• Post hier een foto van jezelf ;3


    26 - 02 - '16


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.



    :')

    Descartes schreef:
    (...)

    Oee, burn :'D
    Maar inderdaad, dit is wel weer laag jongens. Als je wat over dat meisje te zeggen hebt, zeg dat dan in haar gezicht of zeg gewoon niets. Ik vond het een leuke foto en vind het sneu dat ze nu haar foto heeft moeten verwijderen door dit.

    Noyade schreef:
    (...)

    Agreed, beetje makkelijk om zo iets te zeggen over internet. Met 'makkelijk' bedoel ik natuurlijk 'laag'.:W

    Jezus zijn jullie allemaal scheel of zo? Koop een bril en leer lezen.
    Ik zeg alleen iets over de duckface in het algemeen. Kijk heb je het nu gelezen? Snap je het nu dat ik het niet tegen dat meisje had of tegen Jacco die het ook deed? Ik zeg alleen dat ik duckfaces vreselijk vind!
    Lees wat ik verder heb gezegd! Ik citeer: "En als het zo over kwam, dat was niet mijn bedoeling. Zo laag ben ik niet."
    Jezus, ey. Leer lezen.

    En ja, ik ben pissig. Ik word hier zo gek van. Kom op man, interpreteer het niet meteen slecht als je niet alles gelezen hebt.

    Mijn laag noemen terwijl ik niks verkeerd heb gedaan, dat is pas laag. :W


    -Een waarschuwing hiervoor incasseer ik met plezier, een ban ook. Ik word hier gewoon zo vreselijk chagrijnig van-

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 11:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lol. Ik ga zo hard een duck face foto maken en hier plaatsen. Dan kunnen mensen ''stiekem'' over mij praten terwijl ze het lef niet hebben het rechtstreeks te doen. _O_


    -

    Balance schreef:
    Lol. Ik ga zo hard een duck face foto maken en hier plaatsen. Dan kunnen mensen ''stiekem'' over mij praten terwijl ze het lef niet hebben het rechtstreeks te doen. _O_

    Dan mag jij ook leren lezen (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dan mag jij ook leren lezen (bloos)

    Jij voelt je meteen aangesproken, daar kan ik niks aan doen. :Y) Ik heb het gelezen, ik heb helemaal geen namen gezegd of wat dan ook. Voel jeje soms schuldig koala? :3


    -

    Balance schreef:
    (...)
    Jij voelt je meteen aangesproken, daar kan ik niks aan doen. :Y) Ik heb het gelezen, ik heb helemaal geen namen gezegd of wat dan ook. Voel jeje soms schuldig koala? :3

    Nou, aangezien iedereen zich op mij richt en jij zo'n reactie plaatst. Ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nou, aangezien iedereen zich op mij richt en jij zo'n reactie plaatst. Ja.

    Ik richt me niet op jou, anders had ik dat heus wel gedaan. :')


    -

    Lamebrain schreef:


    ;x


    Je hebt mooi haar
    ^^


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    jaimyhoi schreef:



    mini me :3

    En ja, dat is Chipz op mijn shirt :Y)



    Ik ben sexy ik weet het :') NOT. Maar ach, ik houd van gekke foto's :Y)




    Die eerstefoto is cute ^^


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3


    Nooooodles! :Y)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 12:00 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik had het niet over haar maar over haar anusface zoals Mitchell al zei.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 16:18 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    ZOOOO SCHATTIG <333

    Ellie, je kan het niet ontkennen, je bent schattig (:


    Oja kan ik wel: Ben niet schattig :')


    Don't be like the rest of them, darling

    CyberLord schreef:
    (...)
    Jezus zijn jullie allemaal scheel of zo? Koop een bril en leer lezen.
    Ik zeg alleen iets over de duckface in het algemeen. Kijk heb je het nu gelezen? Snap je het nu dat ik het niet tegen dat meisje had of tegen Jacco die het ook deed? Ik zeg alleen dat ik duckfaces vreselijk vind!
    Lees wat ik verder heb gezegd! Ik citeer: "En als het zo over kwam, dat was niet mijn bedoeling. Zo laag ben ik niet."
    Jezus, ey. Leer lezen.

    En ja, ik ben pissig. Ik word hier zo gek van. Kom op man, interpreteer het niet meteen slecht als je niet alles gelezen hebt.

    Mijn laag noemen terwijl ik niks verkeerd heb gedaan, dat is pas laag. :W


    -Een waarschuwing hiervoor incasseer ik met plezier, een ban ook. Ik word hier gewoon zo vreselijk chagrijnig van-


    Ah boehoe, heeft iemand aan je ego gezeten? Moet je jezelf nu verdedigen door een grote mond op te zetten?
    Ga jij eerst maar leren schrijven. 'Vreselijk he?' < Zegt dit hoe vreselijk je anusfaces vindt? Nuh. Je had het net zo goed over de foto kunnen hebben, of niet soms? Als jij jezelf niet duidelijk weet te maken, hoef je ook niet te gaan janken als mensen er kritiek op hebben. Stel je toch niet zo aan.


    i put the fun in funeral

    Descartes schreef:
    (...)

    Ah boehoe, heeft iemand aan je ego gezeten? Moet je jezelf nu verdedigen door een grote mond op te zetten?
    Ga jij eerst maar leren schrijven. 'Vreselijk he?' < Zegt dit hoe vreselijk je anusfaces vindt? Nuh. Je had het net zo goed over de foto kunnen hebben, of niet soms? Als jij jezelf niet duidelijk weet te maken, hoef je ook niet te gaan janken als mensen er kritiek op hebben. Stel je toch niet zo aan.

    'Ah boehoe...' +1 :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'