• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || Nyan
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:39 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Caitlynn bijt voorzichtig in mijn lip, en haar handen verkennen mijn lichaam. Kippenvel verschijnt er op mijn armen, en langzaam glijd ik met mijn vingers richting het klipje van haar bh, waarna ik 'm in een seconde open had.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn millers
    Ik besluit, na de opening van mijn bh, om een spelletje te spelen. Uk maak me snel los en ren naar de aparte kleeshokjes, waarna ik eenrje indook., 'Come and get me, Styles.'zeg ik speels. Tt nu toe kon je ons het beste als Friends with Benefits omschrijven.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik gromde gefrustreerd. Ik liep naar het eerste kleedhokje, waar ze niet inzat, ook in de tweede was niemand. Maar in derde wel... Caitlynn stond met haar rug naar me toe, ik sloop op haar af, en sloeg mijn armen om haar middel en liet ze zachtjes op haar borsten liggen, waarna ik nog een klein kusje in haar nek drukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik glimlachte bij de gefrustreerde grom, en vervolgens ook toen ik twee warme handen voelde. Ik draaide me om en legde mijn handen in zijn nek. Mijn benen sloeg ik om zijn middel, en ik wipte op en neer. Grijnzend keek ik hem aan.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 10:31 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    'Ik was nog niet klaar' zeg ik, en ik kijk haar nu serieus aan. 'Want...' ik stop midden in mijn zin en druk onhandig mijn lippen op die van haar. Na een tijdje maak ik me los en kijk ik haar aan. 'Gewoon wat meer repeteren voor de volgende zoenscene en ik vind het goed' zeg ik met een glimlach.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Felicia Williams
    'Ik was nog niet klaar, want.' zegt hij als hij me serieus aankijkt. Hij maakt zijn zin niet af en drukt zijn lippen zacht op de mijne. Even stopte mijn hart met kloppen, dit zag ik echt niet aankomen, maar daarna kan ik me ontspannen en geniet ik van de kus die hij me gaf. Na een tijdje maakt hij zijn lippen weer los en kijkt hij me weer aan. 'Gewoon wat meer repeteren voor de volgende zoenscene en ik vind het goed.' zegt hij glimlachend.
    Een deel van mij wil vragen waarom hij nu ineens over Leona heen is, maar een ander deel beslist om dat niet te doen en ik kijk Liam glimlachend aan. Ik ga op mijn tenen staan en sla voorzichtig mijn armen om hem heen als ik mijn lippen weer op die van hem druk.
    Ik zag dit absoluut niet aankomen op de eerste dag, wist ik veel dat ik zo snel verliefd zou worden op hem. Na een tiental seconden en tientallen kleine kusjes verder maak ik me weer los van hem en kijk hem vrolijk aan.
    'Doen we.' zeg ik vrolijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Harry Styles.
    Ze legde haar handen in mijn nek, en haar benen sloeg ze om mijn middel. Mijn handen plaatste ik onder haar billen, zodat ze niet weg zou zakken, grijnzend kneep ik er even in. Ik drukte haar weer zachtjes tegen de muur aan, en begon rustig wat kusjes in haar nek te plaatsen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ik probeer een stap te zetten. 'Eehh, wee jij misschien waar de studio ligt?' vraag ik met een rood hoofd, en ik als een arm om Felicia heen.
    Om haar te omhelzen. En omdat ik anders omval. Ik besluit dat een boom niet omvalt, en dat die veel langer stil kan blijven staan.
    Ik probeer me te verzetten tegen de dorst, een teken dat je begint met flauwvallen. Ik val weer flauw en doe nu geen moeite meer om overeind te staan.
    Eerst verdwijnt mijn zicht. een tijdje later kan ik ook niks meer horen. Alleen mijn gevoel blijft nog over. Ik doe geen poging om tegen te stribbelen, het is toch zo weer voorbij. Daar heb ik gelijk in, een paar minuutjes later kan ik weer horen en zien. Het eerste wat ik zie is Felicia, die wanhopig probeert me wakker te krijgen. 'Het lukt al' zeg ik, en ik kijk haar recht in haar ogen, weer zo 'n momentje dat ik besef dat ik echt verdomt veel van haar hou. 'Je bent mooi' fluister ik, en ik heb gelijk.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 12:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Felicia Williams
    Als Liam weer op de grond valt voel ik de paniek weer opborrelen en mijn lichaam en weer doe ik wanhopige pogingen om hem wakker te krijgen. En na een paar minuten lukt dat eindelijk. Ik hang nog steeds boven hem gebogen als hij zegt dat het wel lukt en me recht aankijkt. Nog steeds staan zijn ogen wazig, maar hij is er wel weer bij.
    'Je bent mooi.' fluistert hij en ik draai blozend mijn gezicht weg. 'Kom, we gaan terug naar de studio, dan kan je wat eten en drinken. En dan kan ik eindelijk mijn voeten verzorgen.' zeg ik als ik grinnikend knik naar mijn sokken. Mijn hakken lagen nog steeds ergens op de parkeerplaats. Ik wist dat ik duizenden blaren had en dat er zeker bloed gevloeid had uit mijn voeten, maar het was het zeker waard geweest.
    Ik help Liam omhoog en druk voorzichtig een kusje op zijn wang waarna ik zijn arm om me heen leg zodat hij om me kan leunen. Het gaat wat moeilijk, aangezien ik veel kleiner ben, maar uiteindelijk komen we toch bij de studio aan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    sweetteen schreef:
    Cicaro Amare Dorado
    'Hmm, volgens mij moeten we zo in de studio zijn om onze eerste scene op te nemen. Ik weet eigenlijk niet echt meer waar het over gaat.' Dat laatste zinnetje was een beetje gemompeld. Waarschijnlijk zou het zo zijn dat als hij zei waar het over ging, ik het wel weer wist. De tekst zou dan ook wel weer boven komen drijven. Ik keek een beetje naar de grond, in verlegenheid gebracht door Louis. Ik opende mijn mond om iets te zeggen, maar sloot die weer omdat ik niks wist te zeggen.


    Louis William Tomlinson

    Ik merkte haar verlegenheid op en schudde mijn hoofd. 'Dit gaat natuurlijk niet zo, hè!' zei ik hoofdschuddend, waarna ik grijnsde. Binnen een paar seconde had ik haar opgetild en over mijn schouder gelegd. Waarschijnlijk zou ze wel gaan protesteren, maar die verlegenheid moest er echt uit.
    'Je hoeft niet zo verlegen te doen. Ik ben, mijn gestoordheid en mijn dubbele leven als superheld buiten beschouwing gelaten, een hele gewone jongen. Geen rede om naar de grond te kijken. Tenzij je ogen mijn superieurheid niet meer aankunnen, maar die mooie ogen van jou kunnen dat vast wel hebben.' Ik wandelde met Cicaro over mijn schouder richting de kleedkamers. Daar zette ik haar weer neer en keek haar streng aan.
    'Begrepen?'

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 12:48 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Liam Payne
    Als we in de studio zijn loop ik rechtstreeks de kleedkamers. Daar Is wat te eten. Ik zie dat Louis iemand over zijn. Schouder heeft gelegd en daarom moet ik lachen. 'Louis, als ze niet mee willen, moet je dat gewoon accepteren!' zeg ik, en ik pak snel een broodje uit een mand die hier ergens staat. Met een scheve glimlach kijk ik weer naar Louis. 'bij mij willen ze altijd mee!' lach ik, en ik knik naar Felicia. Plagerig steek ik mijn tong uit naar Louis.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Cicaro Amare Dorado
    Gillend roffel ik met mijn vuisten op zijn rug. 'Zet me neer!' gil ik gefrustreerd. 'Louis Carrot Tomlinson, nu!' ik blijf gillen. Hij zet me neer. Eindelijk. 'Begrepen?' ookal had ik geen woord verstaan van wat hij zei, ik knikte braaf. 'Okay!' ik spring op zijn rug. 'Naar de set!' ik sla hem zacht op zijn achterhoofd. Ik maak met mijn lippen het geluid van een motor.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Louis William Tomlinson

    'Ik ben tenminste zo aardig dat ik mooie meisjes niet helemaal laat lopen,' riep ik naar Liam en ik keek even naar hem en Felicia. Schattig stelletje, dat zeker. Mijn ogen gingen weer naar Cicaro die weer rustig was geworden en braaf knikte. Vervolgens sprong ze geheel onverwacht op mijn rug en riep 'Naar de set!'. Na een zachte tik op mijn achterhoofd begon ik te rennen, terwijl Cicaro motor geluiden maakte.
    Bij de set aangekomen keken een heleboel mensen ons vreemd aan, maar dat deerde mij niet. Vrolijk bleef ik met haar op mijn rug rondjes rennen en stopte pas, toen ik moe begon te worden. Ik tilde Cicaro van mijn rug naar voren, zodat ze in mijn armen lag.
    'Weet wel dat je nu nooit meer los gaat komen,' zei ik wenkbrauw wiebelend. Ik was blij dat ze niet meer zo verlegen was en gezellig meedeed met mijn gekkigheid.. Volgens mij was ze echt een leuk meisje.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 17:06 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [ ik reageer vanavond/vannacht. Party night (: ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Cicaro Amare Dorado

    Ik probeerde los te komen, maar Louis sprak de waarheid. Hij had me zo stevig vast dat het onmogelijk was om weg te komen. Ik keek hem pruilend aan. 'Moet ik iets anders doen om los te kunnen komen?' verwoed probeerde ik het nog eens, en het werkte voor geen meter. 'Please?'


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet