• Hée lieve mensen van Quizlet.
    Ik heb een vriendin en ze betekend echt álles voor me, ik heb al zoveel met haar meegemaakt. Ik heb psychologe waar ik heenmoet zelfs verteld dat zei het belangerijkste is uit mijn leven terwijl ik die psychologe bijna niks vertel.
    Nu heeft ze een groep nieuwe vrienden gevonden en ze vertelde mij een paar dagen geleden over hoe leuk het is met hun en het
    uitgaan met hun en nu hebben we ruzie omdat we ergens heen wilden en ze wilde niet op me wachten,
    dat bewees mij namelijk dat ik inderdaad niet zoveel meer voor haar beteken als vroeger, want toen haalde ze me zelfs op van huis.

    Ik weet eerlijk gezegd écht niet wat ik zonder haar moet, vooral omdat ik naast haar geen vrienden heb die veel over me weten en waar ik veel mee omga. Zij wist alles over mij en ik over haar en ik voel me echt zwaar kut.

    So can someone tell me what to do?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 19:27 ]

    Ik heb op het moment precies hetzelfde.. Maarja, ik weet dat het heel zwaar en moeilijk is, maar je moet proberen je er weinig van aan te trekken, want blijkbaar is ze toch niet zo'n goeie vriendin als ze leek. Probeer zelf ook closer te worden met anderen, ga leuke dingen met hen doen en probeer deze situatie te vergeten. Heel veel mensen zeggen altijd tegen me dat ik erover moet praten met haar, maar ik denk altijd fuck it, ze bekijkt het maar, ik heb intussen al wel gezien wie wel échte vriendinnen zijn en wie niet (:


    Alis volat propriis.

    Je bent 16, kom op.

    Meng je gewoon bij dat groepje.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aahw meid toch.. zo ben ik ook mijn beste vriendin verloren. Ze kreeg een vriend en daar wist ze niet mee om te gaan ofzo. Ze heeft me totaal laten vallen.

    Probeer niet meer aan haar te denken (ze is je niet waard) en probeer aansluiting te zoeken bij anderen. Je kunt al beginnen bij mensen die je vaagjes kent, en met hen een gesprek aanknopen. Maar laat haar maar gaan, zij is jou niet waard, hoe erg het ook is en hoeveel jullie ook hebben gedeeld. <3
    Succes!(flower)


    ars moriendi

    Melusine schreef:
    Ik heb op het moment precies hetzelfde.. Maarja, ik weet dat het heel zwaar en moeilijk is, maar je moet proberen je er weinig van aan te trekken, want blijkbaar is ze toch niet zo'n goeie vriendin als ze leek. Probeer zelf ook closer te worden met anderen, ga leuke dingen met hen doen en probeer deze situatie te vergeten. Heel veel mensen zeggen altijd tegen me dat ik erover moet praten met haar, maar ik denk altijd fuck it, ze bekijkt het maar, ik heb intussen al wel gezien wie wel échte vriendinnen zijn en wie niet (:


    Mooi gezegd<3, maar dat heb ik eerder ook gedacht, over andere vriendinnen.
    Dan dacht ik 'Gelukkig is zij anders, gelukkig heb ik haar nog.'
    Blijkt dat ik dramatisch verkeerd zat, maarja, ze is mijn houvast geweest de afgelopen jaren als het flink kut ging, dus daarom weet ik niet wat ik moet zonder haar.

    Endure schreef:
    Je bent 16, kom op.

    Meng je gewoon bij dat groepje.


    Dude, dat groepje woont niet dicht bij mij en ik ken ze geen van allen persoonlijk, dus dankjewel voor dit lieve bericht hè, maar dit gaat ook over haar en niet over die groep ja.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Dude, dat groepje woont niet dicht bij mij en ik ken ze geen van allen persoonlijk, dus dankjewel voor dit lieve bericht hè, maar dit gaat ook over haar en niet over die groep ja.


    Ik vind gewoon dat mensen vaak zo'n drama maken, tuurlijk is het kut, maar zo is het leven nou eenmaal. Uiteindelijk groei je uit elkaar.

    Maar wss moet je gewoon nieuwe vriendinnen zoeken en waarom niet haar groepje dan? Het doet er toch niet echt toe dat ze dichtbij wonen? En anders ga je bij een of andere sport of neem je schilderlessen of iets, leer je ook weer mensen kenenn.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik vind gewoon dat mensen vaak zo'n drama maken, tuurlijk is het kut, maar zo is het leven nou eenmaal. Uiteindelijk groei je uit elkaar.

    Maar wss moet je gewoon nieuwe vriendinnen zoeken en waarom niet haar groepje dan? Het doet er toch niet echt toe dat ze dichtbij wonen? En anders ga je bij een of andere sport of neem je schilderlessen of iets, leer je ook weer mensen kenenn.


    Ik maak geen drama, dat doe ik nooit, ik ben al veel vriendinnen verloren omdat we uit elkaar groeiden, maar zij was er áltijd.
    Ach whatever, het heeft toch geen zin om uit te leggen.
    Ik kan haar niet zomaar vervangen door iemand die ik ontmoet bij schilderlessen, je loopt niet zomaar iemand zo speciaal tegen het lijf.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ik maak geen drama, dat doe ik nooit, ik ben al veel vriendinnen verloren omdat we uit elkaar groeiden, maar zij was er áltijd.
    Ach whatever, het heeft toch geen zin om uit te leggen.
    Ik kan haar niet zomaar vervangen door iemand die ik ontmoet bij schilderlessen, je loopt niet zomaar iemand zo speciaal tegen het lijf.


    Het is toch ook niet vervangen? :S Dat zou raar zijn. Je zegt zelf dat je nu geen echte vriendinnen meer hebt, nou, dan moet je er dus aan gaan werken als je die wel wilt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Melusine schreef:
    Ik heb op het moment precies hetzelfde.. Maarja, ik weet dat het heel zwaar en moeilijk is, maar je moet proberen je er weinig van aan te trekken, want blijkbaar is ze toch niet zo'n goeie vriendin als ze leek. Probeer zelf ook closer te worden met anderen, ga leuke dingen met hen doen en probeer deze situatie te vergeten. Heel veel mensen zeggen altijd tegen me dat ik erover moet praten met haar, maar ik denk altijd fuck it, ze bekijkt het maar, ik heb intussen al wel gezien wie wel échte vriendinnen zijn en wie niet (:


    Love isn't blind, It's retarded.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Mooi gezegd<3, maar dat heb ik eerder ook gedacht, over andere vriendinnen.
    Dan dacht ik 'Gelukkig is zij anders, gelukkig heb ik haar nog.'
    Blijkt dat ik dramatisch verkeerd zat, maarja, ze is mijn houvast geweest de afgelopen jaren als het flink kut ging, dus daarom weet ik niet wat ik moet zonder haar.

    Yep, ik ken het ): Dat was dat meisje ook voor mij, maar ze vond het dit jaar blijkbaar opeens veel belangrijker om aandacht van jongens te krijgen, en liet mij in de steek om met een aantal sletjes de stad in te gaan om shirtjes te kopen met maximum-inkijk gehalte. Naja, ze zoekt het echt maar uit, want ze blijft dit jaar zitten, en die anderen dus niet, dus gegarandeerd dat er niks meer van hun "vriendschap" overblijft, en ze er alleen voor gaat staan. Bij mij hoeft ze niet meer aan te komen, ik heb sinds dat zij "weg" was twee meiden heel goed leren kennen, die er wél voor me zijn wanneer ik het nodig heb, en die populariteit niks interesseert :'D


    Alis volat propriis.

    Aah jongens, niet weer een dramatopic.


    EDIT: .. geen ruzie, bedoel ik dus. ^^'

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 19:38 ]


    ars moriendi

    Lieve schat (:. Ik weet dat het kut is. [nee ik ga niet zeggen; geloof me]
    Maar, dit bewijst maar weer dat mensen veranderen. Hoe kut dat ook is.
    Je bent aangenomen voor de opleiding, je gaat daar nieuwe mensen kennen (: ik weet dat je het kunt.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Endure schreef:
    (...)

    Het is toch ook niet vervangen? :S Dat zou raar zijn. Je zegt zelf dat je nu geen echte vriendinnen meer hebt, nou, dan moet je er dus aan gaan werken als je die wel wilt.


    Op dit moment hoef ik echt geen hele goede vrienden meer, mensen zijn kút.
    Als je iets persoonlijks deelt met mensen waarvan je denkt dat het goede vriendinnen zouden kunnen worden, dan slaat het je in je gezicht omdat het tege je gebruikt word en dan denk je een speciale goede vriendin te hebben die er altijd voor je is en bám, weer verkeerd. Ik heb behoorlijk veel vrienden, maar niet zo goed dat ze alles van me weten en me begrijpen zoals zei dat kon, maar nu na haar heb ik er ook gewoon geen zin meer in.

    Tortuga schreef:
    Aah jongens, niet weer een dramatopic.



    Iemand die 'm snapt :Y) Al die topics;
    Nee, mijn vriendin en ik hebben ruzie ;'[
    Ruzie met mijn vriendje neeee.

    Alsof de wereld vergaat. Just keep on smiling.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tortuga schreef:
    Aah jongens, niet weer een dramatopic.



    GODVERDOMME TYF OP, ik ben hier een keer fucking eerlijk en dan krijg ik dit?