon er niet tegen om alleen te zijn. Een heel moeilijke combinatie


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sammiestyles schreef:
    Gwen milers muziek

    Zuchtend ging ik zitten op een bankje ik verveelde me dus ik ging maar gitaar spelen het duurde toch nog zolang. Na 3 liedjes te hebben gespeeld zag ik een meisje met bruin haar ik borg mijn gitaar op en pakte me koffer.ik liep naar der toe en zei: hoi ik ben Gwen jij bent? Leish antwoorden ze. Ik knikte. Waar moet jij naar toe? Vroeg ze. Ik moet naar een school ofso ik weet het niet echt. Daar moet ik ook heen. Zei leish. Grappig.


    ( weet echt niks meer)


    [Sorry, maar het is de bedoeling dat je helemaal NIETS overneemt van andere personages - dus niets wat ze zegt en niets wat ze doet-, dat kan soms nogal irritant zijn. Gewoon hallo is goed, hoor. Nieuw bij RPG? (: Je leert het wel, er zijn er zoveel die dat in het begin doen. Ik wil je niet beledigen of boos maken of zo, hoor, het is gewoon een beetje ambetant als iemand anders je personages handelingen overneemt. (: Je kan bijvoorbeeld wel herhalen wat de ander in zijn post heeft gezet, maar niet iets zelf verzinnen bij een personage dat niet van jou is. Ik pas het wel wat aan in mijn post, oké?]

    Aayliah Leighton Hayes || Zeventien
    Naast zich hoorde Leigh iemand gitaar spelen en ze keek even op. Veel aandacht besteedde ze er niet aan, maar op een gegeven moment - na drie liedjes of zo - hield het meisje op met spelen en liep ze naar Leigh toe. "Hoi! Ik ben Gwen. Jij bent?" Leigh trok even een wenkbrauw op maar liet dan een glimlach over haar lippen spelen.
    "Hallo," zei ze vriendelijk. "Aayliah, maar noem me maar Leigh. Dat is een stukje van mijn tweede naam. Ga je ook naar Lingman High?" Voordat het meisje kon antwoorden, schreeuwde de conducteur dat we moesten instappen. "Leuk je te leren kennen", zei Leigh terwijl ze vlug haar spullen opborg, "maar ik moet nu wel eerst instappen." Ze had geen zin om in een volgepropte coupé te gaan zitten en was liever op haar gemak om alleen een boek te lezen. Ze hees haar rugzak op en liep naar de deur van de trein.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 15:40 ]


    help

    Huaso schreef:
    (...)
    {dus, waar zit jou personage?}


    Faery Roberts
    Ik begon met mijn bagage door de trein te lopen, tot ik enkele meisjes tegenkwam.
    "Euhm, hallo... is hier nog plaats?" vroeg ik een tikkeltje verlegen. Ik was nogal een ingewikkeld typetje. Ik was verlegen, maar kon er niet tegen om alleen te zijn. Een heel moeilijke combinatie


    [Ze gaat zo de trein in, ik zal wel even schrijven.]


    Het orakel van Delphi.

    {oh... welke is Hayden? volgens mij heb ik die er niet bij gezet oeps..;}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Iemand voor Leo en eventueel Bryson? Ik zeg maar dat hij erbij blijft lopen ofzo, anders mist Leensel haar trein. :/]


    help

    mismi schreef:
    (...)
    [ja is goed =).]


    Kate Miller
    "Zullen we naar het perron gaan?" vraagt ze dan en ik knik. Ik sta op, pak mijn warme chocolademelk van de koffer en begin te lopen. Ze komt tot de conclusie dat ik iets vreemds heb en vraagt zich af of ik ook een gave of kracht heb, hoezo 'ook?'. 'Heeft zij een kracht?' denk ik dan.
    Daarna vraagt ze zich af of het een ouderwetse trein is of juist niet en ik grinnik even, wat raar over moet komen op haar. "sorry, ik dacht net even aan iets grappigs" zeg ik dan. Ik loop richting het perron en zie iedereen al instappen. Ik stap de trein in terwijl ik mijn koffer mee sjouw. Ik loop naar een wagon samen met Kaya en ga daar zitten.


    Kaya Fray

    Samen met Kate ben ik in een wagon of beter gezegd een coupe. Dan gaat mijn mobieltje, zo te horen is het een sms. Maar eerst moet ik nog ergens mijn koffers kwijt. Als mijn mobiel weer trilt, pak ik hem toch maar. Ik open de eerste sms.
    Lieverd, je moet nu naar het perron gaan want de trein gaat zo vertrekken.
    Ik zucht even diep en open dan de tweede sms.
    Zit je al in de trein? Zo niet, dan vertrekt hij zonder jou en dat zou een ramp zijn. Nou ja, voor jou wel en voor mij niet.
    Het liefste zou ik nu een facepalm doen maar aangezien dat er nogal raar uit ziet als er iemand bij je in de buurt is.


    Physics is awesome

    Jadelynn Dimaros
    Ik loop de trein in en zie nog een lege coupé. Ik heb nu even geen zin om op mensen af te stappen. Ze mogen maar naar mij toe komen. Ik zie dat er veel meisjes zijn en loop naar de lege coupé. Ik trek de schuifdeur open en ga op de bank zitten. Mijn koffer til ik op om in het bagagerek boven mijn hoofd te zetten, maar het lukt niet echt. Ik besluit om mijn koffer maar op de grond te zetten. Uit mijn zak haal ik mijn IPhone en ik begin een spelletje te spelen. 'Cut the rope' Wanneer ik in level zeven ben gaat de coupédeur open.


    Het orakel van Delphi.

    Huaso schreef:
    {oh... welke is Hayden? volgens mij heb ik die er niet bij gezet oeps..;}


    [Sorry XD hier heet ze Melanie XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [CUT THE ROPE IS SO AWESOME. JUST FREAKING AWESOME.

    Sorry.]


    help

    Kate Miller
    "Euhm, hallo... is hier nog plaats?" vraagt een meisje ietwat verlegen. Ik knik. "Tuurlijk, kom erbij zitten" zeg ik dan tegen haar terwijl ik mijn koffer iets verzet zodat ze kan gaan zitten. Kaya krijgt een berichtje, van haar moeder, dat de trein zo vertrekt. Vervolgens krijgt ze er nog een, dat het wel erg zonde zou zijn dat als de trein zonder haar zou vertrekken. Ik pak mijn telefoon even uit mijn zak en stuur wat berichtjes rond. "Vinden jullie het erg als ik wat muziek op zet?" vraag ik dan. Ik vond het onbeschoft om met oortjes in te gaan zitten en misschien wouden zij ook wel wat muziek horen.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Sorry XD hier heet ze Melanie XD]


    Je wordt dement, Jaimy. Je doet aan teveel RPG's mee.

    Is er nu iemand voor Leo of niet?


    help

    Annabeth schreef:
    [CUT THE ROPE IS SO AWESOME. JUST FREAKING AWESOME.

    Sorry.]


    [ Uhu you're right , hier een verslaafde ;P ]


    Het orakel van Delphi.

    Undercoverx schreef:
    (...)

    [ Uhu you're right , hier een verslaafde ;P ]


    Hier ook. DAT LIEDJE.


    help

    Undercoverx schreef:
    Jadelynn Dimaros
    Ik loop de trein in en zie nog een lege coupé. Ik heb nu even geen zin om op mensen af te stappen. Ze mogen maar naar mij toe komen. Ik zie dat er veel meisjes zijn en loop naar de lege coupé. Ik trek de schuifdeur open en ga op de bank zitten. Mijn koffer til ik op om in het bagagerek boven mijn hoofd te zetten, maar het lukt niet echt. Ik besluit om mijn koffer maar op de grond te zetten. Uit mijn zak haal ik mijn IPhone en ik begin een spelletje te spelen. 'Cut the rope' Wanneer ik in level zeven ben gaat de coupédeur open.

    Chase
    "Kijk." zei ik tegen Chad en wees naar een meisje dat alleen op een bankje zat. "Kom, dan houden we haar wat gezelschap." Hij zuchtte en schudde zijn hoofd, maar liep toch grijnzend mee.
    Toen we bij het meisje waren, gingen we elk langs een kant van haar zitten.
    "De trein vertrekt zo."
    "Ja, je moet mee."
    "Kom. Ik help je wel even."
    "Laat mij je koffer maar dragen."
    Door zo snel na elkaar te spreken, kregen we iedereen gek. Ik nam haar koffer en Chad nam haar arm vast en trok haar overeind.
    "Waarom moet jij naar die school?"
    "Was je ook stout misschien?"
    "Je ziet er mij best een braaf meisje uit."
    "Ja, ben je een stiekemerd misschien?"
    "Ik durf te wedden dat jij smoort achter de rug van je oudjes."
    We bleven spreken tegen haar, terwijl we haar de trein in leidden, we liepen een coupé binnen waar een meisje op haar IPhone bezig was. We gingen op het bankje voor haar zitten, het meisje nog steeds tussen ons in houdend.
    "Hoe heet je?"
    "Je ziet er een Elize uit."
    "Heet je Elize?"
    Toen keek ik naar het meisje op haar IPhone
    "Hallo. We zijn Chad en Chase." glimlachte ik
    "En jij bent? Hmm, laat me raden. Roxanne?"
    "Nee, Jana."
    "Ben je blind, het is overduidelijk een Roxanne."
    "Nee, jij bent gewoon geobsedeerd door Roxanne."
    "Hoe kan ik nou door Roxanne geobsedeerd zijn... Het is een hond!"
    "Dan zeg je dat zij op een hond lijkt?"
    "Nee, ik zeg dat ze op een Roxanne lijkt."
    "Roxanne, de hond."
    "Grr." gromde ik.
    "Nu lijk jij een hond."


    “To live will be an awfully big adventure.”