• Dinsdag. Vanaf vandaag begint iedereen met zijn of haar lessen. Je tussenuren kun je doorbrengen met klasgenoten, maar ook met andere leerlingen. Als je het hele verhaal van indelingen en roosters zoekt vind je ze hier.


    Dagplanning dag 1.
    Vandaag is een kennismakingsdag met leerlingen, mentoren en de school wordt verkend. Er wordt uitleg gegeven over de roosters, kamers, les-, eet- en bedtijd en nog andere dingen die je zou moeten weten op deze school.
    Om 10.00 wordt je verwacht in de grote aula. Deze kun je vinden als je de school binnenloopt en direct naar links gaat. Daar wordt je rooster uitgereikt en je wordt door je mentor rondgeleid in de school. Daarna krijg je van je mentor een kaartje met je kamernummer. De koffers zijn al op je kamer gezet en je hoeft alleen nog maar een bed uit te kiezen en je spullen in te ruimen.
    Om 17.00 worden jullie verwacht in de grote eetzaal op de begane grond. Deze vind je meteen als je de trappen afloopt.
    Om 22.00 worden alle lichten op de gangen, lokalen, aula en eetzaal uitgedaan en ben je verplicht om naar bed te gaan. Om 23.00 wordt er gecontroleerd of iedereen zijn lichten uit heeft en daadwerkelijk gaat slapen. De lessen komen dus op maandag te vervallen.

    Deze rpg speelt zich af op een grote school, speciaal gebouwd voor tieners die naar een beroemd leventje streven. Ze kunnen hier vele lessen en paketten volgen, zoals dans, zang, modellenwerk, drama en kunst. Er zijn nog meerdere vakken te vinden in de bovenbouw.
    Naast vele vakken zijn er ook vele types te vinden. Tutjes, bitches, nerds, loners... Alles is hier te vinden op deze school, maar ze hebben allen maar één doel. Beroemd worden met hun talent. Er worden kliekjes/groepjes gevormd, sommigen gaan solo en anderen falen.
    Wie blijft staande in dit grote gevecht om populariteit, geluk en rijkdom?


    Rollen:

    Iedereen die mee wilt doen kiest een bestaande celebrity tussen de 16 en 25 jaar. Als dit niet het geval is even vragen voor toestemming. Je mag deze celebrity zijn of haar karakter een beetje aanpassen. Elke beroemdheid zit hier in het eerste jaar, dus is automatisch zestien. De opleiding duurt vier jaar, maar succes is niet gegarandeerd.
    Naam:
    Geslacht:
    Evt. bijnaam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)


    Regels:
    -Maximaal twee personages, maar dan wel van verschillende geslachten.
    -Geen perfecte personen, zelfs beroemdheden zijn dit niet.
    -Ik-vorm en verleden tijd, als je dit niet kunt/snapt even melden.
    -Minimaal vijf regels schrijven, tenzij dit echt niet gaat.
    -Reserveren mag, maar deze vervalt binnen 24 uur.
    -Naamveranderingen even melden.
    -Als je op vakantie bent of een andere geldige reden hebt om niet te kunnen schrijven het eventjes melden, ik hou er rekening mee. Ikzelf heb het ook wel eens druk.
    -Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij ik iemand anders de opdracht daarvoor geef.
    -Relaties en 16+ mag, die hoeft niet met het officiele vriendje/vriendinnetje van je personage te zijn. Hoe het uiteraard wel netjes.
    -Off topic tussen haakjes.

    Als je vragen hebt kun je die altijd stellen, aangezien ik soms heel onduidelijk kan zijn. Om het aantal meisjes en jongens in balans te houden zijn er acht meisjes en acht jongens beschikbaar. Ik maak een klassenindeling, kamerindeling, rooster en zorg ervoor dat de dagplanning er op tijd staat. Als mij dit niet lukt zal ik dit zeggen en iets anders in de tussentijd verzinnen.
    Als je geen idee hebt van welke beroemdheid je nou moet kiezen wil ik wel helpen. Je hoeft geen ervaring te hebben met RPG, dat kun je altijd leren.


    Meisjes.
    - Ariana Grande. CxStylinson
    - Victoria Justice. ZaynxVain
    - Cher Lloyd. Eenhoornpoep
    - Perrie Louise Edwards. AgentP
    - Lea Michele. Rider.
    - Jenette McCurdy. MattyBgirl
    - Phoebe Tonkin. Curlies
    -

    Jongens. VOL!
    - Louis Tomlinson. xHazzaStyles
    - Finn Harries. Adores
    - Luke Bilyk. Depay
    - Harry Styles. quin98
    - Niall Horan. AgentP
    - Liam Payne. CxStylinson
    - Zac Afron. Lifeisajoke
    - Marcus Butler. Lifeisajoke

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 19:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [das vroeg, ik moet kwart over 11 op school zijn dus ik niet zo vroeg gelukkig xD, maar moet helaas daarvoor nog de stad in waardoor het wel even duurt]

