• Ik was van plan te gaan lijnen, want het is echt heel hard nodig. Volgens het voedingscentrum heb ik overgewicht. Maar ik heb het al zo vaak geprobeerd. Het leek zo goed te gaan dit keer, 2 dagen ging het perfect. Ik nam paprika mee naar school, i.p.v. een sauczijzen broodje te kopen op school wat ik vaak deed. Het ging zo goed. Tot vandaag, ik kwam toch weer in de verleiding om een sauczijzenbroodje te kopen. En jup, dan moet ik dat geld maar niet meenemen, maar als ik het geld nodig heb en ik heb het dan niet bij is ook niet handig. En door dat saucijzenbroodje heb ik nu vandaag nog meer ongezonds op, bijvoorbeeld een tosti met ketchup en chips. Wat ben ik toch weer goed bezig... ik ga het morgen maar weer proberen, maar ik het zo, ik wil gewoon mezelf zijn, en vol zelfvertrouwen komen te staan. Dat kan alleen als ik afval. En toch lukt het niet arghhhhh
    En what about you ? xD


    Where words fail, music speaks

    Afval topic's mogen niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Afval topic's mogen niet.
    Als je om afvaltips vraagt jup, maar dat doe ik niet :')


    Where words fail, music speaks

    SafeToSay schreef:
    (...)Als je om afvaltips vraagt jup, maar dat doe ik niet :')

    Deze topic's zijn tot nu toe altijd gesloten, dus ik ga ervan uit dat deze ook gesloten word.

    EDIT: Told ya ;D

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 20:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Deze topic's zijn tot nu toe altijd gesloten, dus ik ga ervan uit dat deze ook gesloten word.
    No offence, maar ik zeg alleen maar dat ik mezelf de grond in kan stampen doordat ik wat heb gedaan. Ik spoor niet echt mensen aan om te gaan lijnen of whatever. Dat is de reden waarom die topics gesloten worden.. xd


    Where words fail, music speaks

    Ik heb het ook
    Maar dan meer dat ik op mijn werk wordt vestgemest
    Vooral nu er een oliebollen kraam staat
    Maar ik werk heel hard dus dat werk ik er weer af denk ik

    Gewoon er goed over na denken , denken of je het echt nodig hebt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    -> Slotje, dit soort topics zijn verboden op quizlet.nl, we zijn geen afvalsite.


    Life is hard and then we die