• Ik was van plan te gaan lijnen, want het is echt heel hard nodig. Volgens het voedingscentrum heb ik overgewicht. Maar ik heb het al zo vaak geprobeerd. Het leek zo goed te gaan dit keer, 2 dagen ging het perfect. Ik nam paprika mee naar school, i.p.v. een sauczijzen broodje te kopen op school wat ik vaak deed. Het ging zo goed. Tot vandaag, ik kwam toch weer in de verleiding om een sauczijzenbroodje te kopen. En jup, dan moet ik dat geld maar niet meenemen, maar als ik het geld nodig heb en ik heb het dan niet bij is ook niet handig. En door dat saucijzenbroodje heb ik nu vandaag nog meer ongezonds op, bijvoorbeeld een tosti met ketchup en chips. Wat ben ik toch weer goed bezig... ik ga het morgen maar weer proberen, maar ik het zo, ik wil gewoon mezelf zijn, en vol zelfvertrouwen komen te staan. Dat kan alleen als ik afval. En toch lukt het niet arghhhhh
    En what about you ? xD


    Where words fail, music speaks

    Als ik afval zal er denk ik niet veel van me overblijven, lol. Ben al behoorlijk dun.

    Maar komt vast goed! Gewoon blijven proberen en dan lukt het je wel (: Soms hoort een tegenslag er wel bij, maar na een tijdje volhouden raak je er vast steeds meer aan gewend. En misschien toch inderdaad geen geld meenemen? Of vriendinnen vragen om je tegen te houden? (x


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Gun jezelf af en toe wat lekkers maar eet dat niet van alles in een keer. Volgens mij kun je niet opeens totally nothing lekkers eten, dat gaat je niet overleven.
    Ik probeer zelf niet te vaak Chips en chocola te eten en dat gaat redelijk...(niet dus)


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    ach,ik was van plan af te vallen voor december maar ik zit weer een brownie op te eten. (lol)


    -

    Ik vind het wel goed dat je ook echt daadwerkelijk begonnen bent - aangezien de meeste mensen het maar uitstellen. Maar ik adviseer je wel om ook erbij te gaan sporten (dus niet alleen gezond eten).
    Ikzelf ben niet aan de lijn, en ik vind dat ook niet echt nodig aangezien ik drie keer in de week sport en gewoon gezond eet.


    The odds are néver in our favor.

    Lastig voor je. Probeer zo goed mogelijk je doel voor ogen te houden. Je doet het voor jezelf.
    Misschien kun je voor jezelf opschrijven wat je op een dag wilt eten. En daarnaast is sporten ook een hele goede optie.
    Veel succes er mee iniedergeval!
    Ik hou alles een beetje in evenwicht en dan ben ik wel tevreden. xd


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben op missie om wat bij te komen. (spieren weliswaar) Het is nodig. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik kan zo'n beetje alles eten zonder aan te komen. *Laat ik het afkloppen*
    Maar ik wens je succes! Het is vast moeilijk om aan zoiets te beginnen.

    Nahww <3
    Moeten ik daar anders bij helpen fzo? Nee zeggen als je in de verleiding komt?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik ben niet bepaald mager, maar ik geef er geen fuck om.
    Volgens het BMI heb ik een normaal, gezond gewicht dus, geen probleem :]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Lancelot schreef:
    Als ik afval zal er denk ik niet veel van me overblijven, lol. Ben al behoorlijk dun.

    Maar komt vast goed! Gewoon blijven proberen en dan lukt het je wel (: Soms hoort een tegenslag er wel bij, maar na een tijdje volhouden raak je er vast steeds meer aan gewend. En misschien toch inderdaad geen geld meenemen? Of vriendinnen vragen om je tegen te houden? (x


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik wil afvallen, maar ben te zwak ofzo om het vol te houden.


    Pretty is just a pretty word.

    Lenah schreef:
    Nahww <3
    Moeten ik daar anders bij helpen fzo? Nee zeggen als je in de verleiding komt?
    Jaaaa Please :3


    Where words fail, music speaks

    Dan zal ik dat doen. :3
    Ook maar geen cupcakes met Halloween dan? xd


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb het er op het moment ook een beetje moeite mee. Het is voor mij gewoon een kwestie van de knop omzetten, maar da's af en toe een beetje lastig. Eén keer in de zoveel tijd iets lekkers nemen is helemaal niet erg. Als je daarna maar gewoon weer gezond verder probeert te gaan (;


    Caution first, always.

    Lenah schreef:
    Dan zal ik dat doen. :3
    Ook maar geen cupcakes met Halloween dan? xd
    Lieve schat, maak ze maar als je dat wilt. Ik moet mezelf kunnen inschatten en jullie verdienen wel wat lekkers. Ik heb ook al besloten om iets gezonds te maken met halloween dusjja xd


    Where words fail, music speaks