• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hadden op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

    Topic 1
    Topic 2



    Users die Perciver shippen
    Square
    Hotchner
    Gancanagh
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Patattie
    Lilia
    Glisseo
    Cresseyde
    Sonnet
    Seaver
    Creativity
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd.

    Perciver stories op Q
    Masquerade van Hotchner
    Chocolate van Hotchner
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van Hotchner
    Quaffles & Freckles van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Gancanagh
    The Forseeing van Gancanagh
    Group Assignment van Sonnet
    Olivers Obsession van Sonnet
    Tutoring van Junah
    Loves From Barcelona van Florreke
    Heart of Gold van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square
    Every Perciver AU you (n)ever wanted van Square
    Olismaug van Square

    Perciver fanart op Q
    Perciver Snogging van Hotchner
    Perciver Characters van Hotchner
    Perciver United van Hotchner
    Just Kiss the Boy van Sonnet
    Naamloze Perciverness van Sonnet
    Perciver Fact #1 van Gancanagh
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square
    Let's Fly van Square
    Happy Birthday van Square
    Perciver verovert Quizlet van Square
    Rain van Square

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Perciver blogs en fanfic recs
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Perciverfanficrecs.tumblr.com - Fic rec blog van Square
    Percywood.tumblr.com - Blog van Hotchner
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic op FF.net met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Perciver-shipper bent,
    laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^




    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:27 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het lijkt trouwens net of Percy een jurk aan heeft x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Wat PU betekende had ik al door, maar Ouver? Oh grapje, ik zie het nu in het groot, er staat Oliver x'D
    Ja, laten we hem naar Rutger sturen x'D


    Jij bent snel met antwoorden. Ik had net nog een edit toegevoegd aan mijn vorige bericht, het moest inderdaad Oliver zijn. ^^

    Ik denk wel dat het de allereerste fanart ooit voor Quizlet is. Een belangrijk moment. (krul)



    PercyWood schreef:
    Het lijkt trouwens net of Percy een jurk aan heeft x'D


    Haha, je bent hem wel heel precies aan het bekijken, hé? Het moet een gewaad zijn, maar je zou het inderdaad ook wel als een jurk kunnen zien. Het is maar net wat jij graag wilt. x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, je bent hem wel heel precies aan het bekijken, hé? Het moet een gewaad zijn, maar je zou het inderdaad ook wel als een jurk kunnen zien. Het is maar net wat jij graag wilt. x'D

    Ik denk het ook ja.
    Duh, ik bestudeer elk element ^^
    Nee, ik keek eerst alleen zoals jij hem had staan en toen klikte ik op de foto ná dat bericht van jou over PU en toen bleek hij een link te zijn :3 en toen zag ik het jurkding (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ik denk het ook ja.
    Duh, ik bestudeer elk element ^^
    Nee, ik keek eerst alleen zoals jij hem had staan en toen klikte ik op de foto ná dat bericht van jou over PU en toen bleek hij een link te zijn :3 en toen zag ik het jurkding (:


    Tja, Wiarda's Percy droeg al een keer een jurk. Misschien heeft hij weer een weddenschap verloren. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Tja, Wiarda's Percy droeg al een keer een jurk. Misschien heeft hij weer een weddenschap verloren. :Y)

    Denk het x'D

    Het is trouwens wel knap dat Percy kan zien dat het wel duidelijk is gezien het feit dat hij de andere kant op kijkt x'D

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 20:44 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Denk het x'D

    Het is trouwens wel knap dat Percy kan zien dat het wel duidelijk is gezien het feit dat hij de andere kant op kijkt x'D


