• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik hoor zijn woorden gefluisterd in mijn oor en ik sluit mijn ogen en bijt op mijn lip zodat ik niet gelijk ja zeg op wat hij zegt. 'Je bespeelt me,' zeg ik beschuldigend. Ik voel zijn hand weer tussen mijn benen glijden en ik kreun zacht als hij een vinger bij me naar binnen brengt. Hij drukt zijn lippen in mijn nek en ik merk gelijk dat het op mijn gevoelige plekje is. Er trekt weer een rilling door me heen en ik kreun iets harder. Zo gemeen dit, en ook zo lekker. Hij begint zijn vinger langzaam te bewegen. Mijn ogen zijn nog steeds gesloten, genietend. 'Josh,' kreun ik zacht. Maar ik kan mijn zin niet afmaken omdat er weer een kreun over mijn lippen rolt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    [Welcome back, I guess.... :')]
    [Yes indeed en TeamIsaac is nu IsaacLahey]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [tandenpoetsen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Joshua Gayle
    Ik grijns. 'Ja, wat is er Leslie?' vraag ik dan grijnzend en beweeg mijn vinger wat sneller en stop er nog een bij. 'He kan het me gerust vertellen.' zeg ik dan plagend en druk een kus op haar schouder en dan weer in haar nek en wacht haar antwoord af.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij plaagt me door te vragen wat er is en dan zijn vinger sneller te bewegen. Hij stopt er nog een bij en ik kreun iets harder. Ik denk niet dat iemand het buiten de badkamer het kan horen. Hij zegt dat ik het hem gerust kan vertellen. En ik voel zijn lippen even op mijn schouder en dan weer in mijn nek. De douche staat nog aan en de stralen verwarmen me. Ik ben nat, en dat bedoel ik op twee manieren. 'Ga door,' zeg ik dan zachtjes en bijt op mijn lip omdat ik eraan toegegeven heb. Kak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [We moeten even iets nieuws verzinnen voor Luke en Amy]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [We moeten even iets nieuws verzinnen voor Luke en Amy]
    [Inderdaad en en ik ben niet in een creatieve bui vandaag]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ian Silvas

    Ik glimlach. 'Mooi.' Ik voel haar hand over mijn borstkas gaan. 'Mag je al weg van de ziekenzaal,' vraag ik haar zachtjes. 'Ik heb zin om iets anders met je te doen dan alleen maar liggen in het openbaar,' grinnik ik en streel haar haren. Ik sluit mijn ogen en luister naar Naomi's ademhaling. 'Kan je hier denk je weg? Ik draag je, dan hoef je niet te lopen.' Ik glimlach en kijk haar aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mmmm.... Ik weet ook niks...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Ian O'Shea

    "Weet je, we zouden weer eens saen kunnen oefenen?" opperde ik toen we voor de zoveelste keer op bed lagen te luieren. Ik keek haar hoopvol aan, wachtend op reactie.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IsaacLahey schreef:
    (...)[Inderdaad en en ik ben niet in een creatieve bui vandaag]


    [Lol en dinges... Hoe heet hij ook alweer. Die CIA kreng.. Ehm... *scrollt omhoog* OJA DEXTER. Dexter zit nog steeds opgesloten XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik grijns en haal mijn schouders op. 'Ik voel me nu goed, dus ik zou niet weten waarom niet.' zeg ik dan grijnzend. 'Dus dat is een ja.' zeg ik dan grijnzend en druk kort een kusje op zijn lippen en kijk hem dan weer glimlachend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Lol en dinges... Hoe heet hij ook alweer. Die CIA kreng.. Ehm... *scrollt omhoog* OJA DEXTER. Dexter zit nog steeds opgesloten XD]
    [Wat leuk voor hem! Staat hij op water en brood? xD. Eigenlijk is hij gewoon king bluf hoor]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij plaagt me door te vragen wat er is en dan zijn vinger sneller te bewegen. Hij stopt er nog een bij en ik kreun iets harder. Ik denk niet dat iemand het buiten de badkamer het kan horen. Hij zegt dat ik het hem gerust kan vertellen. En ik voel zijn lippen even op mijn schouder en dan weer in mijn nek. De douche staat nog aan en de stralen verwarmen me. Ik ben nat, en dat bedoel ik op twee manieren. 'Ga door,' zeg ik dan zachtjes en bijt op mijn lip omdat ik eraan toegegeven heb. Kak.


    Joshua Gayle
    Ik grijns en voeg een derde vinger erbij en beweeg dan mijn vingers nog iets sneller in en uit haar en zelf windt het me wel op. Dan druk ik weer mijn lippen in haar nek.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 22:55 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik keek hem even twijfelend aan, maar knikte toen. "Ok..."
    Toen liet ik hem zachtjes los en keerde me met mijn gezicht naar de gordijnen.
    "Aireal?"
    voor ik het wist stond ze bij het bed. Hmm, best snel.
    "Kan je Sam even terughelpen? En euhm... Ian sturen?"

    Aireal
    Ik knikte glimlachend en liep naar Sam.
    "Kom." glimlachte ik vriendelijk en ging klaar gaan staan, zodat ik hem kon helpen.


    Sam Jason Night
    Ik zie haar twijfelen maar toch stemt ze toe. Ze laat me zachtjes los en roept Aireal erbij. Die komt gelijk en ze knikt glimlachend op Nala's vraag. Ik kom met moeite overeind en steun dan op haar. 'Succes lieverd,' zeg ik tegen Nala. En samen met Aireal lukt het om terug te geraken naar mijn bed. Ik zie dat Naomi en Ian nogal innig zijn. Ze doen hun best maar. Een andere keer. 'Ian, Nala wil met je praten,' zeg ik hem dan. En met moeite ga ik op mijn bed liggen en kijk dan strak naar het plafond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.