• Dinsdag. Vanaf vandaag begint iedereen met zijn of haar lessen. Je tussenuren kun je doorbrengen met klasgenoten, maar ook met andere leerlingen. Als je het hele verhaal van indelingen en roosters zoekt vind je ze hier.


    Dagplanning dag 1.
    Vandaag is een kennismakingsdag met leerlingen, mentoren en de school wordt verkend. Er wordt uitleg gegeven over de roosters, kamers, les-, eet- en bedtijd en nog andere dingen die je zou moeten weten op deze school.
    Om 10.00 wordt je verwacht in de grote aula. Deze kun je vinden als je de school binnenloopt en direct naar links gaat. Daar wordt je rooster uitgereikt en je wordt door je mentor rondgeleid in de school. Daarna krijg je van je mentor een kaartje met je kamernummer. De koffers zijn al op je kamer gezet en je hoeft alleen nog maar een bed uit te kiezen en je spullen in te ruimen.
    Om 17.00 worden jullie verwacht in de grote eetzaal op de begane grond. Deze vind je meteen als je de trappen afloopt.
    Om 22.00 worden alle lichten op de gangen, lokalen, aula en eetzaal uitgedaan en ben je verplicht om naar bed te gaan. Om 23.00 wordt er gecontroleerd of iedereen zijn lichten uit heeft en daadwerkelijk gaat slapen. De lessen komen dus op maandag te vervallen.

    Deze rpg speelt zich af op een grote school, speciaal gebouwd voor tieners die naar een beroemd leventje streven. Ze kunnen hier vele lessen en paketten volgen, zoals dans, zang, modellenwerk, drama en kunst. Er zijn nog meerdere vakken te vinden in de bovenbouw.
    Naast vele vakken zijn er ook vele types te vinden. Tutjes, bitches, nerds, loners... Alles is hier te vinden op deze school, maar ze hebben allen maar één doel. Beroemd worden met hun talent. Er worden kliekjes/groepjes gevormd, sommigen gaan solo en anderen falen.
    Wie blijft staande in dit grote gevecht om populariteit, geluk en rijkdom?


    Rollen:

    Iedereen die mee wilt doen kiest een bestaande celebrity tussen de 16 en 25 jaar. Als dit niet het geval is even vragen voor toestemming. Je mag deze celebrity zijn of haar karakter een beetje aanpassen. Elke beroemdheid zit hier in het eerste jaar, dus is automatisch zestien. De opleiding duurt vier jaar, maar succes is niet gegarandeerd.
    Naam:
    Geslacht:
    Evt. bijnaam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)


    Regels:
    -Maximaal twee personages, maar dan wel van verschillende geslachten.
    -Geen perfecte personen, zelfs beroemdheden zijn dit niet.
    -Ik-vorm en verleden tijd, als je dit niet kunt/snapt even melden.
    -Minimaal vijf regels schrijven, tenzij dit echt niet gaat.
    -Reserveren mag, maar deze vervalt binnen 24 uur.
    -Naamveranderingen even melden.
    -Als je op vakantie bent of een andere geldige reden hebt om niet te kunnen schrijven het eventjes melden, ik hou er rekening mee. Ikzelf heb het ook wel eens druk.
    -Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij ik iemand anders de opdracht daarvoor geef.
    -Relaties en 16+ mag, die hoeft niet met het officiele vriendje/vriendinnetje van je personage te zijn. Hoe het uiteraard wel netjes.
    -Off topic tussen haakjes.

    Als je vragen hebt kun je die altijd stellen, aangezien ik soms heel onduidelijk kan zijn. Om het aantal meisjes en jongens in balans te houden zijn er acht meisjes en acht jongens beschikbaar. Ik maak een klassenindeling, kamerindeling, rooster en zorg ervoor dat de dagplanning er op tijd staat. Als mij dit niet lukt zal ik dit zeggen en iets anders in de tussentijd verzinnen.
    Als je geen idee hebt van welke beroemdheid je nou moet kiezen wil ik wel helpen. Je hoeft geen ervaring te hebben met RPG, dat kun je altijd leren.


    Meisjes.
    - Ariana Grande. CxStylinson
    - Victoria Justice. ZaynxVain
    - Cher Lloyd. Eenhoornpoep
    - Perrie Louise Edwards. AgentP
    - Lea Michele. Rider.
    - Jenette McCurdy. MattyBgirl
    - Phoebe Tonkin. Curlies
    -

    Jongens. VOL!
    - Louis Tomlinson. xHazzaStyles
    - Finn Harries. Adores
    - Luke Bilyk. Depay
    - Harry Styles. quin98
    - Niall Horan. AgentP
    - Liam Payne. CxStylinson
    - Zac Afron. Lifeisajoke
    - Marcus Butler. Lifeisajoke

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 19:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Woah ik heb een beetje te veel gemist... Is er veel gebeurt?? Ja natuurlijk is er veel gebeurt --' maar goed...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Lekker, nu moet ik twee personen tegelijk spelen. Slim...xD)

    Ariana Joan Grande.

    Ik keek Harry even lachend aan. "Ja, ja... Maakt dat de kat wijs." zei ik, waarna mijn gezicht even vertrok. Ik mocht katten niet eens, ik was er allergisch voor.
    "En nee, jullie storen helemaal niet. Louis was heus niet van plan om me naar een of ander schoonmaakhok te sleuren en zich daar ging uitleven." zei ik grinnikend, waarna ik zag dat Liam het nogal een ongemakkelijk onderwerp vond.


    Reading a good book is like taking a journey.

    ZaynxVain schreef:
    [Woah ik heb een beetje te veel gemist... Is er veel gebeurt?? Ja natuurlijk is er veel gebeurt --' maar goed...]


    (Hmm... Valt best mee. Het is nu bijna vier uur en over een uur moet iedereen eten. Sommigen hebben hun kamer al bekeken en anderen niet. De meesten zijn nu wat met groepsgenoten aan het praten.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Er is werkelijk niks gebeurd, ik was net aan het terug lezen. Er zijn maximaal 15 minuten verstreken in 5 pagina's of zo.]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Hmm... Valt best mee. Het is nu bijna vier uur en over een uur moet iedereen eten. Sommigen hebben hun kamer al bekeken en anderen niet. De meesten zijn nu wat met groepsgenoten aan het praten.)


    [Hmm.. tja Vicky zit nog steeds in de aula --' ik was een beetje heel erg bezig vandaag...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Harry Edward Styles

    Ik begon hard te lachen en knikten. 'nou oké dan' zei ik lachend en keek even naar Liam. Hij vond het nogal ongemakkelijk dat zag ik wel aan hem. Ik glimlachte even naar hem. Ik snapte ook wel dat die verlegen was en zicht ongemakkelijk voelde. Ik weet niet echt zo goed wat ik moet zeggen zodat die zich meer op zijn gemak voelt. 'Nou Louis vertel wat meer over jezelf' zei ik met een glimlach en keek daarna weer even naar Liam. Zo meteen lukte het wel hem er wat meer bij te betrekken. Ik liet hem bijvoorbeeld gewoon wat over zichzelf vertellen. Je zag gewoon echt aan hem dat hij zich ongemakkelijk voelde

    Louis William Tomlinson

    'Zoals Ariana zal zei storen jullie echt niet en dat was ik inderdaad niet van plan. Het enige wat ik van plan was is waarschijnlijk straks een rondje rond te school rennen om mijn energie wat te verminderen' zei ik grijnzend. Teveel energie is niet goed voor mij, maar maak me dan toch meer zorgen om de mensen waar ik bij in de buurt ben. ik keek even naar Liam die zich duidelijk ongemakkelijk voelde en probeerde wat te verzinnen om dat te verminderen. Terwijl ik aan het verzinnen was richtte ik mijn blik op Harry. 'Mijn naam is dus Louis Tomlinson en heb een verschrikkelijke hekel aan een paar van mijn bijnamen. Ik ben iemand die nog steeds gedraagt als een vier-jarige, simpel weg omdat ik geen zin heb om ouder te worden en wil genieten van het leven zolang het kan. Ik ben daarbij ook nog is hartstikke druk en dat vinden mensen vaak vervelend. Verder is er volgens mij niet echt heel veel interessants te vertellen alleen nog dat ik zing en daarmee alles om me heen vergeet. Iets wat soms niet heel erg handig is' vertelde ik en moest heel veel moeite doen om stil te blijven staan. Dit ging straks en de rest van de tijd dus heel erg leuk worden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ga, tot morgen!]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Ariana Joan Grande.

    Ik keek Louis meteen aan. "Oeh, ik ren mee! Wel zonder de hakken." zei ik grijnzend, waarna ik de anderen weer aankeek. "Jullie gaan ook mee rennen, toch?"
    Ik luisterde even naar Louis' uitleg van hemzelf en grinnikte zacht. "Welke bijnamen zoal?"
    Ja, dat moet ik wel weten! Dan kon ik hem daarmee nog irriteren, ik bedoel uhm... eraan denken dat ik die niet moet gebruiken. Ja, dat was het. Nee, ik ben niet gemeen hoor, maar plagen mag ik toch wel?

    Liam James Payne.

    Ik keek Ariana en Louis even vreemd aan. Serieus? Rondjes rennen door de school? Die twee waren gek... En niet zo'n beetje ook. Stop, Liam! Zo mag je niet denken over mensen! Ze waren tenminste aardig voor me.
    "Je klinkt erg interessant, Louis." zei ik zacht, waarna ik nerveus glimlachte. "En je zingt ook al? Volgens mij zingen we hier allemaal."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Depay schreef op 22 okt 2012 - 20:50:
    Luke Bilyk
    'Niall, Naill, Neill, ofzoiets, heb ik nog niet ontmoet. Maar ik kan weleens kijken of hij ondertussen op de kamer is.' zei ik grijnzend en ik wiebelde even raar met mijn wenkbrauwen toen ik naar onze kamer liep.
    Ik legde mijn hand op de klink en opende de deur. Een blonde jongen stond midden in de kamer zijn koffer uit te pakken.
    'Hallo? Ben jij Niall?' vroeg ik toen ik de kamer in liep met Lea en Phoebe op mijn hielen.


    Lea Michele Sarfati

    'Mafkees,' mompelde ik toen Luke met zijn wenkbrauwen wiebelde en ik volgde hem naar zijn kamer. Nieuwsgierig keek ik over zijn schouder naar de jongen die in de kamer stond en grijnsde.
    'Ik gok op Iers,' fluisterde ik in Luke's oor en ik keek glimlachend naar de blonde jongen met de blauwe ogen. Aangezien Luke ons nog niet had voorgesteld deed ik dat maar, aangezien dat wel zo netjes was.
    'Ik ben Lea en dit zijn Luke en Phoebe.'


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Edward Styles

    'oké gelukkig maar dan, en heb je zoveel energie dan?' vroeg ik lachend. 'Nou, ik wil best rennen maar ik weet niet als Liam niet wil blijf ik bij hem' zei ik lachend en keek even met een glimlach naar Liam. Ik ging hem niet zomaar in de steek laten.mijn blik gleed al snel weer terug naar Louis, Hij leek me erg aardig, een beetje druk maar dat was juist wel leuk. ik begon te lachen over wat hij vertelde. 'Aah dat klink goed' zei ik en glimlachte. Hij klonk echt gezellig. 'Ik kan me soms ook nog wel als een vier jarige gedragen hoor, maar ook wel heel volwassen' zei ik lachend. Ik wil net een opmerking maken over dat we allemaal zingen maar hoor Liam het al doen en dat laat me even glimlachen. Dat was best wel toevallig. Ik begon te lachen toen hij moeite deed om stil te staan. 'Is er soms iets waardoor ik je kan helpen zodat je je energie verminderd?' vroeg ik hem lachend. Het zag er best grappig uit, volgens mij wou hij het liefst rond gaan rennen door de gangen maar hielt die zich in. Mijn blik komt weer even op Liam terecht en ik bijt op mijn lip. Hoe moest ik hem meer op zijn gemak krijgen?

    Louis William Tomlinson

    'Gezellig en oeh dan ren ik op je hakken rond de school, want ik hou wel van een uitdaging' zei ik met een grote glimlach op mijn gezicht. Ondertussen was niets meer te gek voor me. Ik keek de andere aan en zet mijn grote ogen weer op. 'Jullie moeten inderdaad ook mee.'
    Ik keek al snel weer naar Ariana en bijt op mijn lip. 'Mijn moeder noemde me vroeger altijd BooBear en sinds die tijd noemt iedereen me zo, maar nog een voorbeeld is Superman en ik heb echt geen idee hoe ik daar aankom' vertelde ik toen maar.
    'Het is inderdaad iets wat je niet heel vaak hoort, maar wel heel erg bedankt' zei ik glimlachend tegen Liam en knikte toen. 'Dat idee krijg ik inderdaad ook.'
    Na die woorden keek ik naar Harry. 'Je wilt niet weten hoeveel energie ik heb' antwoordde en knikte toen begrijpelijk. 'Dat snap ik en dat is lief van je. Dit doe ik trouwens alleen voor jullie eigen veiligheid' zei ik en grinnikte. 'Vind je, want jullie allemaal zijn echt een van de eerste die er geen commentaar op hebben.'
    Ik keek hem na zijn woorden onderzoekend aan. 'Ik geloof maar al te graag dat je dat allebei kan' zei ik glimlachend en schudde mijn hoofd. 'Lief dat je het vraagt, maar niemand kan me helpen en dat kan ikzelf nog geeneens'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ariana Joan Grande.

    Ik beet even op mijn lip. "Van mij mag je ze lenen, als je maar weet dat ik redelijk kleine voeten heb en de hakken best hoog zijn. Zolang je je nek niet breekt vind ik het best." zei ik, waarna ik mijn hakken uit schopte en meteen nog een stuk kleiner als de jongens was. Leuk...
    Ik begon keihard te lachen toen ik Louis' bijnaam hoorde. "Superman?! Jij?" vroeg ik lachend, waarna ik hem weer verontschuldigend aankeek.
    "Sorry, maar Superman vind ik niet echt toepasselijk. Boobear is wel schattig, maar zo ga ik je niet noemen. Busy Bee?" stelde ik lachend voor, waarna ik weer mij hoofd schudde. Ik moest nog over een bijnaam nadenken...
    "Wedstrijdje rennen?" vroeg ik grinnikend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles

    'Boobear! dat vindt ik nou een leuke naam voor je' zei ik grijnzend. 'Ik ga je nu zo noemen' zei ik met een grijns op mijn gezicht. Ik begon te lachen, 'Anders vroeg ik het toch niet?"vroeg ik hem grijnzend. 'Ik snap het wel' zei ik met een glimlach. 'Waarom zou ik er commentaar op hebben?' vroeg ik hem verbaast. 'Ik bedoelde eigenlijk gewoon iets met je doen zodat je even wat van je energie kwijt kan maar volgens mij ga je al op hakken rondrennen' zei ik lachend. 'Dat wil ik niet missen' voegde ik er grijnzend aan toe. Hakken waren volgens mij zoizo al een killing laat staan als hij er nog is op moest rennen.

    (Eigenlijk moet ik echt gaan slapen, moet over zes uurtjes al weer opstaan.xD Maar ik heb geen zin... Morgen heb ik zeker weten weer bitchfight met wekker Liam.:P
    Ach ja, ik ben een nachtmens...)


    Reading a good book is like taking a journey.