    Ik moest even heel precies kijken voordat ik snapte waar je het over had. x')
    En het was niet de bedoeling dat hij de andere kant op keek. Dat zijn gewoon twee pixels die daar per ongeluk zitten; ik teken tenslotte met de hand, en bij gebrek aan betere apparatuur neem ik er daarna een foto van met mijn iPod, die een kwaliteit geeft die verre van perfect is. Omdat ik dat 's avonds ook nog eens met elektisch licht moet doen, is één kant van de foto ook altijd donkerder dan de andere, waardoor het heel moeilijk is om, wanneer ik de foto zwart-wit maak, overal ongeveer even dikke lijnen te houden. Daardoor zit er soms ergens een pixeltje meer of minder dan eigenlijk zou moeten, maar ik ben te lui om iedere keer álle lijnen na te gaan en ze helemaal perfect en glad te maken. Het ziet er normaal ook nogal pixel-achtig uit op de computer, maar ik leg er weer een laag overheen waarin de zwarte lijnen wat vager zijn, zodat het iets netter lijkt.
    Tl; dr: Het punt is dus dat hij niet expres de andere kant op kijkt. Al lijkt het inderdaad wel zo... (krul)
    Ik kan het natuurlijk ook gewoon aanpassen. Wacht even. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik moest even heel precies kijken voordat ik snapte waar je het over had. x')
    En het was niet de bedoeling dat hij de andere kant op keek. Dat zijn gewoon twee pixels die daar per ongeluk zitten; ik teken tenslotte met de hand, en bij gebrek aan betere apparatuur neem ik er daarna een foto van met mijn iPod, die een kwaliteit geeft die verre van perfect is. Omdat ik dat 's avonds ook nog eens met elektisch licht moet doen, is één kant van de foto ook altijd donkerder dan de andere, waardoor het heel moeilijk is om, wanneer ik de foto zwart-wit maak, overal ongeveer even dikke lijnen te houden. Daardoor zit er soms ergens een pixeltje meer of minder dan eigenlijk zou moeten, maar ik ben te lui om iedere keer álle lijnen na te gaan en ze helemaal perfect en glad te maken. Het ziet er normaal ook nogal pixel-achtig uit op de computer, maar ik leg er weer een laag overheen waarin de zwarte lijnen wat vager zijn, zodat het iets netter lijkt.
    Tl; dr: Het punt is dus dat hij niet expres de andere kant op kijkt. Al lijkt het inderdaad wel zo... (krul)
    Ik kan het natuurlijk ook gewoon aanpassen. Wacht even. :'D

    Haha, het viel me gewoon op x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Haha, het viel me gewoon op x'D


    Dat snap ik, maar nu je het gezegd hebt kan ik het niet meer anders zien. :'D
    Eigenlijk is het ook wel goed dat je dit soort dingen opmerkt, dan weet ik waar ik in het vervolg wat beter op moet letten.


    Dus tadaa, hier is er eentje waarin er meer ruimte tussen de L en de I in OLIVER zit, Percy duidelijk niet de andere kant op kijkt en ook geen gewaad/jurk draagt. Ik heb ook een soort van lichtblauw lijntje weggehaald dat nauwelijks opviel maar wel door een van de spraakballonen liep en wat zwartje stippeltjes in het blauw verwijderd. Het is nu eigenlijk een soort van subtiele 'zoek de verschillen' geworden. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    In de volgende nieuwsbrief moet dat de foto zijn. Wij streven tenslotte wel naar overname van Quizlet, ghehe. ^^
    Ik moet overigens toegeven dat ik best wel jaloers ben op jouw handschrift, Square. Als ik toch zo kon schrijven, zouden mijn leraren tenminste snappen wat ik op mijn toetsblad schrijf. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Dat snap ik, maar nu je het gezegd hebt kan ik het niet meer anders zien. :'D
    Eigenlijk is het ook wel goed dat je dit soort dingen opmerkt, dan weet ik waar ik in het vervolg wat beter op moet letten.


    Dus tadaa, hier is er eentje waarin er meer ruimte tussen de L en de I in OLIVER zit, Percy duidelijk niet de andere kant op kijkt en ook geen gewaad/jurk draagt. Ik heb ook een soort van lichtblauw lijntje weggehaald dat nauwelijks opviel maar wel door een van de spraakballonen liep en wat zwartje stippeltjes in het blauw verwijderd. Het is nu eigenlijk een soort van subtiele 'zoek de verschillen' geworden. :Y)


    Ik zie het ja ^^
    *gaat hem aanraden voor de nieuwsbrief* Moet je hem wel in je fotoboek zetten (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Zet hem eens heel gauw in je fotoboek!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wiarda schreef:
    In de volgende nieuwsbrief moet dat de foto zijn. Wij streven tenslotte wel naar overname van Quizlet, ghehe. ^^
    Ik moet overigens toegeven dat ik best wel jaloers ben op jouw handschrift, Square. Als ik toch zo kon schrijven, zouden mijn leraren tenminste snappen wat ik op mijn toetsblad schrijf. :'D


    Haha, dankje. Al is mijn handschrift normaal ook een stuk slordiger, hoor. :'D



    PercyWood schreef:
    Zet hem eens heel gauw in je fotoboek!


    Link naar fotoboek.
    Ik weet alleen niet zo zeker of de mods er heel blij van gaan worden als we de nieuwsbrief proberen vol te spammen met Perciver. Ach ja. x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Link naar fotoboek.
    Ik weet alleen niet zo zeker of de mods er heel blij van gaan worden als we de nieuwsbrief proberen vol te spammen met Perciver. Ach ja. x')

    Oh, ik heb gelijk wat andere suggesties gedaan, een story, twee topics... ^^

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 21:20 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Oh, ik heb gelijk wat andere suggesties gedaan, een story, twee topics... ^^


    Sterek! :9~
    Nou ja, ik neem aan dat dat wel zorgt voor wat afwisseling... soort van. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Sterek! :9~
    Nou ja, ik neem aan dat dat wel zorgt voor wat afwisseling... soort van. (:

    Soort van ja x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis