• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [EN IAN GAAT NIET VREEMD DAT ZOU HIJ NOOOOOOIT DOEN (huil) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Jij niet, Ian wel.]

    Sam Jason Night
    Naomi reageert niet meer op me en dat doet me pijn. Ik hoor met mijn supersonische oren dat Ian een kus drukt op Nala haar huid. Hij gaat vreemd! Ik krijg allemaal krachten in me en scheur mijn shirt van mijn lijf en spring op. Er verschijnt een blauw shirt met een S erop van Sam. SuperSam. Ik heb ook een rode cape. Ik loop naar Naomi haar bed en kijk haar aan. Ik strijk met mijn hand langs haar wang en druk dan mijn lippen passie vol op die van haar.


    Naomi Micheal
    Ik kijk op als ik ineens Sam zie opspringen en zijn shirt van zijn lichaam schuurt en er een blauwe met de letter S voor in de plaats komt. OMG! SuperSam is hier! Hij komt naar me toe en zijn rode cape wappert zowaar achter zijn rug als hij naar me toe komt lopen en dan, dan. Hij drukt zijn lippen op de mijne en ik sluit mijn ogen. OMG! SuperSam heeft me zo net gezoend. Dan haal ik mijn lippen van de Zijne en kijk hem aan. 'SuperSam, je hebt me gered. Geen idee waarvan, maar toch!' roep ik dan opgelucht. 'Je bent mijn reddende, uhhh, redende SuperSam!' roep ik dan blij en druk weer mijn lippen op de Zijne.

    [OMG, whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [jongens zwaar.. Wat is dit? Ian en Nala kunnen ze gewoon horen. En wtf? Hahah moet ik ian nou met een I laten komen?! Incredible Ian of hoe je het ook schrijft.... ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Naomi Micheal
    Ik kijk op als ik ineens Sam zie opspringen en zijn shirt van zijn lichaam schuurt en er een blauwe met de letter S voor in de plaats komt. OMG! SuperSam is hier! Hij komt naar me toe en zijn rode cape wappert zowaar achter zijn rug als hij naar me toe komt lopen en dan, dan. Hij drukt zijn lippen op de mijne en ik sluit mijn ogen. OMG! SuperSam heeft me zo net gezoend. Dan haal ik mijn lippen van de Zijne en kijk hem aan. 'SuperSam, je hebt me gered. Geen idee waarvan, maar toch!' roep ik dan opgelucht. 'Je bent mijn reddende, uhhh, redende SuperSam!' roep ik dan blij en druk weer mijn lippen op de Zijne.

    [OMG, whaha!]


    [We're fucking genius]

    SuperSam
    Ze zegt dat ik haar gered heb en een macho lach verschijnt op mijn gezicht. 'Ik weet het, schatje,' zeg ik en kijk haar aan en knipoog. Ze heeft haar lippen weer op die van mij gedrukt en ik vlieg op haar bed met mijn benen aan weerszijden van haar. 'Ik red je van verveling van Ian,' zeg ik dan en kijk haar aan met een sexy blik in mijn ogen. Dan druk ik een spoor van kusjes vanaf haar mondhoek naar haar kaak door naar haar nek. En daar zet ik een zuigzoen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    [jongens zwaar.. Wat is dit? Ian en Nala kunnen ze gewoon horen. En wtf? Hahah moet ik ian nou met een I laten komen?! Incredible Ian of hoe je het ook schrijft.... ][/quote

    [En dan komt er een gevecht _O_]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En dat is dus zo niet slim.... Grr... SuperSam gaat veranderen naar SuperFailSam.... Of hij gaat dood kan ook... Mmmm]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nee fucking treesome, whaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Zal ik Ian laten komen of niet? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ja, wat nu allemaal gebeurt is toch nIet echt dus, laat hem maar komen, whaha! ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Laat maar komen ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik hoor op de kamer waar Naomi en Sam liggen geschreeuw. Ik ga recht staan en kijk naar Nala. 'Zo terug,' zeg ik en scheur mijn shirt uit. Dan spring ik achter de gordijnen vandaan. 'Incredible Ian komt eraan,' schreeuw ik en duw Sam met een duik van het bed. Ik maak een koprol waarna ik opsta en me omdraai naar SuperSam die op de grond ligt. Ik glimlach en kijk naar Sam voordat ik weer op hem afren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik voel me nu echt zo'n gast die te veel Batman en Superman kijkt enzo :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [We're fucking genius]

    SuperSam
    Ze zegt dat ik haar gered heb en een macho lach verschijnt op mijn gezicht. 'Ik weet het, schatje,' zeg ik en kijk haar aan en knipoog. Ze heeft haar lippen weer op die van mij gedrukt en ik vlieg op haar bed met mijn benen aan weerszijden van haar. 'Ik red je van verveling van Ian,' zeg ik dan en kijk haar aan met een sexy blik in mijn ogen. Dan druk ik een spoor van kusjes vanaf haar mondhoek naar haar kaak door naar haar nek. En daar zet ik een zuigzoen.


    Naomi Micheal (het hulpeloze meisje)
    Ik bijt kort op mijn onderlip en kijk hem aan, hij is zo, zo SuperSam, ik heb er gewoon geen andere woorden voor, sprakenloos, van binnen diep aan het fangirlen. Ik smelt bijna als hij naar me knipoogt en me schatje noemt. Dan vliegt hij mijn bed op en schrik even, maar glimlach dan breed en voel dan Wwn kzijn lippen overall en hij zet dan een zuigzoen. 'Ohhh, SuperSam.' zeg ik dan zacht en sluit mijn ogen weer. OMG OMG OMG, ik zit hier gewoon met de fucking SuperSam en hij heeft me gezoend en een zuigzoen! *fangirlen* En dan plots komt ook nog Uncredible Ian! OMG, this is my lucky day! Hij gooit SuperSam van me af maakt een koprol zodat hij rechtop staat en rent dan op hem af en kijk vol spanning toe. Dan besef ik me wat. OMG OMG OMG, Incredible Ian is ook hier. *hyperventileert* [<-- of hoe je het schrijft..]

    [Whaha!]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 23:21 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Moet even douche. Ben zo terug! Naomi is echt erg. maar ik begrijp even niet. Is dit echt of niet?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nee tuurlijk niet whaha, anders zou Naomi ook niet zo zijn! ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp