• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hadden op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

    Topic 1
    Topic 2



    Users die Perciver shippen
    Square
    Hotchner
    Gancanagh
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Patattie
    Lilia
    Glisseo
    Cresseyde
    Sonnet
    Seaver
    Creativity
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd.

    Perciver stories op Q
    Masquerade van Hotchner
    Chocolate van Hotchner
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van Hotchner
    Quaffles & Freckles van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Gancanagh
    The Forseeing van Gancanagh
    Group Assignment van Sonnet
    Olivers Obsession van Sonnet
    Tutoring van Junah
    Loves From Barcelona van Florreke
    Heart of Gold van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square
    Every Perciver AU you (n)ever wanted van Square
    Olismaug van Square

    Perciver fanart op Q
    Perciver Snogging van Hotchner
    Perciver Characters van Hotchner
    Perciver United van Hotchner
    Just Kiss the Boy van Sonnet
    Naamloze Perciverness van Sonnet
    Perciver Fact #1 van Gancanagh
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square
    Let's Fly van Square
    Happy Birthday van Square
    Perciver verovert Quizlet van Square
    Rain van Square

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Perciver blogs en fanfic recs
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Perciverfanficrecs.tumblr.com - Fic rec blog van Square
    Percywood.tumblr.com - Blog van Hotchner
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic op FF.net met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Perciver-shipper bent,
    laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^




    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:27 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    PercyWood schreef:
    (...)
    Volgens mij is het er één in Amerika *heeft er geen tijd ingestoken*


    Volgens Google Maps ligt het in Engeland. :'D
    Eigenlijk past dat ook wel beter bij Perciver. Dit is overduidelijk bewijs dat het canon is... of zo. x')





    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik wel. Een goede fanfictie is (bijna) geboren en ik wil hem ontzettend graag lezen, dat is er gebeurd. :Y)


    Hm, misschien. Ik hoop alleen dat je niet te veel verwacht, want het is niet meer echt cracky, maar het slaat ook niet echt ergens op. (krul)
    Het ziet ernaar uit dat het zeven hoofdstukken van zo'n zes tot zevenhonderd woorden zal gaan tellen, maar het zouden er ook nog acht kunnen worden. Dit is echt heftig uit zijn voegen gegroeid, haha. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Hm, misschien. Ik hoop alleen dat je niet te veel verwacht, want het is niet meer echt cracky, maar het slaat ook niet echt ergens op. (krul)
    Het ziet ernaar uit dat het zeven hoofdstukken van zo'n zes tot zevenhonderd woorden zal gaan tellen, maar het zouden er ook nog acht kunnen worden. Dit is echt heftig uit zijn voegen gegroeid, haha. :')


    Ik heb er het volste vertrouwen in dat het ontzettend leuk gaat worden. Hoe kan het ook anders, Oliver is een draak. Een draak.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Hm, misschien. Ik hoop alleen dat je niet te veel verwacht, want het is niet meer echt cracky, maar het slaat ook niet echt ergens op. (krul)
    Het ziet ernaar uit dat het zeven hoofdstukken van zo'n zes tot zevenhonderd woorden zal gaan tellen, maar het zouden er ook nog acht kunnen worden. Dit is echt heftig uit zijn voegen gegroeid, haha. :')

    Ik had ook geen flauw idee en deed gewoon een wilde gok x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik heb er het volste vertrouwen in dat het ontzettend leuk gaat worden. Hoe kan het ook anders, Oliver is een draak. Een draak.


    Er rekening mee houdend dat strontlelijke vrouwen waar ik woon een draak worden genoemd, vind ik wat je zei niet zo netjes (cat)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Er rekening mee houdend dat strontlelijke vrouwen waar ik woon een draak worden genoemd, vind ik wat je zei niet zo netjes (cat)

    Ik ben niet netjes. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh I like you :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    En waarom zijn hier maar zo'n vijf mensen actief? (cat)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    En waarom zijn hier maar zo'n vijf mensen actief? (cat)


    Waar zie je dat? :')



    Ik heb de Olismaug AU nu overigens af. Het hele ding telt 5850 woorden, opgedeeld in zeven hoofdstukken, omdat het véél te lang is geworden voor een one-shot. Ik zal proberen om vanavond of ander morgenochtend het eerste stukje online te zetten - ik zou daar ook mee kunnen wachten tot december, maar zo veel zal ik er waarschijnlijk toch niet aan kunnen verbeteren, lol. (krul)

