• Dinsdag. Vanaf vandaag begint iedereen met zijn of haar lessen. Je tussenuren kun je doorbrengen met klasgenoten, maar ook met andere leerlingen. Als je het hele verhaal van indelingen en roosters zoekt vind je ze hier.


    Dagplanning dag 1.
    Vandaag is een kennismakingsdag met leerlingen, mentoren en de school wordt verkend. Er wordt uitleg gegeven over de roosters, kamers, les-, eet- en bedtijd en nog andere dingen die je zou moeten weten op deze school.
    Om 10.00 wordt je verwacht in de grote aula. Deze kun je vinden als je de school binnenloopt en direct naar links gaat. Daar wordt je rooster uitgereikt en je wordt door je mentor rondgeleid in de school. Daarna krijg je van je mentor een kaartje met je kamernummer. De koffers zijn al op je kamer gezet en je hoeft alleen nog maar een bed uit te kiezen en je spullen in te ruimen.
    Om 17.00 worden jullie verwacht in de grote eetzaal op de begane grond. Deze vind je meteen als je de trappen afloopt.
    Om 22.00 worden alle lichten op de gangen, lokalen, aula en eetzaal uitgedaan en ben je verplicht om naar bed te gaan. Om 23.00 wordt er gecontroleerd of iedereen zijn lichten uit heeft en daadwerkelijk gaat slapen. De lessen komen dus op maandag te vervallen.

    Deze rpg speelt zich af op een grote school, speciaal gebouwd voor tieners die naar een beroemd leventje streven. Ze kunnen hier vele lessen en paketten volgen, zoals dans, zang, modellenwerk, drama en kunst. Er zijn nog meerdere vakken te vinden in de bovenbouw.
    Naast vele vakken zijn er ook vele types te vinden. Tutjes, bitches, nerds, loners... Alles is hier te vinden op deze school, maar ze hebben allen maar één doel. Beroemd worden met hun talent. Er worden kliekjes/groepjes gevormd, sommigen gaan solo en anderen falen.
    Wie blijft staande in dit grote gevecht om populariteit, geluk en rijkdom?


    Rollen:

    Iedereen die mee wilt doen kiest een bestaande celebrity tussen de 16 en 25 jaar. Als dit niet het geval is even vragen voor toestemming. Je mag deze celebrity zijn of haar karakter een beetje aanpassen. Elke beroemdheid zit hier in het eerste jaar, dus is automatisch zestien. De opleiding duurt vier jaar, maar succes is niet gegarandeerd.
    Naam:
    Geslacht:
    Evt. bijnaam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)


    Regels:
    -Maximaal twee personages, maar dan wel van verschillende geslachten.
    -Geen perfecte personen, zelfs beroemdheden zijn dit niet.
    -Ik-vorm en verleden tijd, als je dit niet kunt/snapt even melden.
    -Minimaal vijf regels schrijven, tenzij dit echt niet gaat.
    -Reserveren mag, maar deze vervalt binnen 24 uur.
    -Naamveranderingen even melden.
    -Als je op vakantie bent of een andere geldige reden hebt om niet te kunnen schrijven het eventjes melden, ik hou er rekening mee. Ikzelf heb het ook wel eens druk.
    -Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij ik iemand anders de opdracht daarvoor geef.
    -Relaties en 16+ mag, die hoeft niet met het officiele vriendje/vriendinnetje van je personage te zijn. Hoe het uiteraard wel netjes.
    -Off topic tussen haakjes.

    Als je vragen hebt kun je die altijd stellen, aangezien ik soms heel onduidelijk kan zijn. Om het aantal meisjes en jongens in balans te houden zijn er acht meisjes en acht jongens beschikbaar. Ik maak een klassenindeling, kamerindeling, rooster en zorg ervoor dat de dagplanning er op tijd staat. Als mij dit niet lukt zal ik dit zeggen en iets anders in de tussentijd verzinnen.
    Als je geen idee hebt van welke beroemdheid je nou moet kiezen wil ik wel helpen. Je hoeft geen ervaring te hebben met RPG, dat kun je altijd leren.


    Meisjes.
    - Ariana Grande. CxStylinson
    - Victoria Justice. ZaynxVain
    - Cher Lloyd. Eenhoornpoep
    - Perrie Louise Edwards. AgentP
    - Lea Michele. Rider.
    - Jenette McCurdy. MattyBgirl
    - Phoebe Tonkin. Curlies
    -

    Jongens. VOL!
    - Louis Tomlinson. xHazzaStyles
    - Finn Harries. Adores
    - Luke Bilyk. Depay
    - Harry Styles. quin98
    - Niall Horan. AgentP
    - Liam Payne. CxStylinson
    - Zac Afron. Lifeisajoke
    - Marcus Butler. Lifeisajoke

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 19:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Phoebe Tonkin
    Ik struikelde bijna mijn bed uit en al wankelend liep ik de badkamer in. Om als gewoonlijk te douchen , tandenpoetsen en make-up op te doen. Ik kreunde ellendig toen ik zag hoe ik eruit zag. Wallen onder mijn ogen en als gewoonlijk , lelijk zonder make-up. Ik zuchtte en draaide de douche aan. De warme stralen waren heerlijk op mijn koude huid. Opzicht had ik wel lekker geslapen vannacht. Zoals gewoonlijk. Dit was nog steeds geen thuis voor me , maar ik begon eraan te wennen. Snel trok ik een paar kleren uit de kast en rende naar de eetzaal. Iedereen was er al. Ik pakte een boterham met kipfilet en een kopje koffie. Word ik lekker wakker van. Vrolijk plofte ik neer tegenover Luke. ''Morgen!'' Lea en Niall waren er ook. En nog twee onbekende meisjes.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Valt er nog wat te doen?? Ik ben een tijdje niet hier geweest om een aantal redenen... maar goed...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Cher kan Victoria ontmoeten en ontdekken dat ze kamergenoten zijn?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Is goed hoor :) Zal ik Vicky naar de kamer sturen??]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Oke, ik stuur Cher ook wel]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Okee okee :) Ff een berichtje typen :)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( xHungryNiall--> xHazzaStyles)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik wil me graag uitschrijven, deze rpg gaat best snel en ik heb er ook best veel. Sorry :$ ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Victoria Dawn Justice

    Ik begon me steeds meer vermoeid te voelen, dus besloot ik maar om naar mijn kamer te gaan en daar wat te rusten. Ik wandelde naar de trap, plaatste een voet op de eerste trede en keek om. Waarom had ik het gevoel bekeken te worden? Ik liep verder naar de trap op en naar de volgende. Mijn kamer was klaarblijkelijk op de tweede etage dus ik kon nog wel even door lopen. Ik keek naar beneden en mijn lange, bruine krullende haar viel langs mijn gezicht, voor mijn ogen. Ik haalde het weg uit mijn gezicht en keek rond, best artistiek hier eigenlijk. Niet gek, als je op een kunstige school zit, zoals deze. Hopelijk zal mijn tijd hier, me goed doen. Een soort van nieuwe start maken, met een schone lei beginnen, alle vervelende situaties achter me laten en me in kunnen leven in zang, dans en drama.
    Eenmaal op de juiste verdieping, kijk ik naar de kamernummers, welke had ik ook al weer? O, ja juist, 2.1 geloof ik. Twijfel is niet erg handig Vicky, dus kijk maar even. Ik stopte om naar mijn papierwerk te kijken, beter het zekere voor het onzekere toch? Blijkbaar had ik het toch bij het juiste eind, dus betrad ik mijn kamer en liet me op mijn bed vallen. Een traan van geluk biggelde over mijn wang. Ik had altijd gedroomd om een carrière te beginnen als actrice of zangeres, en nu komt die droom eindelijk uit. Ik had wel modellen werk gedaan, maar nooit professioneel. Ik droogde mijn tranen en viel in slaap.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Cher Lloyd

    'Jeey! Zang eerst!' piepte ik blij. 'Even wat doen' zei ik en ik huppelde naar mijn kamer, waar een meisje lag te slapen. Glimlachend maakte ik haar wakker. 'Sorry, maar ik wilde me even voorstellen. Ik ben Cher. Cher Lloyd, je slaapt bij mij op de kamer' grinnikte ik en ik kreeg een idee. Maar dat zakte alweer weg. 'Oh, trouwens, je ziet er moe uit. Misschien zou je is wat moeten slapen' stelde ik voor,


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Victoria Dawn Justice

    Ik werd wakker gemaakt door een meisje dat zich voorstelde als Cher. 'Goede' ik keek op mijn horloge 'inmiddels ochtend' zei ik vrolijk. 'Ja ik ben inderdaad nogal moe ja, lange reis gehad en eigenlijk voel ik me niet zo lekker' zei ik een beetje lacherig. 'Ik ben Victoria trouwens, leuk dat we kamergenootjes zijn. In welke klas zit je?'
    Ik kom overeind en ga in kleermakerszit zitten. Wauw, ik heb hopelijk heb ik een beetje goed kunnen slapen. Zo meteen al weer les, dus ook huiswerk en zo, voor hoever je dat zo kunt noemen eigenlijk. Echt huiswerk is het niet, want het zijn natuurlijk niet echt normale vakken plus dat we in een kamer wonen en niet in een huis.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 17:57 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Goedemorgen, het is al ochtend bij hun o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Haha grapje xD Ik heb het even aangepast :)]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 17:56 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Cher Lloyd

    'In uhh..' even keek ik moeilijk. 'In 1D' glimlachte ik. 'Hm, even wat anders aandoen' zuchtte ik. Dit zat niet lekker. Ik pakte een leuke outfit en kleedde me snel om. 'Zo! Ik ga maar weer! Daag' glimlachte ik en ik huppelde soepel naar de kantine, waar ik weer ging zitten. 'Sorry, maar ik kan nooit langer dan drie uur met 1 outfit blijven' bloosde ik en ik ging weer op de tafel zitten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik zal zo reageren]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor