• Ik ga dus nooit meer koken he. Me moeder vroeg of ik sla wou maken ik dus yeaah eindelijk ene keer mag ik sla maken. En toen we aan het eten waren zo me ouders omg deze sla is lekkkeeer. Ja Imen jij mag nu elke dag sla maken voor ons dus ik zo nee echt niet heb wel wat beters te doen. En nu moet ik dus elke dag sla maken omdat ze die van mij lekkerder vinden terwijl alles gewoon zelfde saamkt. Uggh ik word hier thuis echt gek
    Imeand ook rare ouders?

    ja mijn mama behandeld mij als een baby


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Lol, ik zou dat niet zo erg vinden. En ja, ik heb vreemde ouders.

    LMFAO arme jij.
    Ik moest eens aardappels schillen en fakede het net alsof ik het niet kon, zodat ik niets meer hoefde te doen. /luiheid/


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    LMFAO arme jij.
    Ik moest eens aardappels schillen en fakede het net alsof ik het niet kon, zodat ik niets meer hoefde te doen. /luiheid/

    hahah ik dacht is eerste keer en de laatste keer me zus deed het altijd maar nu moet ik het doen

    Hehe ik vind t juist leuk om te koken thuis :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind koken geweldig, me gedachte even op iets anders zetten (:
    Ik kook elke dag voor mn pa en zus. :3


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Ik vind koken geweldig, me gedachte even op iets anders zetten (:
    Ik kook elke dag voor mn pa en zus. :3

    Omg nee dankje koken doet me vader omdat me moeder werkt. En het mag van mij echt zo blijven - alleen moet ik geen sla maken dan is alles perfect-

    Haha, zou ik ook niet willen ;x
    Ja, ik heb aparte ouders + Zusjes 's

    Knijster schreef:
    Hehe ik vind t juist leuk om te koken thuis :3


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik vind koken echt superleuk alleen mag ik het nooit.
    En sla maken is toch niet koken? Je gebruikt niet eens een fornuis, je moet het alleen maar wassen enzo?

    Vendetta schreef:
    Ik vind koken echt superleuk alleen mag ik het nooit.
    En sla maken is toch niet koken? Je gebruikt niet eens een fornuis, je moet het alleen maar wassen enzo?

    ja maar soms ook dingen koken enzo

    Oh oké.

    Ik kan niet koken. Zou het op zich best willen doen, maar ja. Moet ik het wel kunnen 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    2D schreef:
    LMFAO arme jij.
    Ik moest eens aardappels schillen en fakede het net alsof ik het niet kon, zodat ik niets meer hoefde te doen. /luiheid/

    Haha, dat deed ik ook eens. Ik moest strijken, maar ik wilde totaal niet, dus deed ik maar alsof ik me verbrand had.
    En nu moet ik al twee jaar niet meer strijken :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Optimistic schreef:
    (...)
    Haha, dat deed ik ook eens. Ik moest strijken, maar ik wilde totaal niet, dus deed ik maar alsof ik me verbrand had.
    En nu moet ik al twee jaar niet meer strijken :'D

    hahah omg als ik dat doe gaat me moeder zeiken van probeer het nou eens en toen ik wat jonger was wou ik altijd helpen dus me moeder weet ook wel dat ik het juist wel kan