• Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...

Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.

Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story!!!

Aayliah Leighton Hayes ~bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~telepathie Leave
    Feary Roberts ~onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~aarde Azulchica
    Kate Miller ~mind control mismi
    Mailee ~teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett~water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ transformeren(raaf) 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~apporten Sitara

Bryson Niklaus Griffin ~lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~emoties voelen en manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~schaduwen manipuleren Annabeth
    Nick Garcia ~zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~telekinese 5HELLEY

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

[ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 15:03 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Eric Saade
    Het was alweer september, dat betekende een nieuwe school voor mij. Mijn moeder had een mail gekregen over Lingman High en dat ze bekend stonden om met opvliegende karakters te werken. Natuurlijk vonden mijn ouders dit perfect en dus moest ik al mijn vrienden in Malmö achter laten.
    Na een tijdje rijden waren we aan het station van Stockholm gekomen en stapte ik uit. Ik haalde alles wat ik nodig had uit de kofferbak en nam vluchtig afscheid van mijn ouders. Daarna liep ik het station in en vond al snel het perron waar we moesten wachten op de trein naar Lingman Castle. Er waren nog niet veel andere leerlingen, maar dat maakte me ook niet zo veel uit.

{Iemand die Eric wil meeten?}

[ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:16 ]

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

[iemand voor Kate? =)]

Undercoverx schreef:
    [Ik sta nog niet bij deze personages xd]

Jadelynn Dimaros
    Het piepende geluid van de wieltjes van mijn koffer kan je horen op tien kilometer afstand. Het rode afgesleten ding rolt moeizaam achter me aan. Mijn vader had me hier afgezet en verder moest ik het zelf maar uitzoeken. Ik stap het treinstation binnen, het eerste wat me opvalt is de enorme drukte. Ik dwaal een beetje in het rond en ben al verscheidene keren tegen mensen opgelopen. Uiteindelijk zie ik waar ik moet zijn. Schuifelend loop ik ernaartoe. Een meisje staat er al te wachten en ik ben benieuwd of zij ook naar dezelfde school gaat als mij. Waarschijnlijk wel, anders staat ze daar niet te wachten. Ik blijf op een afstandje staan van het meisje. Ik denk terug aan wat mijn ouders me hadden vertelt, op deze school zouden mensen zitten die ook paranormaal begaafd waren. Zo zou ik mijn ervaringen kunnen delen met de andere leerlingen. En natuurlijk hun ervaringen met mij. Vanaf mijn geboorte kon ik al geesten zien. Op elke school waar ik op had gezeten voelde ik me niet thuis, de kinderen lachten me uit en vonden me raar. Op een andere school wisten alleen mijn docent en mijn vriendin het. Waardoor ik me erg opgelaten voelde. Toen mijn ouders me het hadden verteld van het mailtje, had ik vrijwel meteen ingestemd.

[ WillNotLearn Mijn personage kan Daniël wel meeten :) ]

Daniël
    Zelf had ik de mail waarover mijn ouders niet op konder houden niet gelezen, en het enigste wat zij leken te zeggen was dat het een goede school was, van mijn oude school was ik afgetrapt samen met een aantal van mijn vrienden. Ik hate het fijt dat ik hier niemand kende en zelfs niet eens wist waar de school was of hoe het eruit zag. Toen ik uit de taxi stapte -mijn vader en moeder waren beide aan het werk geweest en konden me niet brengen- haalde ik mijn tassen uit de auto en liep ik het station binnen, bijna bij het verzamelpunt liep ik perongeluk tegen een meisje aan. 'Sorry' zei ik vervolgens.

Don't be like the rest of them, darling

mismi schreef:
    [iemand voor Kate? =)]

[Ja, hoor. Mijn personage staat er alleen nog niet bij]

Physics is awesome

[is goed =). Ik heb haar net gezien bij het rollentopic, maar je kracht, vuur, die is al bezet :p en elke kracht mag maar 1x voorkomen, dus die moet je misschien nog even aanpassen]

Kate Miller
    Ik ben samen met mijn ouders onderweg naar het station van Stockholm. Ze hadden ergens bijna tegen het einde van het schooljaar een brief gekregen van Lingman High dat deze school perfect voor mij zou zijn. Het niveau zou hoog liggen, want ik was natuurlijk zogenaamd 'hoogbegaafd'. Ik haalde altijd hoge cijfers, maar niet omdat ik er zo goed voor leerde, nee, ik zag de antwoorden gewoon in de gedachtes van iedereen om me heen en de leraar zelf. Daarnaast kon ik de antwoorden ook gewoon 'zien' op het vragenblad en boeken hoefde ik maar aan te raken en ik wist de hele inhoud al. Niet dat iemand dit wist, nee, zeker niet. Iedereen zou me voor gek verklaren. Zelfs mijn ouders wisten het niet, die dachten gewoon dat ik 'hoogbegaafd' was, maar ik wist wel beter. Na een flinke rit komen we eindelijk aan op het station. Ik stap uit, neem afscheid van mijn ouders, die ik zeker wel ga missen, de hond en loop vervolgens het station in met mijn koffer. Onderweg haal ik een warme chocolademelk en een chocolademuffin bij de Starbucks. Heel veel zin had ik niet om te gaan, ik moest al mijn vrienden en mijn school achterlaten. Ik snap niet waarom ik van mij ouders mijn diploma gewoon op deze school mocht halen. Nee, ik moest en zal naar deze school gaan. Ik betaal mijn warme chocolademelk en muffin en loop vervolgens richting het juiste perron. De school had een soort van eigen trein ofzo omdat het best afgelegen lag. Als ik op het perron aankom zie ik al een paar mensen staan en ik glimlach even vriendelijk. Ik loop door naar een bankje en ga daar op zitten. Ik zet mijn warme chocolademelk op mijn koffer voor me neer en begin van mijn muffin te eten.

Aayliah Leighton Hayes || Zeventien
    Nadat Leigh's ouders haar met een traantje eindelijk lieten gaan, was het eerste wat Leigh deed op een bankje gaan zitten en die idiote hakken uitrekken. Ze rommelde even in haar koffer en haalde er haar enkellaarsjes uit. Ze hield ervan om die te dragen, maar de zool was al bijna helemaal afgesleten. Leigh vroeg zich af waarom haar ouders haar altijd jurken en hakken wilden dragen. Het was hier ijskoud. Haar benen stonden al binnen de twee seconden vol met kippenvel en ze trok haar dunne, veel te dure jasje wat dichter tegen haar aan. Had ze niet ergens een dikke winterjas in haar valies gepropt? De bagage die ze mee had, bestond uit een rugzak en een grote rolkoffer. Nadat ze haar jas had gevonden en had aangetrokken, sleurde ze haar spullen mee naar de trein waar al een paar mensen stonden te wachten.

[Ik was gaan eten.]

help

|Okay, ik ben terug. Nooit gedacht dat poffertjes bakken zo stresserend zou zijn. Pfoe.
    Iemand die met mijn charies wil praten? |

kindness is never a burden.

Leonardo Julius Amante || Achttien
    Leo was nogal kwaad geweest toen zijn moeder hem vertelde dat naar Lingman High zou gaan. Hij zat zichzelf nu volop in het Italiaans uit te schelden omdat hij zo koppig was geweest om de rest van de week niet tegen haar te praten. Ze had het op een duidelijke toon gezegd. De laatste tijd had Leo het nogal zwaar gehad thuis, omdat de politie zijn moeder en hij per se weer moesten komen ondervragen over twee jaar geleden. Alsof ze niets beter te doen hadden. Maar ja, het was supersonisch belangrijk omdat ze een nieuwe aanwijzing hadden gevonden naar waar die idioot van een schutter die zijn vader had doodgeschoten zou zijn. Hij was namelijk zo'n beetje van de aardbodem verdwenen nadat hij Antonio - zijn vader - had laten doodbloeden. Nijdig hees Leo zijn tas op op zijn schouder, omdat die er een beetje van aan het zakken was. Hij had in zijn rugzak zijn ukelele gepropt omdat hij geen zin had om zonder enig muziekinstrument de rest van het jaar op Lingman zou moeten blijven. Met de oortjes van zijn iPod in zijn oren, liep hij richting de trein en wanneer Life is a Highway begon te spelen, schakelde hij het ding uit.

help

| Ariana. (A) |

Feel the fire, but do not succumb to it.

[Ik ga huiswerk maken. CHILLAZZ]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

5HELLEY schreef:
    |Okay, ik ben terug. Nooit gedacht dat poffertjes bakken zo stresserend zou zijn. Pfoe.
    Iemand die met mijn charies wil praten? |

Ik heb Leo en Leigh. :3

help

{Iemand voor Eric?}

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

[Loop gewoon naar een van mijn charries toe. Ze zijn toch niets aan het doen.]

help

|Voor mij is het al gelijk wie er komt. Ik heb Ravenna, Bryson en Raoul. Zeggen jullie het maar. XD |

kindness is never a burden.

[Like I said, loop gewoon naar een van ze toe. xd]

help