• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [Nog een reactie? *puppyogen*

    En Xanthe, jij bent toch Belgisch,? :3]
    Inderdaad

    [Oehhh, Kerkrade, woon je in Limburg, want ik woon in de buurt van Kerkrade, 10m ofzoiets ervan af. ;') Naar ik ga ook zo...]

    ik ga naar continium ofzoiets (met school dus)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IsaacLahey schreef:
    Luke Ian O'Shea

    "Weet je, we zouden weer eens samen kunnen oefenen?" opperde ik toen we voor de zoveelste keer op bed lagen te luieren. Ik keek haar hoopvol aan, wachtend op reactie.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal
    Ik knik als Ian weg gaat naar Nala en kijk dan even naar Sam, maar die negeert me blijkbaar of iets, want hij staart alleen baar het plafon. Ik draai mijn hoofd ook weg en kijk even naar het gordijn en dan ook naar het plafon en zucht even en sluit dan voor even mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (mensen ik ben weg tot 4 uur ofzo!!)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sam Jason Night
    Ook Naomi zegt niets. Nou. Nala hoeft dus nergens bang voor te zijn. Ik ben alleen met Naomi en er gebeurt niets. Niets romantisch. Niks. Nee. We negeren elkaar. Great. 'Nog last van je keel?' Vraag ik dan toch maar, om beleefd te zijn. Ik weet niet eens waarom. Ik weet helemaal niet meer waarom ik sommige dingen doe. Het opnemen van Ian tegenover Nala, Naomi telkens toelaten terwijl ze daarna vrolijk terughuppelt naar Ian. Ik ga dat gewoon niet meer laten gebeuren. En nu, nu weer. Ga ik toch tegen haar praten.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 15:48 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik draai toch mijn hoofd zijn kant op en kijk hem aan. 'Al een stuk beter.' mompel ik dan, mijn stem klonk nog steeds schor, maar wel al een stuk beter. 'Hoe gaat het met jou en met Nala?' vraag ik dan ook en kijk hem nog steeds aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik kijk ook opzij en we blijven elkaar zo recht aan kijken. Ze vraagt hoe het tussen mij en Nala gaat. 'Ik weet niet of je het gisteren hebt meegekregen, jij en Ian waren... druk bezig,' zoenen, 'maar Nala wilde me niet meer zien. Vanochtend heeft Aireal het opnieuw aan haar gevraagd en toen mocht het wel. Een reden ervan was omdat ze Ian en mij heeft horen schreeuwen en nu is ze onzeker over de relatie en bang dat ik voor jou kies. Maar daar hoeft ze zich geen zorgen over te maken. Omdat dat niet gaat gebeuren. Jij gaat toch telkens terug naar Ian na mij gezoend te hebben en ik kies voor Nala.' Dit klinkt hard en dat wil ik ook. Afstand creëren tussen Naomi en mij. 'Ik houd niet van je, en wel van Nala.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ik kijk ook opzij en we blijven elkaar zo recht aan kijken. Ze vraagt hoe het tussen mij en Nala gaat. 'Ik weet niet of je het gisteren hebt meegekregen, jij en Ian waren... druk bezig,' zoenen, 'maar Nala wilde me niet meer zien. Vanochtend heeft Aireal het opnieuw aan haar gevraagd en toen mocht het wel. Een reden ervan was omdat ze Ian en mij heeft horen schreeuwen en nu is ze onzeker over de relatie en bang dat ik voor jou kies. Maar daar hoeft ze zich geen zorgen over te maken. Omdat dat niet gaat gebeuren. Jij gaat toch telkens terug naar Ian na mij gezoend te hebben en ik kies voor Nala.' Dit klinkt hard en dat wil ik ook. Afstand creëren tussen Naomi en mij. 'Ik houd niet van je, en wel van Nala.'


    Naomi Micheal
    Ik sla even mijn ogen neer en luister verder naar wat hij verteld. Dat was eerlijk, rechtuit en hard en ik slik even en kijk hem aan. 'Sorry.' mompel ik dan, omdat hij problemen met Nala had door mij. Ze had Ian gehoord, maar hij werd boos omdat ik Sam vroeg te blijven. Ik zucht even en kijk hen weer aan. 'Kies ook voor Nala, net zoals je mij altijd zegt voor Ian te kiezen, zij is het tenminste waard.' zeg ik dan zacht. 'en ik geloof dat je van haar houdt.' zeg ik dan en glimlach even zwakjes en draai dan mijn hoofd weer even naar het plafon en probeer dit alles even positief op te nemen wat maar moeilijk gaat, maar ik laat het niet zien, Sam is duidelijk en hij heeft ook gelijk. Dan draai ik mijn hoofd weer naar hem toe. 'Maar ik bedoelde eigenlijk ook hoe het met jullie gaat fysiek.' zeg ik dan zacht en bijt even op mijn lip en sla mijn ogen neer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik zie dat ze haar ogen neer slaat. Dit is het beste voor ons allebei. Dan slikt ze en kijkt me aan, ze mompelt een sorry en dit keer ben ik degene die weg kijkt. 'Waarvoor zeg je sorry?' Vraag ik haar. 'Jij kan er niets aan doen hoe het tussen mij en Nala gaat. Niet echt tenminste.' Behalve nooit meer elkaar zien. En dat zal denk ik niet gaan. Ik zou het niet willen. Ik kijk weer naar haar en ze zegt dat ze me gelooft. Dat ik van Nala houdt. 'Nu alleen Ian nog,' zeg ik dan. 'Niet dat het mij ook maar enigszins boeit wat hij denkt. Maar het boeit me wel wat Nala denkt.' Ik zie dat ze op haar lip bijt en haar ogen neerslaat als ze zegt dat ze bedoelde hoe het fysiek ging.
    O. 'Met Nala gaat het wel goed,' zeg ik dan. Ik vertel niet dat ze een miskraam heeft gehad. 'En met mij.. Dat boeit niet. Maar goed. Duizelig, misselijk, pijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik knik dan en staar dan weer naar het plafon. 'Ik zij sorry omdat het wel mijn schuld is, je kan het niet ontkennen, als ik je niet gevraagd had te blijven was Ian niet boos geworden en had jij geen problemen met Nala omdat ze alles gehoord had.' mompel ik dan en zucht. 'Het spijt me gewoon voor alles.' zucht ik dan, Ik voelde me eigenlijk toch wel schuldig, schuldig wat ik Ian heb aangedaan, Sam en inmiddels Nala ook. 'En Ian, als hij met Nala gepraat heeft zal dat wel goed komen, Nala is erg belangrijk voor hem.' zeg ik dan zacht en draai dan toch weer mijn hoofd naar hem. 'Gelukkig gaat het al beter met Nala, nu alleen jij nog als er iets is of ik kan je kan helpen je kan het altijd vragen ondanks ik weet dat je dat waarschijnlijk toch niet wilt maar toch.' zeg ik dan toch zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze zegt dat het wel haar schuld is, dat ik dat niet kan ontkennen en ik kijk haar aan. 'Ian zou vroeg of laat toch wel boos geworden zijn omdat hij denkt dat ik je zomaar zou bespringen. Dus daar kan je jezelf de schuld niet aan geven,' zeg ik simpel. 'En ik weet dat Nala toch al een vermoeden had over mijn gevoelens ten opzichte van jou. Het is nu alleen geen vermoeden meer, maar een zekerheid.' Ik kijk weer richting het plafond. Ik haat het hier, op de ziekenzaal. Plat op je rug liggen, niets doen. Afhankelijk zijn van anderen. En dat heb ik nu al 4 dagen lang. Alleen was ik de eerste dag knockout gelukkig. 'Nala is belangrijk voor hem ja,' zeg ik dan. 'En hij ook voor Nala. Maar ik niet. Ik ben niet belangrijk voor hem.' Dus hij zal me nog steeds haten. En dat boeit me geen ene fuck. Ze biedt dan haar hulp aan voor als ik iets nodig heb. 'Dat vraag ik dan wel aan Aireal,' zeg ik. Een beetje kortaf. Ja, ik doe zo tegen haar met een reden. Zodat de afstand van me neemt. Waarschijnlijk zal ze me een eikel vinden. Een klootzak, net zoals op mijn arm gekerfd is. Maar ik doe dit voor haar en voor Nala.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik bijt op mijn lip om een mislukte poging te doen om mijn kreunen tegen te houden. Tevergeefs. Zijn vingers gaan nog sneller en mijn ogen zijn genietend gesloten. Ik voel me warm worden van binnen en dan kom ik klaar met een luide kreun en hijg licht na. Dan draai ik me naar Josh om. 'Dank je,' zeg ik zachtjes en met een glimlach. Ik druk een kus op zijn lippen en streel dan met mijn hand over zijn lid.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (dit is xanthe die tot jullie typt)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ben er weer was even weg... :')]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Charlynn
    Ik kruin weer als hij er nog een vinger bij stopt en heb mijn ogen nog steeds gesloten en kreunen blijven mijn mond verlaten en ik zet mijn nagels niet al te hard in zijn huid op zijn rug.


    Joshua Gayle
    Ik merk dat ze klaarkomt en haal dan mijn vingers uit haar en grijns even en ze draait zich dan om. 'Ik deed het met genoegen.' zeg ik dan grijnzend en voel dan haar hand zacht mijn lid strelen en kreun dan even zacht en druk dan ook kort mijn lippen op die van haar en kijk haar dan weer grijnzend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp