• Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story!!!

    Aayliah Leighton Hayes ~bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~telepathie Leave
    Feary Roberts ~onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~aarde Azulchica
    Kate Miller ~mind control mismi
    Mailee ~teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett~water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ transformeren(raaf) 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~emoties voelen en manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~schaduwen manipuleren Annabeth
    Nick Garcia ~zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~telekinese 5HELLEY



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 15:03 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    mismi schreef:
    Kate Miller
    "Euhm, hallo... is hier nog plaats?" vraagt een meisje ietwat verlegen. Ik knik. "Tuurlijk, kom erbij zitten" zeg ik dan tegen haar terwijl ik mijn koffer iets verzet zodat ze kan gaan zitten. Kaya krijgt een berichtje, van haar moeder, dat de trein zo vertrekt. Vervolgens krijgt ze er nog een, dat het wel erg zonde zou zijn dat als de trein zonder haar zou vertrekken. Ik pak mijn telefoon even uit mijn zak en stuur wat berichtjes rond. "Vinden jullie het erg als ik wat muziek op zet?" vraag ik dan. Ik vond het onbeschoft om met oortjes in te gaan zitten en misschien wouden zij ook wel wat muziek horen.


    Kaya Fray

    Er komt een nieuw onbekend meisje de coupe in. Ik verbaas mezelf over de metalen rekjes die aan de muur van de coupe hangen. Die aan mijn kant maak ik voorzichtig los. Dan blijkt dat ik daar mijn koffers op kan leggen. Nu nog die zware rot koffers er op zien te krijgen. Ik til de eerste op de plaats waar ik wil gaan zitten en til hem dan verder op. En leg hem op het rekje. Mijn andere koffer leg ik er naast. Nu maar hopen dat het rekje het houdt met mijn zware koffers er op.


    Physics is awesome

    mismi schreef:
    Kate Miller
    "Euhm, hallo... is hier nog plaats?" vraagt een meisje ietwat verlegen. Ik knik. "Tuurlijk, kom erbij zitten" zeg ik dan tegen haar terwijl ik mijn koffer iets verzet zodat ze kan gaan zitten. Kaya krijgt een berichtje, van haar moeder, dat de trein zo vertrekt. Vervolgens krijgt ze er nog een, dat het wel erg zonde zou zijn dat als de trein zonder haar zou vertrekken. Ik pak mijn telefoon even uit mijn zak en stuur wat berichtjes rond. "Vinden jullie het erg als ik wat muziek op zet?" vraag ik dan. Ik vond het onbeschoft om met oortjes in te gaan zitten en misschien wouden zij ook wel wat muziek horen.

    Faery Roberts
    "Oh, geen probleem, hoor." glimlachte ik en begon een tikkeltje zenuwachtig aan mijn shirt te prutsen. Ik was zoveel liever gewoon thuis gebleven. Maar een kostschool was makkelijker... Nu mijn ouders gescheiden waren.
    Ik slikte even en keek toen via het raam naar buiten. Veel interessants was er niet te zien. Het liep vol met grijze mensen. Donkere, warme jassen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    (...)
    Chase
    "Kijk." zei ik tegen Chad en wees naar een meisje dat alleen op een bankje zat. "Kom, dan houden we haar wat gezelschap." Hij zuchtte en schudde zijn hoofd, maar liep toch grijnzend mee.
    Toen we bij het meisje waren, gingen we elk langs een kant van haar zitten.
    "De trein vertrekt zo."
    "Ja, je moet mee."
    "Kom. Ik help je wel even."
    "Laat mij je koffer maar dragen."
    Door zo snel na elkaar te spreken, kregen we iedereen gek. Ik nam haar koffer en Chad nam haar arm vast en trok haar overeind.
    "Waarom moet jij naar die school?"
    "Was je ook stout misschien?"
    "Je ziet er mij best een braaf meisje uit."
    "Ja, ben je een stiekemerd misschien?"
    "Ik durf te wedden dat jij smoort achter de rug van je oudjes."
    We bleven spreken tegen haar, terwijl we haar de trein in leidden, we liepen een coupé binnen waar een meisje op haar IPhone bezig was. We gingen op het bankje voor haar zitten, het meisje nog steeds tussen ons in houdend.
    "Hoe heet je?"
    "Je ziet er een Elize uit."
    "Heet je Elize?"
    Toen keek ik naar het meisje op haar IPhone
    "Hallo. We zijn Chad en Chase." glimlachte ik
    "En jij bent? Hmm, laat me raden. Roxanne?"
    "Nee, Jana."
    "Ben je blind, het is overduidelijk een Roxanne."
    "Nee, jij bent gewoon geobsedeerd door Roxanne."
    "Hoe kan ik nou door Roxanne geobsedeerd zijn... Het is een hond!"
    "Dan zeg je dat zij op een hond lijkt?"
    "Nee, ik zeg dat ze op een Roxanne lijkt."
    "Roxanne, de hond."
    "Grr." gromde ik.
    "Nu lijk jij een hond."