    Nou eens kijken waar ik als volgende mee bezig ga. Hopelijk wordt dat in ieder geval wat korter, anders ben ik in februari komend jaar nog bezig. :'D

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 19:25 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat zie ik aan degenen die hier reageren :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Dat zie ik aan degenen die hier reageren :')


    O, actief in dit topic. Mijn fout, ik dacht dat je het over heel Q had. :'D

    En tja, ik heb eigenlijk geen idee. De meeste mensen rennen waarschijnlijk gillend weg nadat ze hun eerste berichtje geplaatst hebben. Kom terug! We hebben taart Perciver! (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Is er een Nederlands woord voor pick-up line?
    Het enige dat ik kan vinden is 'openingszin', en dat vind ik een beetje vreemd klinken. De eerste zin in een wetenschappelijk verslag zou ook een openingszin kunnen zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh well, beter een kleine harde kern dan een slappe grote massa :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Square schreef:
    Is er een Nederlands woord voor pick-up line?
    Het enige dat ik kan vinden is 'openingszin', en dat vind ik een beetje vreemd klinken. De eerste zin in een wetenschappelijk verslag zou ook een openingszin kunnen zijn.


    Geen idee eigenlijk, maar het stoort niet als je pick-up line gebruikt, hoor... Misschien 'gesprekstarter', 'verleidingzin(netje)', ... Klinkt zo fout allemaal

    Ik heb nog een leuke plot voor jou: Oliver of Percy is een vampier en de ander dan de weerwolf, en hun families zijn al eeuwenlang in oorlog met elkaar. Op een dag ontmoeten ze elkaar en worden verliefd. De horrorversie van Romeo en Julia dus... (al mag je ze wel niet laten doodgaan, hé)

    Gancanagh schreef:
    Oh well, beter een kleine harde kern dan een slappe grote massa


    Ik denk dat de meesten hier ook gewoon het topic lezen en volgen zonder hier zelf te schrijven. Dat doe ik namelijk de helft van de tijd (A)

    Trouwens, wie is er eigenlijk bezig aan die Mythologische Perciver AU. zie eerste pagina van dit topic als je aan Alzheimer lijdt.


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Gancanagh schreef:
    Oh well, beter een kleine harde kern dan een slappe grote massa :Y)


    Dat is absoluut waar. (bloos)




    Florreke schreef:
    (...)

    Ik denk dat de meesten hier ook gewoon het topic lezen en volgen zonder hier zelf te schrijven. Dat doe ik namelijk de helft van de tijd (A)

    Trouwens, wie is er eigenlijk bezig aan die Mythologische Perciver AU. zie eerste pagina van dit topic als je aan Alzheimer lijdt.


    Haha, ik zat al te denken aan iets met weerwolven of vampiers. Ik zal het nog toevoegen aan mijn lijstje, maar het zou kunnen dat ik wel iets met vampiers zal schrijven, maar niet precies dit. (:

    En PercyWood wilde die Griekse mythologie AU schrijven. Ik heb geen idee hoe ver ze daarmee is en of ze er eigelijk nog aan werkt.

    O, bedankt trouwens voor de suggesties, maar ik denk dat ik inderdaad wel gewoon pick-up line zal gebruiken. Alles wat ik kan verzinnen klinkt zo vreemd. x')

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 20:08 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gancanagh schreef:
    Oh I like you :Y)

    Like you too. :Y)

    Square schreef:
    (...)

    Waar zie je dat? :')



    Ik heb de Olismaug AU nu overigens af. Het hele ding telt 5850 woorden, opgedeeld in zeven hoofdstukken, omdat het véél te lang is geworden voor een one-shot. Ik zal proberen om vanavond of ander morgenochtend het eerste stukje online te zetten - ik zou daar ook mee kunnen wachten tot december, maar zo veel zal ik er waarschijnlijk toch niet aan kunnen verbeteren, lol. (krul)

    Nou eens kijken waar ik als volgende mee bezig ga. Hopelijk wordt dat in ieder geval wat korter, anders ben ik in februari komend jaar nog bezig. :'D


    Woohoo! *O* Ik wil hem echt ontzettend graag lezen, ghehe. Als je tot december wil gaan wachten, ben ik bang dat ik je met een hooivork achterna ga zitten - dan moet ik wel ergens een hooivork vandaan zien te halen, maar anders verzin ik wel een alternatief. Een bezem of zo. Bij Oliver achterop. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.