    Louis William Tomlinson

    Ik wierp een blik op haar hakken en luisterde naar wat ze te zeggen had. 'Ik denk wel dat ze passen en de hoogte maak voor mij niets uit. Misschien is het wel handig als jij deze dan krijg' zei ik en wees naar mijn eigen gympen. 'Het zal je trouwens verbazen hoe goed ik op hakken kan lopen en mijn nek echt niet breek.' voegde ik eraan toe terwijl ik mijn schoenen verwisselde voor de hakken.
    Ik keek haar met een pruillip aan. 'Lach me niet uit om mijn bijnamen en ja Superman is er inderdaad een van' antwoordde ik. 'Als je me beter leert kennen zal je zien dat het heel toepasselijk is en Boobear is niet schattig. Busy Bee klinkt wel leuk en van mij mag je me zo noemen' zei ik lachend en bedacht me nog iets. 'Belangrijk is ook om te weten dat ik een wortelverslaving heb' zei ik en knikte toen. 'Lijk me een heel goed plan' antwoordde ik en keek toen naar Harry. 'Dat durf je niet en dan ga ik jou Hazz noemen. Ik weet niet waarom, maar het heeft wel wat' zei ik met een grijns en knikte toen. 'Dat is ook wel weer waar.'
    Ik haalde mijn schouders op. 'Geen idee, maar iedereen had dat altijd en oordeelde daarom ook gelijk over me' antwoordde ik. 'Weet ik, maar weet zelf niet wat eraan te doen en dat is inderdaad het plan en je hoeft het ook niet te missen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Dat is vroeg en heb medelijden met jullie dat jullie weer naar school moeten..ik moet morgen weer leren en langs bij mijn tante om mijn haar te laten doen..handig een tante als kapster)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    [das vroeg, ik moet kwart over 11 op school zijn dus ik niet zo vroeg gelukkig xD, maar moet helaas daarvoor nog de stad in waardoor het wel even duurt]


    (Jep, maar ik ben gewoon te lang bezig met eten en mijn haren.xD Elke dag iets anders in mijn haar!:P En ik kickboks in mijn slaap! Ik had met het logeren met mijn vriendin mijn iPod van mijn nachtkastje getrapt, vraag me niet hoe.xD Ik en mijn neefje hadden ons ook een keer doodgelachen, aangezien mijn neefje de lamp bij mijn oma van het nachtkastje had gegooid in zijn slaap.xD

    Ik vet droog: What the fudgecake was dat?!
    Mijn neefje: Huh? Twee bordjes...
    Ik: Waar staan bordjes?! Doe het licht eens aan!
    Mijn neefje voelt naast zich.xD Euh... Cath?
    Ik: Wat? Doe het licht gewoon aan... -_-
    Hij: Nou, dat gaat niet. Het waren toch niet twee bordjes, maar ik heb wel de lamp gesloopt.
    En toen viel ik uit het bed van het lachen.:$ Later bleek dat hij had gedroomd dat hij twee borden liet vallen uit zijn handen, wat dus de lamp was.:P

    Dat was het lampverhaaltje, als het leuk was vertel ik ooit nog meer.xD Ik kan een heel boekwerk schrijven over wat ik en mijn neefje allemaal hebben gedaan.xD Dat klinkt verkeerd... Ik zeg ook altijd neefje terwijl hij een half jaar ouder is, en Directioner!:P
    Ik praat teveel...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xHungryNiall schreef:
    (Dat is vroeg en heb medelijden met jullie dat jullie weer naar school moeten..ik moet morgen weer leren en langs bij mijn tante om mijn haar te laten doen..handig een tante als kapster)


    (Mijn zus is kapster, zo handig familie kappers ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    [ Echt jaloers dat jij nog niet naar school hoeft! tante als kapper is indd handig, ik heb 2 nichten die kapper zijn, ook handig. ]

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Jep, maar ik ben gewoon te lang bezig met eten en mijn haren.xD Elke dag iets anders in mijn haar!:P En ik kickboks in mijn slaap! Ik had met het logeren met mijn vriendin mijn iPod van mijn nachtkastje getrapt, vraag me niet hoe.xD Ik en mijn neefje hadden ons ook een keer doodgelachen, aangezien mijn neefje de lamp bij mijn oma van het nachtkastje had gegooid in zijn slaap.xD

    Ik vet droog: What the fudgecake was dat?!
    Mijn neefje: Huh? Twee bordjes...
    Ik: Waar staan bordjes?! Doe het licht eens aan!
    Mijn neefje voelt naast zich.xD Euh... Cath?
    Ik: Wat? Doe het licht gewoon aan... -_-
    Hij: Nou, dat gaat niet. Het waren toch niet twee bordjes, maar ik heb wel de lamp gesloopt.
    En toen viel ik uit het bed van het lachen.:$ Later bleek dat hij had gedroomd dat hij twee borden liet vallen uit zijn handen, wat dus de lamp was.:P

    Dat was het lampverhaaltje, als het leuk was vertel ik ooit nog meer.xD Ik kan een heel boekwerk schrijven over wat ik en mijn neefje allemaal hebben gedaan.xD Dat klinkt verkeerd... Ik zeg ook altijd neefje terwijl hij een half jaar ouder is, en Directioner!:P
    Ik praat teveel...)


    [Haha geniaal, je mag best meer erover vertellen hoor, ik vindt het wel grappig ^_^. Is jou neefje directioner?! Dat echt coowl xD
    En dat valt wel mee joh ;P]

    ( Dat is het zeker ^^ en sorry maar is niet echt vakantie want moet leren voor mijn toetsweek (A))

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 0:00 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    (...)

    [Haha geniaal, je mag best meer erover vertellen hoor, ik vindt het wel grappig ^_^. Is jou neefje directioner?! Dat echt coowl xD
    En dat valt wel mee joh ;P]


    (Hier sluit ik me helemaal bij aan)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Maar people, ik ga slapen denk ik, ben echt moe, morgen reageer ik weer. Heb toch wel even de tijd xD, sleepwelll, heel miss. dat ik toch nog kom aangezien ik dan nie kan slapen]

    xHungryNiall schreef:
    Louis William Tomlinson

    Ik wierp een blik op haar hakken en luisterde naar wat ze te zeggen had. 'Ik denk wel dat ze passen en de hoogte maak voor mij niets uit. Misschien is het wel handig als jij deze dan krijg' zei ik en wees naar mijn eigen gympen. 'Het zal je trouwens verbazen hoe goed ik op hakken kan lopen en mijn nek echt niet breek.' voegde ik eraan toe terwijl ik mijn schoenen verwisselde voor de hakken.
    Ik keek haar met een pruillip aan. 'Lach me niet uit om mijn bijnamen en ja Superman is er inderdaad een van' antwoordde ik. 'Als je me beter leert kennen zal je zien dat het heel toepasselijk is en Boobear is niet schattig. Busy Bee klinkt wel leuk en van mij mag je me zo noemen' zei ik lachend en bedacht me nog iets. 'Belangrijk is ook om te weten dat ik een wortelverslaving heb' zei ik en knikte toen. 'Lijk me een heel goed plan' antwoordde ik en keek toen naar Harry. 'Dat durf je niet en dan ga ik jou Hazz noemen. Ik weet niet waarom, maar het heeft wel wat' zei ik met een grijns en knikte toen. 'Dat is ook wel weer waar.'
    Ik haalde mijn schouders op. 'Geen idee, maar iedereen had dat altijd en oordeelde daarom ook gelijk over me' antwoordde ik. 'Weet ik, maar weet zelf niet wat eraan te doen en dat is inderdaad het plan en je hoeft het ook niet te missen.'


    Ariana Joan Grande.

    Ik grijnsde en keek Louis smalend aan. "Lou heeft kleine voetjes." zei ik plagend, waarna ik zijn gympen aantrok en even een rondje erop liep. Ja, anders... Maar wel makkelijker.
    "Ik lachte jou niet uit, maar Superman." zei ik betweterig, waarna ik grijnsde. "Wortelverslaving? Interessant. Busy Bunny dan maar?"
    Ik keek Harry weer grinnikend aan. "Wil jij een startschot geven? Ik zal Louis wel twee seconden voorsprong geven aangezien hij anders een beetje achter ligt." zei ik grinnikend. waarna ik nog eventjes op en neer sprong om mezelf aan de gympen te laten wennen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik ga er ook van door, want heb morgen anders geen laptop meer)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Lol, ik hang hier echt een beetje rond en lees wat jullie schrijven en dan zie ik opeens Ariana over een wortelverslaving praten en denk ik aan haar prachtige wortelhuid in haar clip, vindt Lou vast heel leuk :') -nee, ik verveel mij echt niet hoor*kuch*-)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 0:04 ]


    Happy Birthday my Potter!

    quin98 schreef:
    (...)

    [Haha geniaal, je mag best meer erover vertellen hoor, ik vindt het wel grappig ^_^. Is jou neefje directioner?! Dat echt coowl xD
    En dat valt wel mee joh ;P]


    (Jep, sinds ik hem WMYB heb laten horen en hij scheikunde aan het leren was op een krijtbord. Hij schreef toen vet blij de namen van One Direction op het bord, wat trouwens mislukte... Ik die verbeteren en toen wilde hij alles van ze weten, dus ik een poster laten zien en alles vertellen. Nu gaat hij mee naar het concert, aangezien ik niet alleen mocht van mijn moeder met mij vriendin.:$

    Btw, ik ga ook slapen, anders kan ik morgen twintig lagen concealer opsmeren...-_- Maar ik ben niet moe! ): )


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Goeiiemorgenn!! Ik kon niet meer slapen :') En was gaan slapen om 10u dus jaa x]


    I don't want you to die, I want you to suffer.