    [Zo geniaal :') ik reageer wel even. Moet zo douchen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    (...)
    Chase
    "Kijk." zei ik tegen Chad en wees naar een meisje dat alleen op een bankje zat. "Kom, dan houden we haar wat gezelschap." Hij zuchtte en schudde zijn hoofd, maar liep toch grijnzend mee.
    Toen we bij het meisje waren, gingen we elk langs een kant van haar zitten.
    "De trein vertrekt zo."
    "Ja, je moet mee."
    "Kom. Ik help je wel even."
    "Laat mij je koffer maar dragen."
    Door zo snel na elkaar te spreken, kregen we iedereen gek. Ik nam haar koffer en Chad nam haar arm vast en trok haar overeind.
    "Waarom moet jij naar die school?"
    "Was je ook stout misschien?"
    "Je ziet er mij best een braaf meisje uit."
    "Ja, ben je een stiekemerd misschien?"
    "Ik durf te wedden dat jij smoort achter de rug van je oudjes."
    We bleven spreken tegen haar, terwijl we haar de trein in leidden, we liepen een coupé binnen waar een meisje op haar IPhone bezig was. We gingen op het bankje voor haar zitten, het meisje nog steeds tussen ons in houdend.
    "Hoe heet je?"
    "Je ziet er een Elize uit."
    "Heet je Elize?"
    Toen keek ik naar het meisje op haar IPhone
    "Hallo. We zijn Chad en Chase." glimlachte ik
    "En jij bent? Hmm, laat me raden. Roxanne?"
    "Nee, Jana."
    "Ben je blind, het is overduidelijk een Roxanne."
    "Nee, jij bent gewoon geobsedeerd door Roxanne."
    "Hoe kan ik nou door Roxanne geobsedeerd zijn... Het is een hond!"
    "Dan zeg je dat zij op een hond lijkt?"
    "Nee, ik zeg dat ze op een Roxanne lijkt."
    "Roxanne, de hond."
    "Grr." gromde ik.
    "Nu lijk jij een hond."


    [Ik lag echt in een deuk om die twee xD ]


    Physics is awesome

    I like Chad and Chase. Punt.


    help

    [Iemand voor mijn charries?

    Ik verveel me hier dood. JAIMSTER KOM NAAR HOGWARTS.]


    help

    Kate Miller
    "Oh, nee geen probleem" zegt het nog onbekende meisje met een glimlach. Ze begint wat zenuwachtig aan haar shirt te prutsen. Ze wou eigenlijk niet naar deze school. Ze kijkt het raampje uit en ik laat haar maar even met rust. Ze was niet zo'n grote prater zo te zien en ik ga haar niet dwingen een heel gesprek te voeren. Ik zet het geluid op mijn telefoon aan en zet muziek op. "Weet een van jullie hoelang het duurt voordat we bij de school zijn?" vraag ik dan.

    Melanie Everett
    Ik zit gewoon rustig op een bankje als er twee jongens aangelopen komen. Een tweeling. Overduidelijk. Ze gaan beiden aan een kant van mijn zitten en vanaf dat moment praten ze achter elkaar om en om tegen me en ik kijk voor me uit omdat mij hoofd anders de hele tijd mee moet draaien van links naar rechts. De ene pakt mijn tas en de ander mijn hand en trekt me overeind. Ik eindig tussen ze in in een coupe waar ook een ander meisje zit. Ze blijken Chad en Chase te heten. Ik pak mijn moment als ze heel even zwijgen.
    'Aangenaam, geloof ik, veel energie. Ik ben Melanie, geen Elize,' zeg ik dan e glimlach even naar ze. Ze proberen je geloof ik gek te krijgen maar ik vind het wel leuk. 'En als je kickboksen stout vindt dan ben ik stout.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik heb een 'klachtje' binnengekregen en ergens vind ik dat die persoon wel gelijk heeft, dus:
    Gelieve een beetje op te letten dat jullie niet teveel off-topic gaan.
    Dingen die niet persé nodig zijn, kunnen besproken worden via gastenboek of pb :)

    Onnodig veel quoten is ook niet nodig

    Bedankt en geniet nog van u dag hier op quizlet :P
    }


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    (...)
    Chase
    "Kijk." zei ik tegen Chad en wees naar een meisje dat alleen op een bankje zat. "Kom, dan houden we haar wat gezelschap." Hij zuchtte en schudde zijn hoofd, maar liep toch grijnzend mee.
    Toen we bij het meisje waren, gingen we elk langs een kant van haar zitten.
    "De trein vertrekt zo."
    "Ja, je moet mee."
    "Kom. Ik help je wel even."
    "Laat mij je koffer maar dragen."
    Door zo snel na elkaar te spreken, kregen we iedereen gek. Ik nam haar koffer en Chad nam haar arm vast en trok haar overeind.
    "Waarom moet jij naar die school?"
    "Was je ook stout misschien?"
    "Je ziet er mij best een braaf meisje uit."
    "Ja, ben je een stiekemerd misschien?"
    "Ik durf te wedden dat jij smoort achter de rug van je oudjes."
    We bleven spreken tegen haar, terwijl we haar de trein in leidden, we liepen een coupé binnen waar een meisje op haar IPhone bezig was. We gingen op het bankje voor haar zitten, het meisje nog steeds tussen ons in houdend.
    "Hoe heet je?"
    "Je ziet er een Elize uit."
    "Heet je Elize?"
    Toen keek ik naar het meisje op haar IPhone
    "Hallo. We zijn Chad en Chase." glimlachte ik
    "En jij bent? Hmm, laat me raden. Roxanne?"
    "Nee, Jana."
    "Ben je blind, het is overduidelijk een Roxanne."
    "Nee, jij bent gewoon geobsedeerd door Roxanne."
    "Hoe kan ik nou door Roxanne geobsedeerd zijn... Het is een hond!"
    "Dan zeg je dat zij op een hond lijkt?"
    "Nee, ik zeg dat ze op een Roxanne lijkt."
    "Roxanne, de hond."
    "Grr." gromde ik.
    "Nu lijk jij een hond."


    Jadelynn Dimaros
    Als die jongens nu dachten dat ik op mijn mondje was gevallen hadden ze het goed mis.
    "Jade." Zeg ik. Ze stoppen met hun conversatie en kijken me aan. Ik laat mijn ogen even de kost en bestudeer ze goed. Ze zijn best wel knap.
    "Ik ben een Jade." Zeg ik waarna ik weer verder ga me mijn spelletje.
    De jongens kijken elkaar aan. maar ik besteed er verder geen aandacht aan.
    Ik kijk naar mijn Iphone die aangeeft dat ik een smsje binnen heb gekregen.
    Hey liefje.
    Zit je al in de trein en heb je al mensen ontmoet?
    kus mam.

    Goede timing.
    Ja ik zit in de trein met twee idioten. Typ ik in, maar besluit dan toch wat anders te versturen.
    Hey mam.
    Ja, drie jongens, waarvan er twee... nouja niet helemaal normaal zijn denk ik...
    in iedergeval, geef pap een kus van me :)
    & Ik zit in de trein.
    xxx Jadelynn

    Ik klik op verzenden en ga verder met mijn te gekke spelletje.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 16:07 ]


    Het orakel van Delphi.

    [Ik probeer echt zo weinig mogelijk off-topic te gaan, maar er is niemand die reageert op mijn aanvraag:

    WIL ER IEMAND MET MIJN CHARRIES PRATEN?]


    help

    Huaso schreef:
    {Ik heb een 'klachtje' binnengekregen en ergens vind ik dat die persoon wel gelijk heeft, dus:
    Gelieve een beetje op te letten dat jullie niet teveel off-topic gaan.
    Dingen die niet persé nodig zijn, kunnen besproken worden via gastenboek of pb :)

    Onnodig veel quoten is ook niet nodig

    Bedankt en geniet nog van u dag hier op quizlet :P
    }


    [Maak anders een praattopic aan?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    mismi schreef:
    Kate Miller
    "Oh, nee geen probleem" zegt het nog onbekende meisje met een glimlach. Ze begint wat zenuwachtig aan haar shirt te prutsen. Ze wou eigenlijk niet naar deze school. Ze kijkt het raampje uit en ik laat haar maar even met rust. Ze was niet zo'n grote prater zo te zien en ik ga haar niet dwingen een heel gesprek te voeren. Ik zet het geluid op mijn telefoon aan en zet muziek op. "Weet een van jullie hoelang het duurt voordat we bij de school zijn?" vraag ik dan.


    Kaya Fray

    'Volgens mijn moeder iets van twee uur of meer', beantwoord ik Kate's vraag.
    Ik ga zitten en typ ik een sms terug.
    Ja, mam ik zit in de trein.
    Daarna verzend ik hem. Bijna meteen heb ik een sms terug.
    Heb je al iemand ontmoet? Niet alleen in een coupe gaan zitten.
    Mam, ik ben zeventien, geen zeven. Dus vertel mij alsjeblieft niet wat ik het beste kan doen, dat kan ik nu wel zelf bepalen.
    Ik verzend de sms en kijk naar het nieuwe onbekende meisje.
    'Ik ben Kaya Fray en wie ben jij?'


    Physics is awesome

    [ik moet douchen.

    O en @jadelynn Melanie is een meisje :Y)

    En Femster, je mag weer Melanie laten spelen]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    {Ik heb een 'klachtje' binnengekregen en ergens vind ik dat die persoon wel gelijk heeft, dus:
    Gelieve een beetje op te letten dat jullie niet teveel off-topic gaan.
    Dingen die niet persé nodig zijn, kunnen besproken worden via gastenboek of pb :)

    Onnodig veel quoten is ook niet nodig

    Bedankt en geniet nog van u dag hier op quizlet :P
    }


    [ Ik quote omdat ik anders dingen vergeet die misschien wel belangrijk zijn en ik probeer om zo min mogelijk off topic te gaan]


    Physics is awesome