• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:50 ]

    Niet eens een liedje? Of een deel van een liedje? D:


    You are beautiful, you are love.

    Huh, niks voor de rest bekend? Ook nog geen promoties ofzo? Dat is nl best wel vaag..
    Maar als het wel klopt, dan begin ik ook langzaamaan te stuiteren (;
    -Voor mijn gevoel komt iedereen dit jaar, en vooral dit najaar, weer met nieuwe albums. Me likes :Y)


    Like a phoenix rising from the ashes

    Komt dat album nu uit? Wiiiiih!
    Me gusta.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik weet alleen dat Hello cold world, monster en renegade erop gaan staan.
    Sowieso, ik ben heel benieuwd wat er van het album is geworden zonder de broertjes Farro, aangezien Josh super veel deed voor Paramore en aan alles mee schreef, zal het misschien nu wel een verandering zijn? :O
    We gaan het meemaken ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Omnivium schreef:
    Niet eens een liedje? Of een deel van een liedje? D:


    Niet eens één zin. Het enige dat ik weet is dat er 19(ofmeer) liedjes, maar die zitten niet allemaal in het album.

    Yay, daar wachtte ik al lang op :'D!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    In the Mourning staat er toch ook op.
    Ik vind e muziek zonder de Farro's ook al dik in orde. Voor mij is Paramore niet echt veranderd. Al is het live natuurlijk niet meer hetzelfde zonder Josh en Zac. Moest Hayley weg zijn, zou het pas wennen worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    nerveus schreef:
    Ik weet alleen dat Hello cold world, monster en renegade erop gaan staan.
    Sowieso, ik ben heel benieuwd wat er van het album is geworden zonder de broertjes Farro, aangezien Josh super veel deed voor Paramore en aan alles mee schreef, zal het misschien nu wel een verandering zijn? :O
    We gaan het meemaken ;)


    Monster staat toch op het album "Monster" ? of is dat iets raars van mijn muziek op mijn telefoon?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ForestKiwi schreef:
    (...)

    Monster staat toch op het album "Monster" ? of is dat iets raars van mijn muziek op mijn telefoon?
    Monster staat op hun EP.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Omnivium schreef:
    Niet eens een liedje? Of een deel van een liedje? D:


    •*• Lululu •*•

    ANIC schreef:
    (...)

    Niet eens één zin. Het enige dat ik weet is dat er 19(ofmeer) liedjes, maar die zitten niet allemaal in het album.


    Niet eens hoe het album gaat heten?


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben stiekem benieuwd, maar ik ga het niet kopen aangezien ik gewoon gestopt ben met hen te volgen.
    Mijn afkeer was te groot na de afscheidsblog van de Farro's ;x


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik wist niet dat-ie nu al komt? Ook best wel raar dat er nog verder niks bekend over is... Maar we zullen het zien! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oeps, ik wist niet eens dat de Farro broertje er uit waren :x
    Goed, ik volg ze ook niet echt. Ik luister slechts hun muziek.
    Maar nu is het bij elke band zo dat elke album verschilt van het vorige, dus mss is dat nu ook het geval, maar dat hoeft niet slecht te zijn, denk ik.
    Afwachten en luisteren (;


    Like a phoenix rising from the ashes

    ForestKiwi schreef:
    (...)

    Monster staat toch op het album "Monster" ? of is dat iets raars van mijn muziek op mijn telefoon?


    Monster gaat denk ik niet op het nieuwe album staan, vermits dat al op een ander staat. En dat al redelijk lang geleden uitgekomen is. Het liedje komt niet meer veel op de radio, of op de tv.

    Ik wist niet dat het nieuwe album uitkomt. Nu ben ik echt enorm benieuwd.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~