• Post hier een foto van jezelf ;3


    26 - 02 - '16

    Descartes schreef:
    (...)

    Ah boehoe, heeft iemand aan je ego gezeten? Moet je jezelf nu verdedigen door een grote mond op te zetten?
    Ga jij eerst maar leren schrijven. 'Vreselijk he?' < Zegt dit hoe vreselijk je anusfaces vindt? Nuh. Je had het net zo goed over de foto kunnen hebben, of niet soms? Als jij jezelf niet duidelijk weet te maken, hoef je ook niet te gaan janken als mensen er kritiek op hebben. Stel je toch niet zo aan.

    Hij quotte mijn reactie van 'Ik zag een anusface' en toen zei hij 'Vreselijk he'.. Duidelijk genoeg toch?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Selah schreef:
    (...)
    Hij quotte mijn reactie van 'Ik zag een anusface' en toen zei hij 'Vreselijk he'.. Duidelijk genoeg toch?

    Inderdaad. Mensen vinden het leuk om dingen uit context te trekken volgens mij. En dan op mijn gaan zeuren :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Selah schreef:
    (...)
    Hij quotte mijn reactie van 'Ik zag een anusface' en toen zei hij 'Vreselijk he'.. Duidelijk genoeg toch?


    Hoezo? Hij had het net zo goed over de foto kunnen hebben, zo zouden de meeste het hier opvatten. Onder andere het meisje, die haar foto heeft verwijderd. Je snapt zelf toch ook wel dat het geen leuke reactie is, zelfs al heb je het niet speciafiek over de foto maar over die anusface?


    i put the fun in funeral

    Kunnen we misschien teruggaan naar het doel van dit topic? Het is een uit de hand gelopen misverstand. Door er over door te drammen zal dat meisje haar ook niet beter voelen.



    (De eerste die kan zeggen wat voor mijn wezen staat, krijgt kudo's)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 17:08 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    CyberLord schreef:
    (...)
    Inderdaad. Mensen vinden het leuk om dingen uit context te trekken volgens mij. En dan op mijn gaan zeuren :W


    Nu doe je weer EXACT hetzelfde :'). Voor de duidelijkheid: het kan me geen ene ruk schelen of het jou was of de koningin, ik reageerde alleen op jouw/jullie reacties. En als je daar niet tegen kan, dan kan je beter wegblijven van het internet.


    i put the fun in funeral

    Horizons schreef:
    Kunnen we misschien teruggaan naar het doel van dit topic? Het is een uit de hand gelopen misverstand. Door er over door te drammen zal dat meisje haar ook niet beter voelen.



    (De eerste die kan zeggen wat voor mijn wezen staat, krijgt kudo's)


    Wowow, een... uhh... gecompliceerde mixer/blender? :')

    En daar ben ik het mee eens. Het lijkt me verstandig als mensen er niet langer over doorzeuren.


    You are beautiful, you are love.

    Descartes schreef:
    (...)

    Nu doe je weer EXACT hetzelfde :'). Voor de duidelijkheid: het kan me geen ene ruk schelen of het jou was of de koningin, ik reageerde alleen op jouw/jullie reacties. En als je daar niet tegen kan, dan kan je beter wegblijven van het internet.

    Ik reageer op wat jij zegt, dus ik kan precies hetzelfde zeggen tegen jou. Ik zeg alleen dat mensen dat wat ik zeg uit context trekken. Sandra heeft het over duckfaces en ik zeg dat ik het vreselijk vind. Geen idee hoe je dat verkeerd kan opvatten. Ik heb het meisje nooit beledig en wilde dat ook niet. En nu hou ik erover op, geen zin meer om over zoiets onzinnigs te discussiëren.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 17:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Jezus zijn jullie allemaal scheel of zo? Koop een bril en leer lezen.
    Ik zeg alleen iets over de duckface in het algemeen. Kijk heb je het nu gelezen? Snap je het nu dat ik het niet tegen dat meisje had of tegen Jacco die het ook deed? Ik zeg alleen dat ik duckfaces vreselijk vind!
    Lees wat ik verder heb gezegd! Ik citeer: "En als het zo over kwam, dat was niet mijn bedoeling. Zo laag ben ik niet."
    Jezus, ey. Leer lezen.

    En ja, ik ben pissig. Ik word hier zo gek van. Kom op man, interpreteer het niet meteen slecht als je niet alles gelezen hebt.

    Mijn laag noemen terwijl ik niks verkeerd heb gedaan, dat is pas laag. :W


    -Een waarschuwing hiervoor incasseer ik met plezier, een ban ook. Ik word hier gewoon zo vreselijk chagrijnig van-
    Ik heb nog een duckface voor je


    Duckfaces zijn echt mijn passie, lol
    Trouwens, had jij woensdag rond kwart voor zes rijles? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Blanes schreef:
    (...)Ik heb nog een duckface voor je


    Duckfaces zijn echt mijn passie, lol
    Trouwens, had jij woensdag rond kwart voor zes rijles? :W

    -kijkt je scheel aan- Erg hoor xd
    En uuuh, voorlopig heb ik geen rijdingen geplant, maar ik kan het wel doen hoor. Ik ben woensdag vrij :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    -kijkt je scheel aan- Erg hoor xd
    En uuuh, voorlopig heb ik geen rijdingen geplant, maar ik kan het wel doen hoor. Ik ben woensdag vrij :Y)
    Lol, hahaha!
    Nee, ik dacht dat ik je laatst zag rijden :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Horizons schreef:
    Kunnen we misschien teruggaan naar het doel van dit topic? Het is een uit de hand gelopen misverstand. Door er over door te drammen zal dat meisje haar ook niet beter voelen.



    (De eerste die kan zeggen wat voor mijn wezen staat, krijgt kudo's)

    Dat ene ding waar je het ooit over had met mij.

    Blanes schreef:
    (...)Lol, hahaha!
    Nee, ik dacht dat ik je laatst zag rijden :W

    Nou dat was ik zeker weten niet ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Horizons schreef:
    Kunnen we misschien teruggaan naar het doel van dit topic? Het is een uit de hand gelopen misverstand. Door er over door te drammen zal dat meisje haar ook niet beter voelen.



    (De eerste die kan zeggen wat voor mijn wezen staat, krijgt kudo's)


    Het apparaat van Hoffman? x']
    Een heeel uitgebreide versie daarvan dan o,o

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 17:37 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Uhm
    @ Omnivium haha Nee
    @ Nebulae Uhm, ja.
    @ Kokoro, nee.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Kunnen we misschien teruggaan naar het doel van dit topic? Het is een uit de hand gelopen misverstand. Door er over door te drammen zal dat meisje haar ook niet beter voelen.



    (De eerste die kan zeggen wat voor mijn wezen staat, krijgt kudo's)

    Een Soxhlet met een bolkoeler er op?


    If you had never come out of the blue, I would've stay