• Post hier een foto van jezelf ;3


    26 - 02 - '16

    Omdat ik zo'n gevoel heb dat ik dat meisje ben zal ik ff uitleggen waarom ik hem heb verwijderd. Als iemand zegt: Me saw anusface :| dan voel je best wel kut... Niet alleen omdat ik niet weet wat anusface is, maar ook om dat poppetje... Misschien stel ik me aan maar hè ik ben ook maar een normaal meisje... En als daarna iemand zegt: Vreselijk hè? Dan voel je je echt niet leuk.

    Thanks voor iedereen die het opnam voor me(:. Betekent best veel voor me. x

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 18:03 ]


    Live your dream and never wake up!



    Net gemaakt :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:



    Net gemaakt :Y)


    Jij bent schattig Jaimes, je verwart jezelf met mij :')


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Jij bent schattig Jaimes, je verwart jezelf met mij :')




    Vindt je me nu nog steeds schattig? =.=

    Ook net gemaakt :Y) als reactie op jouw reactie :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)



    Vindt je me nu nog steeds schattig? =.=

    Ook net gemaakt :Y) als reactie op jouw reactie :3


    Jesh, you are cute :3


    Don't be like the rest of them, darling

    CyberLord schreef:
    (...)
    Jezus zijn jullie allemaal scheel of zo? Koop een bril en leer lezen.
    Ik zeg alleen iets over de duckface in het algemeen. Kijk heb je het nu gelezen? Snap je het nu dat ik het niet tegen dat meisje had of tegen Jacco die het ook deed? Ik zeg alleen dat ik duckfaces vreselijk vind!
    Lees wat ik verder heb gezegd! Ik citeer: "En als het zo over kwam, dat was niet mijn bedoeling. Zo laag ben ik niet."
    Jezus, ey. Leer lezen.

    En ja, ik ben pissig. Ik word hier zo gek van. Kom op man, interpreteer het niet meteen slecht als je niet alles gelezen hebt.

    Mijn laag noemen terwijl ik niks verkeerd heb gedaan, dat is pas laag. :W


    -Een waarschuwing hiervoor incasseer ik met plezier, een ban ook. Ik word hier gewoon zo vreselijk chagrijnig van-


    Leer zelf eens kritiek te accepteren en niet altijd zo politiek correct te zijn. Je begint jezelf meteen te verdedigen, dat valt me echt op.
    Leer zelf ook eens lezen dan, want ik heb nergens gezegd dat het tegen jou was.


    everything, in time


    I live for the applause, you will die for it.

    TurnMySwagOn schreef:
    Omdat ik zo'n gevoel heb dat ik dat meisje ben zal ik ff uitleggen waarom ik hem heb verwijderd. Als iemand zegt: Me saw anusface :| dan voel je best wel kut... Niet alleen omdat ik niet weet wat anusface is, maar ook om dat poppetje... Misschien stel ik me aan maar hè ik ben ook maar een normaal meisje... En als daarna iemand zegt: Vreselijk hè? Dan voel je je echt niet leuk.

    Thanks voor iedereen die het opnam voor me(:. Betekent best veel voor me. x

    Het spijt me dat je je slecht voelt door mij. Zoals ik al eerder gezegd heb verontschuldig ik me ook ervoor als dat zo overkwam. Dat was niet de bedoeling.
    Ik bedoelde gewoon dat ik duckface's vreselijk vond. Dat bedoelde ze met anusface. Ik bedoelde dat dus echt niet tegen jou.
    Sorry, als het zo overkwam.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Noyade schreef:
    (...)

    Leer zelf eens kritiek te accepteren en niet altijd zo politiek correct te zijn. Je begint jezelf meteen te verdedigen, dat valt me echt op.
    Leer zelf ook eens lezen dan, want ik heb nergens gezegd dat het tegen jou was.

    Tegen wie had je het dan Marleen? Tegen Sandra? Ik was de enige die reageerde, maar goed. Wat jij wil.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Tegen wie had je het dan Marleen? Tegen Sandra? Ik was de enige die reageerde, maar goed. Wat jij wil.


    Tegen Sandra ja. Sowieso in het algemeen dat het makkelijk is zulke dingen te zeggen via het internet.


    everything, in time

    Khazix schreef:



    Jouw haar is mooi!

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 19:00 ]


    26 - 02 - '16

    Khazix schreef:



    Wauw, je bent echt mooi ;o

    Noyade schreef:
    (...)

    Tegen Sandra ja. Sowieso in het algemeen dat het makkelijk is zulke dingen te zeggen via het internet.

    Verwarrend aangezien je Mitchell quotte.. Maar anyways excuses voor de foto-plaatster maar ik heb gewoon een enorme haat aan duckfaces/anusfaces op andersmans gezicht.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    madeupyou schreef:
    (...)
    Een Soxhlet met een bolkoeler er op?
    :D (in de zin van nee)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ooooon topiiiiic!



    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.