Damian Furioso
Ik was heel erg stil toen ze dat zei en voelde weer woede en frustratie naar boven komen. Ik voelde wel echt iets voor haar, maar het was niet heel erg sterk. Maar sterk genoeg dat het me pijn deed. Ik zei niets meer en liet haar uitpraten en hield mijn frustratie en woede binnen. 'Je voor jezelf kiezen.' zei ik schor en pijnlijk. 'Maar ik had het liever wel eerder geweten.' zei ik een beetje boos, maar ik hield het in. 'Je hebt me gebruikt, om hem jaloers te maken, Bella.' zei ik waarna ik opstond. 'Ik voel iets voor je,' mompelde ik op haar vraag en ik ging er verder niet op in. 'Ik denk dat het beter is als ik hier een tijdje wegga, ik ga wel naar een hotel en ik kijk wel hoelang ik in Spanje blijf.' zei ik tegen haar. Wat moest ik hier anders nog zoeken? Maar sowieso zou ik nog steeds niet opgeven. Maar als ik er nu een drama van zou maken, zou dat helemaal niet helpen. 'Dan ga ik mijn spullen maar eens pakken..' zuchtte ik.
Finn Hudson
Nadat ik even met Emily had gespeeld, ging ik even controleren of alles wel goed ging bij Damian en Bella. Dadelijks was hij helemaal tekeer tegen haar aan het gaan of zo. Ik liep naar de gang toe en zag de deur nog open staan. Ik hoorde gedempte stemmen vanuit de woonkamer komen en zette een paar stappen dichterbij zodat ik het gesprek kon meeluisteren. Ik kon het goed verstaan en hoorde wat Bella allemaal zei. Mijn hart sloeg een paar tellen over toen ik hoorde wat ze allemaal zei. Dus toch? Ze hield dus toch van me? Er vormde een glimlach rondom mijn lippen en stilletjes bleef ik luisteren. Emily begon met mijn shirt te spelen en snel stopte ik haar speen in haar mond, zodat ze niet ging kirren of iets. Tevreden begon ze te sabbelen en speelde ze met mijn shirt. Bella betekende echt alles voor me, en ik zou mijn best doen om haar vanavond de avond van haar leven te bezorgen. Ik hoopte nu echt zo erg dat het kindje van mij was. Een kindje van Bella en mij zou perfect zijn. We zouden hele goed ouders zijn en het zou voor Emily ook echt heel erg leuk zijn, om een zusje of broertje te krijgen. Ze zou het vast helemaal geweldig vinden. Maar nu moesten we daar negen maanden op wachten, dus dat duurde nog wel even. Ik was echt ontroerd door wat Bella allemaal zei over me, en ik was zo onbeschrijfelijk blij. Ik dacht dat ze van Damian hield en niet meer van mij. Dit was gewoon niet te verwoorden en daardoor ontstonden er tranen in mijn ogen, uit geluk. Ik zou echt alles voor haar doen en ik had gewoon echt alles voor haar over.
Kurt Hummel
Ik zwijmelde helemaal toen ik Blaine zo bekeek, hij was zo sexy en mooi en als hij bokste zwijmelde ik alleen nog maar meer. Hij merkte me op, waardoor mijn glimlach breder werd. Hij was gelukkig niet boos meer en stopte voor mijn neus. Ik voelde me erg bescheiden worden, aangezien hij zei dat hij me prachtig vond. Als ik hem zag, sloeg gewoon alles in me op hol. Ik bekeek hem nu helemaal van top tot teen en kreeg geen zinnig woord uit mijn mond. Zo zelfverzekerd als ik hier net stond, hoe stunteliger ik me nu voelde. Hij stond daar gewoon voor me, zonder shirt, helemaal bezweet en zijn broek bedekte nog net zijn 'junk'. Natuurlijk had hij ook nog een boxer aan, maar toch. Ineens werd ik rood van mijn eigen gedachten, waarom dacht ik daar allemaal aan? Ik probeerde om weer zelfverzekerd en vooral verleidend over te komen en glimlachte weer. 'Niet heel lang,' zei ik glimlachend, waarna ik stiekem nog een blik over zijn lichaam liet glijden en de deur sloot met mijn voet, voordat hij al automatisch in het slot viel en ik langzaam naar hem toe liep. 'Maar lang genoeg om de neiging te hebben om de kleding van je lijf te rukken.' fluisterde ik zwoel in zijn oor, waarna ik hem gretig kusjes begon te geven in zijn nek. Ik verlangde nu echt naar hem en als ik hem zo bekeek wilde ik hem gewoon zo graag.
( Haha, is goed!)
[ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 20:29 ]
Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.