• Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...

Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.

Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story!!!

Aayliah Leighton Hayes ~bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~telepathie Leave
    Feary Roberts ~onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~aarde Azulchica
    Kate Miller ~mind control mismi
    Mailee ~teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett~water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ transformeren(raaf) 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~apporten Sitara

Bryson Niklaus Griffin ~lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~emoties voelen en manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~schaduwen manipuleren Annabeth
    Nick Garcia ~zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~telekinese 5HELLEY

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

[ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 15:03 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

mismi schreef:
    (...)
    Kate Miller
    Ik lach even om zijn homostem en hij slaat even zijn armen om me heen, maar laat redelijk snel weer los omdat hij niet weet of ik wel van het lichamelijke contact was. Ik grinnik even.
    "En wat zie ik daar? zijn dat toiletten?!" zegt hij dan op een kinderachtig, verwonderd toontje. "Zo, dat was wel een hele wereldreis zeg en zonder jou had ik echt niet kunnen vinden hoor". Ik lach even. "Dankjewel hoor schat, je bent mijn held" zeg ik en ik geef hem een dikke knuffel. Vervolgens laat ik hem weer los en loop de meisjes toilet in.
    Als ik klaar ben, kijk ik even of mijn haar en make-up nog goed zitten, alles zit nog prima. Ik loop de toiletten uit en wacht op Chase. Dan gaat mijn telefoon weer af, een berichtje. Ugh, Mike. Hij dacht nog steeds dat hij mij wel kon krijgen en ik hem wel leuk vond. Hij denkt echt dat hij heel wat is, maarja, de hele school weet wel beter. Hij was verder wel knap enzo, maar veel hersencellen had hij niet. Heey lieve schat, mis je me al??. Ik krijg bijna kotsneigingen. Ik negeer het maar, zoals altijd en stop mijn telefoon weer weg.

Chase
    Ik liep het toilet weer uit en keek haar glimlachend aan.
    "Kom, Chad zal me al missen." grijnsde ik. Wat eigenlijk waar was. Sinds dat met zijn vriendinnetje was hij superaanhankelijk geworden, maar ik kon het hem niet kwalijk nemen.
    "Nu de draak verslagen is, kunnen we triomferend wederkeren!" grinnikte ik en begon terug te lopen.

Annabeth schreef:
    Aayliah Leighton Hayes || Zeventien
    "Ik wil wel een rijstwafel", mompelde Chad. Of Chase. "Ik zal dat wel nemen in plaats van een pot ijs en een huilfilm." Leigh fronste even maar gooide toen een rijstwafel naar zijn hoofd.
    "Eet smakelijk", zei ze met een schuine glimlach.

Chad
    Ik ving de rijstwafel maar net en mompelde glimlachend een bedankje naar haar. Ik begon rustig te eten en keek richting de deur waar Chase weg was gegaan.
    "Straks is hij verdwaald of zo... Ik zie hem er wel voor aan." zelfs op een trein, waar je gewoon onmogelijk op kon verdwalen... Ja, Chase zou het vast wel kunnen. Ik moest er even om glimlachen, maar was toch een tikkeltje ongeduldig.

“To live will be an awfully big adventure.”

Bryson Niklaus Griffin | Lucht
    "Bryson," stelde Brys zichzelf voor en glimlachte. Hij stak zijn hand naar zich uit maar bedacht zich en trok die terug. "Wil je erbij komen zitten?" vroeg hij glimlachend en wees uitnodigend naar de banken. Hij trok zijn muts af en legde die bij zijn koffers. Het was warm hierbinnen.

|HAHA! ;D |
    Raoul Andreas Roy Weaver | Telekinese
    Het meisje gebaarde uitnodigend met haar hand en Raoul stapte de coupé binnen. Zou ze überhaupt kunnen praten? vroeg hij zichzelf af. Hij fronste, maar verwierp die gedachte al snel. En toch... Hij ging op de bank tegenover haar zitten en plaatste zijn rugzak onder de bank. Even keek hij het meisje bestuderend aan, vanboven zijn zonnebril. Ze deed haar jas uit en legde die zorgvuldig bij haar koffer. Vluchtig gleden Raouls ogen over haar kledij. Ze droeg andere kleren dan de meeste meisje die hij kende. Verzorgder zal het juiste woord zijn."Ga je me nog je naam zeggen of blijf je zwijgen?" Raoul probeerde het op een vriendelijke toon te vragen, wat mislukte, dus wendde hij zijn blik af. "Raoul," stelde hij zichzelf dan maar voor en stak twijfelend zijn hand naar haar uit. Een klein stukje van één van zijn vele tatoeages kwam tevoorschijn vanonder de jack.

[ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 19:28 ]

kindness is never a burden.

{Waar kan ik inspingen?}

Don't be like the rest of them, darling

Kaya

De andere jongen stelde zich voor als Bryson. Hij steekt zijn hand uit maar trekt hem net zo snel weer terug. Blijkbaar was hij vergeten dat hij smetvrees heeft.
    'Wil je erbij komen zitten?', vraagt hij.
    Hij doet zijn muts af en legt die bij zijn koffers. Ik ben dus niet de enige met meerdere koffers.
    'Ja, graag. De andere coupe is nogal druk', antwoord ik.
    Daarna plof ik naast Bryson op de bank. Ik bestudeer Leo zijn gezicht.

[ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 19:31 ]

Physics is awesome

WillNotLearn schreef:
    {Waar kan ik inspingen?}

[Bij Leo, Brys en Kaya, als je wil]

Physics is awesome

Leonardo Julius Amante || Achttien
    Leo gaat terug normaal op de bank zitten. Dat lijkt hem... beleefder. Zijn blik bleef even op Kaya rusten, maar al snel leek hij het landschap buiten interessanter te vinden, totdat hij bedacht dat dat misschien ook wel onbeleefd was.
    "Dus... Kaya, waar kom je vandaan?" zei hij om het ijs te breken.

help

Ariana Rosèmary Greymark
    Het meisje volgde zijn bewegingen en vervolgens hoe hij haar vroeg om haar naam. Ze nam zijn hand vast en glimlachte om het feit hoe ruw zijn jongenshanden tegen haar zachte huid voelde. Haar aandacht vervloog echter naar de tattoo die werd verstopt onder zijn kleding. Ze wist een moment lang gebiologeerd naar het half zichtbare plaatje te staren, voor ze zich onschuldig tot de jongen wendde. Raoul. Het was geen onaangename naam. Hij klonk vrij sterk, vond zijzelf. Ze besloot de pret om écht iets tegen hem te zeggen achterwegen te laten en haar gave te gebruiken om dit probleem de wereld uit te helpen.
    Ariana Greymark, zeg maar Aria. Besloot ze uiteindelijk, met een geheimzinnige glimlach rond haar lippen.
    Deze tuitte ze uiteindelijk, wachtend op zijn reactie. Haar stem was in zijn hoofd niet meer dan een vederlichte preveling geweest. Ze was ergens trots op het zijdezachte geluid dat zelfs in de gedachten van anderen bijzonder fragiel klonk. Het was.. aangenaam om op die manier met mensen te communiceren.

Feel the fire, but do not succumb to it.

|HAHA! Smetvrees. ;D |
    Kaya plofte neer naast Bryson en bestudeerde Leo aandachtig. Bryson grinnikte. Leo had er nu al een aanbidster bij en het was nog maar dag 1 van jaar 1. Hij keek afwisselend naar Leo en naar Kaya maar toen hij zijn gsm voelde trillen verplaatste hij zijn aandacht naar het kleine ding en het berichtje die hij had gekregen. Bryson opende het mailtje. Van zijn grootouders. Hij glimlachte bij de gedachte aan hen. Hoe is het daar, schat? x stuurde zijn grootmoeder. Hij antwoordde dat alles goed ging en dat hij nu op de trein zat. Bryson werd uit zijn gedachten verstoord door Leo. "Dus... Kaya, waar kom je vandaan?"

Huaso schreef:
    (...)
    Chad
    Ik ving de rijstwafel maar net en mompelde glimlachend een bedankje naar haar. Ik begon rustig te eten en keek richting de deur waar Chase weg was gegaan.
    "Straks is hij verdwaald of zo... Ik zie hem er wel voor aan." zelfs op een trein, waar je gewoon onmogelijk op kon verdwalen... Ja, Chase zou het vast wel kunnen. Ik moest er even om glimlachen, maar was toch een tikkeltje ongeduldig.

Aayliah Leighton Hayes || Zeventien
    Chad ving de rijstwafel maar net en mompelde een bedankje terwijl hij glimlachte. Hij keek naar de deur waar zijn tweelingbroer was verdwenen. "Straks is hij verdwaald of zo... Ik zie hem er wel voor aan."
    Leigh moest even grinniken en at nog een rijstwafel om zich bezig te houden. "Dus... Wat doe je zoal in je vrije tijd?" vroeg ze dan zachtjes om over iets te beginnen.

[Is Chad Jack of Finn?]

help

Kaya

Even kijk ik verbaasd op als hij zijn vraag stelt.
    'Oorspronkelijk uit Engeland maar ik ben een tijdje geleden naar dit land verhuisd(weet niet in welk land het zich af speelt)', beantwoord ik zijn vraag.
    'En waar kom jij vandaan?', vraag ik aan Leo.

Physics is awesome

5HELLEY schreef:
    |HAHA! Smetvrees. ;D |
    Kaya plofte neer naast Bryson en bestudeerde Leo aandachtig. Bryson grinnikte. Leo had er nu al een aanbidster bij en het was nog maar dag 1 van jaar 1. Hij keek afwisselend naar Leo en naar Kaya maar toen hij zijn gsm voelde trillen verplaatste hij zijn aandacht naar het kleine ding en het berichtje die hij had gekregen. Bryson opende het mailtje. Van zijn grootouders. Hij glimlachte bij de gedachte aan hen. Hoe is het daar, schat? x stuurde zijn grootmoeder. Hij antwoordde dat alles goed ging en dat hij nu op de trein zat. Bryson werd uit zijn gedachten verstoord door Leo. "Dus... Kaya, waar kom je vandaan?"

WHAHA. XDD

Sorry...

help

Annabeth schreef:
    (...)

WHAHA. XDD

Sorry...

|Whut? Error. Waarom lach je? ;D |

[Dat was het eerste wat in mij op kwam toen ik las dat hij zijn hand weer terug trok en Leo heeft er geen aanbidster bij]

Kaya

Ik begin zelf af te vragen wat iedereen met zijn of haar mobiel moet. Zeker allemaal familie leden die ze missen en daarom smsen. Ik verveel mezelf nu al en haast automatisch beginnen mijn vingers te bewegen. Het liefste zou ik nu een hoop aarde gaan vervormen of iets in die trant. Maar als ik dat nu doe dan komt de trein niet echt ver en dat is toch niet de bedoeling, denk ik.

Physics is awesome

De school bevindt zich in Stockholm. Zweden, denk ik?

Leonardo Julius Amante || Achttien
    "Oorspronkelijk uit Engeland," zei Kaya, "maar ik ben een tijdje geleden naar dit land verhuisd. En waar kom jij vandaan?"
    "Schotland en daarvoor Italië", antwoordde Leo. "Maar ik heb hier familie wonen, die die mail kregen en dachten dat het... wel iets voor mij zou zijn." Leo probeerde uit alle macht om bij dat laatste niet grimmig te klinken en het kwam er uiteindelijk uit alsof hij het moeilijk vond om uit te spreken of zo.

help

Azulchica schreef:
    [Dat was het eerste wat in mij op kwam toen ik las dat hij zijn hand weer terug trok en Leo heeft er geen aanbidster bij]

Kaya

Ik begin zelf af te vragen wat iedereen met zijn of haar mobiel moet. Zeker allemaal familie leden die ze missen en daarom smsen. Ik verveel mezelf nu al en haast automatisch beginnen mijn vingers te bewegen. Het liefste zou ik nu een hoop aarde gaan vervormen of iets in die trant. Maar als ik dat nu doe dan komt de trein niet echt ver en dat is toch niet de bedoeling, denk ik.

Dan is het goed. xd Het las zo grappig. xd Iemand enig idee wanneer NCIS: LA start? Ik heb geen zin om nu te kijken. Wow. Can't believe that I was right. Stockholm actually is the capital city of Sweden... Ö

help