• Dinsdag. Vanaf vandaag begint iedereen met zijn of haar lessen. Je tussenuren kun je doorbrengen met klasgenoten, maar ook met andere leerlingen. Als je het hele verhaal van indelingen en roosters zoekt vind je ze hier.


    Dagplanning dag 1.
    Vandaag is een kennismakingsdag met leerlingen, mentoren en de school wordt verkend. Er wordt uitleg gegeven over de roosters, kamers, les-, eet- en bedtijd en nog andere dingen die je zou moeten weten op deze school.
    Om 10.00 wordt je verwacht in de grote aula. Deze kun je vinden als je de school binnenloopt en direct naar links gaat. Daar wordt je rooster uitgereikt en je wordt door je mentor rondgeleid in de school. Daarna krijg je van je mentor een kaartje met je kamernummer. De koffers zijn al op je kamer gezet en je hoeft alleen nog maar een bed uit te kiezen en je spullen in te ruimen.
    Om 17.00 worden jullie verwacht in de grote eetzaal op de begane grond. Deze vind je meteen als je de trappen afloopt.
    Om 22.00 worden alle lichten op de gangen, lokalen, aula en eetzaal uitgedaan en ben je verplicht om naar bed te gaan. Om 23.00 wordt er gecontroleerd of iedereen zijn lichten uit heeft en daadwerkelijk gaat slapen. De lessen komen dus op maandag te vervallen.

    Deze rpg speelt zich af op een grote school, speciaal gebouwd voor tieners die naar een beroemd leventje streven. Ze kunnen hier vele lessen en paketten volgen, zoals dans, zang, modellenwerk, drama en kunst. Er zijn nog meerdere vakken te vinden in de bovenbouw.
    Naast vele vakken zijn er ook vele types te vinden. Tutjes, bitches, nerds, loners... Alles is hier te vinden op deze school, maar ze hebben allen maar één doel. Beroemd worden met hun talent. Er worden kliekjes/groepjes gevormd, sommigen gaan solo en anderen falen.
    Wie blijft staande in dit grote gevecht om populariteit, geluk en rijkdom?


    Rollen:

    Iedereen die mee wilt doen kiest een bestaande celebrity tussen de 16 en 25 jaar. Als dit niet het geval is even vragen voor toestemming. Je mag deze celebrity zijn of haar karakter een beetje aanpassen. Elke beroemdheid zit hier in het eerste jaar, dus is automatisch zestien. De opleiding duurt vier jaar, maar succes is niet gegarandeerd.
    Naam:
    Geslacht:
    Evt. bijnaam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)


    Regels:
    -Maximaal twee personages, maar dan wel van verschillende geslachten.
    -Geen perfecte personen, zelfs beroemdheden zijn dit niet.
    -Ik-vorm en verleden tijd, als je dit niet kunt/snapt even melden.
    -Minimaal vijf regels schrijven, tenzij dit echt niet gaat.
    -Reserveren mag, maar deze vervalt binnen 24 uur.
    -Naamveranderingen even melden.
    -Als je op vakantie bent of een andere geldige reden hebt om niet te kunnen schrijven het eventjes melden, ik hou er rekening mee. Ikzelf heb het ook wel eens druk.
    -Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij ik iemand anders de opdracht daarvoor geef.
    -Relaties en 16+ mag, die hoeft niet met het officiele vriendje/vriendinnetje van je personage te zijn. Hoe het uiteraard wel netjes.
    -Off topic tussen haakjes.

    Als je vragen hebt kun je die altijd stellen, aangezien ik soms heel onduidelijk kan zijn. Om het aantal meisjes en jongens in balans te houden zijn er acht meisjes en acht jongens beschikbaar. Ik maak een klassenindeling, kamerindeling, rooster en zorg ervoor dat de dagplanning er op tijd staat. Als mij dit niet lukt zal ik dit zeggen en iets anders in de tussentijd verzinnen.
    Als je geen idee hebt van welke beroemdheid je nou moet kiezen wil ik wel helpen. Je hoeft geen ervaring te hebben met RPG, dat kun je altijd leren.


    Meisjes.
    - Ariana Grande. CxStylinson
    - Victoria Justice. ZaynxVain
    - Cher Lloyd. Eenhoornpoep
    - Perrie Louise Edwards. AgentP
    - Lea Michele. Rider.
    - Jenette McCurdy. MattyBgirl
    - Phoebe Tonkin. Curlies
    -

    Jongens. VOL!
    - Louis Tomlinson. xHazzaStyles
    - Finn Harries. Adores
    - Luke Bilyk. Depay
    - Harry Styles. quin98
    - Niall Horan. AgentP
    - Liam Payne. CxStylinson
    - Zac Afron. Lifeisajoke
    - Marcus Butler. Lifeisajoke

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 19:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ben uurtje ofzo weg :>]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Waar zijn Phoebe en Luke eigenlijk gebleven? Ze zijn zo stil :') )


    Happy Birthday my Potter!

    (Iedereen is stil... xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (Iedereen is stil... xD)


    (I know :c, maar het was meer omdat Niall en Lea vrolijk aan het praten waren en Luke en Phoebe nog niet echt iets gezegd hadden.)


    Happy Birthday my Potter!

    [Als ik nou is iemand had zodat Cher zich uit kon leven >_<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Wheh , ik weet niet echt waar ik op moet antwoorden. Niall en Lea zijn samen bezig >.< ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    [Wheh , ik weet niet echt waar ik op moet antwoorden. Niall en Lea zijn samen bezig >.< ]


    (Misschien op het feit dat Lea zei dat ze moesten eten? Of op het feit dat er koekjes waren? Of op het feit dat er gezongen (en door Lea ook gedanst) werd door beiden? Of op het feit dat je karakter waarschijnlijk blij is dat ze gaan eten, zodat ze wat kan doen? Ik kan zo denk ik nog wel even doorgaan :'))


    Happy Birthday my Potter!

    Phoebe Tonkin
    Ik kijk blij naar Lea die hyper aan het dansen is. Ik zucht als ze zegt dat we gaan eten. ''Echt?'', mompel ik.
    Ik laat mezelf op een bed vallen en kijk levenloos naar het plafond. Dan spring ik weer op en kijk ze allemaal grijnzend aan. ''Kunnen we misschien iets energiekers aan doen?'', zeg ik. En kijk ze allemaal schuin aan.
    Ik zucht en begin als een klein konijn te springen. Dit werkt niet.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [MadeByHades ---> Eenhoornpoep]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Charmante naam!xD Wel leuk verzonnen, ik zou er niet op zijn gekomen...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Een paar maanden geleden had ik hem ookal en ik miste hem]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Aw, oké. Daar had ik niet op gelet.(A) Het is hier trouwens veel te stil...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Iknow]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cher Lloyd

    Ik besloot maar naar mijn kamer te gaan. Het meisje had ik nogsteeds niet gezien. Toen ik voor de spiegel stond, besloot ik maar de toen wat ik al zolang wilde. Voor als ik het zou doen, had ik een scheerapparaat meegenomen. Ik pakte hem onder mijn matras vandaan, grijnsde en ging weer voor de spiegel staan. Hm, ik was geen professionele kapper, maar ach. Ik nam het risico. Na een uur eraan gewerkt te hebben, had ik een nieuw kapsel. Trots liep ik mijn kamer weer uit, liep weer naar de kantine en ging weer zitten. Nu ik me beter voelde, schopte ik een andere stoel naar achter en legde daar mijn benen op.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 18:14 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Nogal leeg hier]


    Say you love me, as much as i love you.