• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 6:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [mijn topics]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [MAIINNN TOPICS]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [MAIINNN TOPICS]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hoe beginnen we?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ellie's topics


    Don't be like the rest of them, darling

    [mijn topics]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Iedereen komt gewoon toe op school? 1 ste schooldag of zo. Is het handigst.... Jaimes mijn topic gaat ALWEER over een school.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hahahhahaa Lizl :') jij wordt gewoon later directrice van een school :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Mijn topics, is er nog een rooster??)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Curlies schreef:
    [mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [-zucht- ook dat nog doen xd ben hier 3 dingen tegelijkertijd aan het doen... Rooster zal even moeten wachten:
    MAANDAG:
    - Drama
    - Engels
    - LO / Dans
    - LO / Dans
    Middag
    - Muziek / Extra uur Drama
    - Wiskunde
    - Geschiedenis

    Ofzo... snel verzonnen nu]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Eten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tori Vega
    Ik zucht en sla mijn wekker uit die aan mijn kop loopt te zeuren. Ik sta op en loop dan richting de badkamer. Mooi, die is leeg. Dan is Trina waarschijnlijk op haar kamer. Ik ga snel douchen en föhn mijn haar na afloop. Ik trek simpele kleding aan en doe dan mijn haar. Ik houd het gewoon los. Ik breng een laagje mascara aan en dan ben ik klaar. Ik loop naar beneden en ontbijt snel. Nog geen teken van Trina. Ach ja. Die geraakt wel op school. Daar ben ik niet bang om. Ze wil natuurlijk wel naar de school die zo perfect voor haar is gaan. Die perfect bij haar en haar zogenaamde zangkunsten past. Ach ja. Ik zeg er nooit wat van. Als ik klaar ben zie ik dat het tijd is om naar school te gaan. De eerste schooldag weer. Ik loop het huis uit en ga dan richting school.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Madison Jules Moore
    Ik gooi mijn tas op mijn rug en slenter met tegenzin naar de auto van mijn vader. Mijn ma is weg op vakantie tot volgende week vrijdag en ik heb de hele tijd bij mijn irritante betweterige vader moeten logeren. Gelukkig had ik mijn zusje nog. 'We moeten straks nog Moose en Lou oppikken.' zeg ik kort en hij knikt. Hij start de wagen en al snel zitten de vrolijke krullebol en de grappenmaker naast me op de achterbank. De auto stopt voor de school en we stappen alle 3 uit. Gezamelijk loop ik met hen naar binnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Didier Declan Greystone
    ik hoor hoe de wekker afgaat. Het geluid leek van heel ver weg te komen en was nauwelijks hoorbaar. Ik open mijn ogen langzaam en kijk even rond. Waar stond dat rot ding nou? Ik druk hem uit als ik hem eindelijk onder gevonden heb. Het shirt wat er overheen lag leg ik in de wasmand en ik loop de badkamer in. Ik poest mijn tanden en haal mijn hand even door mijn haar. Dat deed ik zo wel. Ik loop weer terug naar mijn kamer met mijn tandenborstel in mijn mond en trek een spijkerbroek aan. Ik pak een shirt uit de kast en loop terug naar de badkamer. Mijn zusje wilt net naar binnen dus glip ik langs haar en doe de deur opslot. "Didier!!" Hoor ik en lach zacht. Ik trek het shirt aan en doe een klein beetje gel in mijn haar. Ik loop de badkamer weer uit en pak mijn tas uit mijn kamer. Daarna loop ik naar beneden waar ik een broodje van het aanrecht steel. "Dag." Schreeuw ik door het huis en loop naar buiten. Ik pak mijn skateboard en begin aan de veel te lange weg naar school. Waarom was mijn auto er nog niet?


    We've lived in the shadows for far too long.