• Nightmare of Dance

(...)

Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

“To live will be an awfully big adventure.”

Leslie Day
    Hij kijkt me grijnzend aan als ik me omgedraaid heb. Hij zegt dat hij het met genoegen deed. 'Typisch een jongen,' zeg ik dan. Ik hoop gewoon dat hij het feit vergeet dat ik toegegeven heb. Ik hoor hem zacht kreunen als ik over zijn lid streel. En hij drukt zijn lippen dan kort over die van mij. Ik blijf hem strelen over [zoals Naoomz het noemt] zijn Grote Vriend [lol].
    Hij moet eerst een stijve krijgen voordat ik hem kan bevredigen. Ik kijk met een lachje terug naar hem en kus hem dan niet maar bijt zacht op zijn onderlip.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[Whaha, blijft grappig! ;')]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij kijkt me grijnzend aan als ik me omgedraaid heb. Hij zegt dat hij het met genoegen deed. 'Typisch een jongen,' zeg ik dan. Ik hoop gewoon dat hij het feit vergeet dat ik toegegeven heb. Ik hoor hem zacht kreunen als ik over zijn lid streel. En hij drukt zijn lippen dan kort over die van mij. Ik blijf hem strelen over zijn Grote Vriend.
    Hij moet eerst een stijve krijgen voordat ik hem kan bevredigen. Ik kijk met een lachje terug naar hem en kus hem dan niet maar bijt zacht op zijn onderlip.

Joshua Gayle
    Ik grijns als ze op mijn onderlip bijt en kreun dan weer zacht en merk dat mijn lid al langzaam begint te groeien en stijver wordt. Ik sluit dan mijn ogen even, maar kijk haar dan weer aan en grijns weer even.

[Ik weet alleen niet wat ik Naom moet laten doen en was ff eten.. ]

Leslie Day
    Ik hoor hem weer zacht kreunen en de glimlach op mijn gezicht wordt breder en die verandert in een grijns als ik voel dat hij een erectie krijgt. Ik duw Josh tegen de koude muur aan en kijk hem dan aan.
    'Wat zou je willen?' Fluister ik dan in zijn oor en ik bijt even in zijn oorlel.
    'Aftrekken...? Pijpen..? What else?'
    Nope, ik ken geen schaamte.

Joshua Gayle
    Ik kreun weer en wordt dan tegen de koude muur gedrukt en kijk op en kijk Leslie grijnzend aan. Als ik dan de woorden hoor die zie in mijn oor fluisters wordt mijn grijns nog groter en wordt mijn erectie bijna nog groter en als ze dan ook nog in mijn oorlel bijt. Ik kijk haar aan en grijns speels. 'Give me everything.' fluister ik dan ook in haar oor en de opwinding is gewoon duidelijk te zien en te horen.

Leslie Day
    Hij antwoordt fluisterend in mijn oor, 'Give me everything.' Een speels glimlachje zit op mijn lippen en ik leg dan mijn handen aan zijn lid en begin hem dan langzaam af te trekken. Ik kijk hem aan met een twinkeling in mijn ogen. 'Good?' Vraag ik hem, maar ik weet dat hij meer wil. En dat geef ik hem. Ik ga op mijn knieën en kom zo op de perfecte hoogte van zijn erectie en ik lik er dan een keer zachtjes aan.

[Ik ga, baayy]

Joshua Gayle
    Ik kreun luid als ze begint met aftrekken en kijk haar dan aan. 'More than good.' kreun ik dan en sleut dan weer genietend mijn ogen. Dan voel ik haar tong langs mijn erectie gaan en ik ril even van genot en kreun en kijk dan naar beneden naar Leslie en kijk haar vol verlangen aan.

[DoeiDoei!]

Charlynn
    Ik kruin weer als hij er nog een vinger bij stopt en heb mijn ogen nog steeds gesloten en kreunen blijven mijn mond verlaten en ik zet mijn nagels niet al te hard in zijn huid op zijn rug.

[Fem?]

Mario 'Alex'
    Ik bewoog mijn vingers nog wat sneller, terwijl ik haar bleef aankijken.
    De kamer leek 2 keer zo warm. Eigenlijk leek het of we in een kleine bubbel zaten. Niets van buitenaf kon me nog schelen, alleen het geluk en genot dat door mijn lichaam stroomde.

Charlynn
    Ik kreun weer en krom mijn rug dan en sluit mijn ogen en leg mijn hoofd in mijn nek en meerder malen blijven kreunen mijn mond verlaten. God, dit was goddelijk.

Mario 'Alex'
    Ik kuste zacht in haar nek, terwijl ik mijn vingers nog wat sneller bewoog. Mijn duim bewerkte zacht haar clitje.
    Ik zoog wat bloed omhoog, zodat er een kleine zuigzoen ontstond.

Charlynn
    Ik kreunde weer en merkte dat mijn hoogtepunt eraan kwam en open even mijn ogen. Alles, zij lippen in mijn nek, zijn vinger en zijn duim die mijn clitje bewerkte, het genot stroomde door me heen en ik kreunde weer.