• Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story!!!

    Aayliah Leighton Hayes ~bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~telepathie Leave
    Feary Roberts ~onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~aarde Azulchica
    Kate Miller ~mind control mismi
    Mailee ~teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett~water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ transformeren(raaf) 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~emoties voelen en manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~schaduwen manipuleren Annabeth
    Nick Garcia ~zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~telekinese 5HELLEY



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 15:03 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Annabeth schreef:
    [Mag Leo bij je komen zitten? Ik moet wel eerst eten.]


    |Sure. Smakelijk, btw. |


    kindness is never a burden.

    Raoul Andreas Roy Weaver | Telekinese
    Raoul volgde nauwkeurig de bewegingen van het meisje. Ze stak haar grote, zwarte hoed weg in haar koffer. Met haar vingers gleed ze voor een kort moment door haar lokken. Raoul rolde overdreven met zijn ogen, niet dat ze dat überhaupt zou kunnen zien. Zijn ogen waren verscholen achter de zwarte zonnebril. De wind speelde met Raouls haar en toen de conducteur, die overigs een vrouw was, zei dat het tijd was om op te stappen duwde Raoul zich af van de muur en zette zijn muziek af. Dat was het moment dat hij zijn blik van het meisje afscheurde. Zijn zwarte, leren jack spande soepel om zijn lichaam toen Raoul in de richting van het meisje bewoog. Hij stopte toen hij niet ver van haar stond. "Kan ik je helpen?" vroeg hij beleefd en trok een wenkbrauw op. Een geamuseerde glimlach speelde om zijn lippen terwijl hij wachtte op haar antwoord.


    kindness is never a burden.

    [Raoullieeee <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik wilde mijn personage naar de andere coupe laten gaan maar aangezien niemand daarvan meer online is, is dat niet handig. Dus wie wil kennis maken met Kaya?]


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    [Ik wilde mijn personage naar de andere coupe laten gaan maar aangezien niemand daarvan meer online is, is dat niet handig. Dus wie wil kennis maken met Kaya?]


    |Je kan joinen bij Brys en Leo? |


    kindness is never a burden.

    5HELLEY schreef:
    (...)

    |Je kan joinen bij Brys en Leo? |


    [Is goed, kom eraan. Waar zitten ze ongeveer?]


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    [Is goed, kom eraan. Waar zitten ze ongeveer?]


    |Ergens in een random coupé. ;D |


    kindness is never a burden.

    5HELLEY schreef:
    (...)

    |Ergens in een random coupé. ;D |


    [Oké, ik neem aan dat ze al in de coupe zitten]

    Kaya

    Ik kijk even snel binnen in de andere coupe maar zo te zien is het daar druk. Iets te druk voor mij. Langzaam loop ik verder na een aantal lege coupe's zie ik in een coupe twee jongens zitten. Even aarzel ik maar trek dan de deur van de coupe open.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 18:55 ]


    Physics is awesome

    Ariana Rosèmary Greymark
    Ariana zou zich misschien arrogant en hoogstens onbeleefd opstellen door niet te antwoorden op zijn vraag. Haar ogen verborgen bepaalde pretlichtjes voor hen die dichtbij genoeg stonden om deze te kunnen onderscheiden. Daarnaast rook ze, in tegenstelling tot vele andere pubers, naar haar thuis in Transylvanië. Een geur van camille en citroen. Er speelde een speelse glimlach rond haar lippen toen ze zich volledig tot de jongen keerde. De conducteur wierp haar een ongeduldige blik toe, maar daar besteedde het meisje geen aandacht aan. Je zou mijn koffer kunnen dragen, maar daarmee lijk ik vast op een rijkeluiskind. Het meisje glimlachte sceptisch, waarna ze het lemmet van haar koffer omvatte en de jongen vervolgens een geduldige blik toewierp.
    Ze was niet van plan tegen hem te spreken, en wist dat hij zou huiveren bij het feit hoe zacht en uitnodigend haar stem klonk. Al was het enkel in zijn gedachten geweest. Ze schonk hem een formeel knikje, waarna ze achter de conducteur aanliep naar de trein. Bij de deuren wierp ze een onvervalste blik achterom, haar ogen waren ook goede sprekers. Alsof ze wilde zeggen 'kom je nog?', of iets in die trant.
    Er verscheen een scheve glimlach rond haar lippen toen ze haar koffer in een ijzeren rekje had gelegd en in een nog lege coupé plaatsnam.
    De stoffen bank rook muf, naar veelgebruikt parfum en stof. Een onvertrouwd gevoel.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 18:56 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leonardo Julius Amante || Achttien
    Leo propte zijn zak bovenin het bagagevak en plofte neer op de bank, waar hij languit op ging neerliggen. Er zat toch niemand anders dan hij en Bryson in de coupé.
    "Dus... Lingman High. Zie je het zitten?" vroeg Leo aan Bryson. Plotseling schoof de deur open en Leo keek op. Er stond een meisje in de deuropening met zwart, steil haar. Ze was slank gebouwd en haar huid zag er nogal bleek uit vergeleken met haar haar. Haar ogen waren blauw, dat kon Leo al vanaf deze afstand zien. Hij komt overeind en zwaait half naar het meisje. "Hallo."


    help

    Bryson Niklaus Griffin | Lucht
    "Dus... Lingman High. Zie je het zitten?" vroeg Leo. Bryson haalde zijn schouders op,"Ach, het maakt niet zoveel uit." zei hij vaag. "School is school." Bryson zat net neer toen de schuifdeur van de coupé openging en een meisje twijfelend verscheen. Ze had lang, zwart haar, lichtblauwe ogen en een slank figuur. Bryson glimlachte vriendelijk naar haar maar zei niks. Leo nam het woord zijn plaat. Hij kwam overeind en zwaaide half naar het meisje. "Hallo."

    |Oké, zo'n lange kan ik echt niet schrijven. -.- |
    Raoul Andreas Roy Weaver | Telekinese
    Ze rook lekker. Dacht Raoul. Naar kamille en citroen. Ze glimlachte speels en daarna eerder sceptisch, maar ze gaf geen antwoord op Raouls vroeg. In plaats daarvan nam ze haar koffer zelf beet. Ze schonk hem een formeel knikje en Raoul glimlachte zelf meer. Hij vond het eerder komisch. Het feit dat ze weigerde antwoord te geven en het feit dat ze geen hulp wilde maakte haar wel tot een kattig katje bij Raoul. Ze draaide zich om en liep achter de conducteur aan de trein in. Bij de deuren hield ze even halt en keek achterom, alsof ze hem vroeg of hij nog kwam, maar dan met haar ogen.
    Raoul grinnikte, nam zijn tas beter beet en sprong de trein op. Hij volgde met zijn ogen het meisje die een lege coupé binnenging en volgde haar, maar ging de coupé zelf niet binnen. In plaats daarvan bleef hij staan aan de schuifdeuren.



    kindness is never a burden.

    Annabeth schreef:
    Leonardo Julius Amante || Achttien
    Leo propte zijn zak bovenin het bagagevak en plofte neer op de bank, waar hij languit op ging neerliggen. Er zat toch niemand anders dan hij en Bryson in de coupé.
    "Dus... Lingman High. Zie je het zitten?" vroeg Leo aan Bryson. Plotseling schoof de deur open en Leo keek op. Er stond een meisje in de deuropening met zwart, steil haar. Ze was slank gebouwd en haar huid zag er nogal bleek uit vergeleken met haar haar. Haar ogen waren blauw, dat kon Leo al vanaf deze afstand zien. Hij komt overeind en zwaait half naar het meisje. "Hallo."


    Kaya

    Een van de jongens zwaait half naar mij.
    'Hallo, ik ben Kaya. Wie zijn jullie?', vraag ik aan de jongens.
    De jongen die tegen mij praatte heeft door dringende groene ogen en heel erg warrig haar. Het soort haar dat ik het liefst goed leg maar aangezien ik er niet van hou om andere mensen aan te raken, doe ik dat niet.


    Physics is awesome

    [Weet je... Ik las eerst "wat zijn jullie". Ik zat hier zo van: Dafuq?

    I like you, Kaya. Mhehe. xd]


    Leonardo Julius Amante || Achttien
    "Hallo, ik ben Kaya. Wie zijn jullie?" vraagt ze. Ze nam Leo even in zich op.
    "Leo," zei hij dan.

    [Ik moet afdrogen, vandaar die korte post. Anders wordt mama boos. :/]


    help

    || Ieder z'n eigen lengte. =)
    KLINKT FOUT.

    Ariana Rosèmary Greymark
    Ariana sloeg haar ene been over de andere en kantelde haar hoofd iets bij het zien van de jongen. Ze gebaarde met haar hand uitnodigend richting de bank tegenover haar. Goed gezelschap sloot ze namelijk nooit uit. Ze tuitte haar lippen bedenkelijk voor ze zich bedacht dat hij misschien zou wachten tot ze hem iets zou zeggen. Hij maakte haar in ieder geval aan het glimlachen, en dat was al heel wat. Gezien de temperatuur in de trein warmer werd, knoopte ze haar flanellen jas open en legde ze deze vervolgens netjes bij haar koffer. Onder haar donkere, Victoriaanse jas droeg zij vandaag een blouse van zachte stof en donkeren jeans. Om iets groter te lijken werden haar voeten ondersteunt door zwarte pumps die haar iets 'gewoonlijker' zouden maken voor de meesten.
    De jongen rook naar deodorant en iets zachts, de geur kon ze eerst niet precies plaatsen. Het was niets kruidigs, meer iets fruitigs. Waarschijnlijk was zij de enige die interesse toonde in die feitjes maar ze vond het fijn om iemand in de buurt te hebben die een vertrouwde geur droeg.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 19:18 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Annabeth schreef:
    [Weet je... Ik las eerst "wat zijn jullie". Ik zat hier zo van: Dafuq?

    I like you, Kaya. Mhehe. xd]


    Leonardo Julius Amante || Achttien
    "Hallo, ik ben Kaya. Wie zijn jullie?" vraagt ze. Ze nam Leo even in zich op.
    "Leo," zei hij dan.

    [Ik moet afdrogen, vandaar die korte post. Anders wordt mama boos. :/]


    [Zoiets zou ik haar niet snel laten vragen, dat soort dingen gebeuren mij ook altijd]

    Kaya

    De jongen vertel mij zijn naam, Leo. Zeer waarschijnlijk een afkorting. Dan kijk ik de andere jongen onderzoekend aan. Hij lijkt mij een stil type.


    Physics is awesome