• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua Gayle
    Als ze dan uiteindelijk nog sneller gaat en ook nog mijn ballen masseert en nog steeds mijn lies streelt kan ik het bijna niet houden. Als ze dan nog iets sneller gaat en dieper wordt het me bijna teveel. 'Les ik ga komen.' kreun ik dan, haar toch waarschuwend en tril helemaal van genot.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Josh waarschuwt me dat hij gaat komen maar ik ga gewoon door. All the way. Ik voel dat hij trilt van genot en ik ga nog net een fractie sneller en wacht tot hij klaar komt. Wanneer dat gebeurd slik ik alles door en lik hem nog even schoon en ga dan weer recht staan en tegen hem aan leunen met mijn hoofd tegen zijn borstkas en mijn ogen gesloten. Mijn borstkas gaat licht op en neer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    (...)
    Nala
    Ik keek hem even aan, maar keek toen weer weg. Ik beet gepijnigd op mijn lip.
    "Ik..." ik besefte dat ik het hele verhaal moest vertellen. Als ik iets zou zeggen, zou het meteen alles moeten zijn. Anders was het veel te vaag en vreemd. Ik staarde naar mijn handen en proefde wat bloed. Snel hield ik op met op mijn lip te bijten, haalde eens diep adem en begon toen mijn verhaal.
    "Een tijd geleden... stonden er plots 2 mannen thuis voor de deur. Ik hield me stil boven, dacht dat ze gewoon weg zouden gaan, maar... plots stonden ze in mijn kamer. Ik ga je de details besparen, maar... het was erg... echt erg." ik probeerde erover te spreken alsof ik het over iemand anders had, dan mezelf. Alsof ik er niets mee te maken had, zodat ik het niet nog eens zou meemaken, maar ik kon niet voorkomen dat er af en toe een herinnering door mijn gedachten flitste.
    "En deze week voelde ik me steeds misselijk. Het bleek dat de kans bestond dat ik zwanger zou zijn... En gisteren... nou ja. Gisteren is dat bewezen, maar ik zal er in ieder geval geen last van hebben." mompelde ik en moest snikken om mijn eigen grove woordgebruik.
    "Het is weg..."



    Mario 'Alex'
    Ik gaapte even en sloot mijn ogen.
    "Hmm, ik denk niet dat iemand ons hier zal komen storen, een klein dutje?" vroeg ik glimlachend. "Een powernap."


    Charlynn
    Ik grinnikte en knikte. 'Ik denk dat niemand wel komt.' zeg ik dan en glimlach en zie dan een dekentje en sta op en pak die en ga weer tegen Mario aanleggen en leg de dekken over ons heen. 'Ik kan wel een powernap gebruiken.' zeg ik dan en lach even en ga dan comfortabel liggen en sluit dan mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik luister naar Nala haar verhaal en bijt op mijn lip. Hoe oud is ze nou?! Hoe kan je irmand zoietd aandoen?! Dan ben je ziek in je hoofd. Ik schrik van haar laatste woorden. Had ze een.... Miskraam? 'Nala,' fluister ik geschrokken en trek haar tegen me aan terwijl ik haar heem em weer begin te wiegen. Ik zwijg en druk een kus op haar kruin. 'Ik weet niet hoe je je nu voelt en of je opgelucht bent of je juist er niet blij mee bent, maar misschien is het beter voor later. Wat moet jij met een klein kindje.' Ik kijk haar aan. 'Je bent zelf nog maar een kind,' fluister ik en sruk een kus op haar voorhoofd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik luister naar Nala haar verhaal en bijt op mijn lip. Hoe oud is ze nou?! Hoe kan je irmand zoietd aandoen?! Dan ben je ziek in je hoofd. Ik schrik van haar laatste woorden. Had ze een.... Miskraam? 'Nala,' fluister ik geschrokken en trek haar tegen me aan terwijl ik haar heem em weer begin te wiegen. Ik zwijg en druk een kus op haar kruin. 'Ik weet niet hoe je je nu voelt en of je opgelucht bent of je juist er niet blij mee bent, maar misschien is het beter voor later. Wat moet jij met een klein kindje.' Ik kijk haar aan. 'Je bent zelf nog maar een kind,' fluister ik en sruk een kus op haar voorhoofd.


    [IAN GAAT VREEMD!

    Ik weet wat ik met Sam nu ga doen!!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Josh waarschuwt me dat hij gaat komen maar ik ga gewoon door. All the way. Ik voel dat hij trilt van genot en ik ga nog net een fractie sneller en wacht tot hij klaar komt. Wanneer dat gebeurd slik ik alles door en lik hem nog even schoon en ga dan weer recht staan en tegen hem aan leunen met mijn hoofd tegen zijn borstkas en mijn ogen gesloten. Mijn borstkas gaat licht op en neer.


    Joshua Gayle
    Ik kom met wen kreun klaar en zie hoe ze alles doorslikt en dan nog alles schoon likt. Ik hijg zelf nog uit en als ze weer gaat rechtstaan leunt ze met haar hoofd tegen mijn borstkas en ik sla mijn armen om haar heen en kijk haar glimlachend aan terwijl ik nog steeds heel licht hijg.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [IAN GAAT VREEMD!

    Ik weet wat ik met Sam nu ga doen!!]


    [Wat ga je doen.. Moet ik nu bang worden, whaha! ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Wat ga je doen.. Moet ik nu bang worden, whaha! ;P]


    [Jij niet, Ian wel.]

    Sam Jason Night
    Naomi reageert niet meer op me en dat doet me pijn. Ik hoor met mijn supersonische oren dat Ian een kus drukt op Nala haar huid. Hij gaat vreemd! Ik krijg allemaal krachten in me en scheur mijn shirt van mijn lijf en spring op. Er verschijnt een blauw shirt met een S erop van Sam. SuperSam. Ik heb ook een rode cape. Ik loop naar Naomi haar bed en kijk haar aan. Ik strijk met mijn hand langs haar wang en druk dan mijn lippen passie vol op die van haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Whahahaha! Lig plat! Hij droomt zeker, whaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nee hij droomt niet :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sam is dus SuperSam. AWSOME! Whaha! Moet ik nu gaan reageren met Naomi? ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jaaaaa (:

    Gewoon voor de lol, niet echt (;

    En kan je ook reageren bij het andere rpg (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [OMG.... Heeft hij hallucinaties?! EN BLIJF VAN NAOMI AF vriendelijke groeeten Ian ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [OMG.... Heeft hij hallucinaties?! EN BLIJF VAN NAOMI AF vriendelijke groeeten Ian ]


    [Hij blijft ook niet van Nala af =.=]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat raar is... hij hoort Ian Nala een kus geven, maar niet wat hij zegt?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne