• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 13:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    DreamWishes schreef:
    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik lach even spottend. 'Ik ben niet bang voor je, ik heb voor grotere angsten gestaan, ik heb al genoeg bijna doodervaringen gehad.' sis ik dan en mijn handen zijn nog steeds gebald in vuisten. 'Dus als je me niet wilt laten lijden of vermoorden, wat wil je dan met me doen.' zeg ik dan spottend.


    Nick
    'Heel simpel, ik ga doen wat ik toch al vanplan was te gaan doen, hierweg' andwoord ik en laat haar los om vervolgens mijn tas en helm te pakken
    en de kamer uit te lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik lach zachtjes, 'pizza is inderdaad wel lekker ja,' zeg ik dan. En ik eet weer verder. Ik wek de schijn dat ik heel veel happen neem maar dat valt eigenlijk wel mee. Ik glimlach naar Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Mijn pizza is veel te snel op en ik leun wat naar achteren en begin me mentaal voor te bereiden op wat komen zal.
    Ik kijk naar de etende Les.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik zucht even en voel even aan mijn nek. 'Veel plezier.' zeg ik dan sarcastisch en mijn nek doet pijn en is waarschijnlijk rood. Ik loop naar mijn bed toe en met een trap duw ik de tas weer onder mijn bed. En de spullen die op de grond liggen pak ik op en maak die snel schoon en stop die ook weer in de tas en het potje met kruiden stop ik weer terug in mijn broekzak en de kogels die op de grond lagen gooide ik weg. Daarna keek ik naar mijn handen die nog besmeurd waren met zijn bloed en loop naar de badkamer en was die schoon en zucht even een loop weer terug naar mijn bed en ga daar op zitten en en leg mijn ellebogen op mijn bovenbenen en steun met mijn voorhoofd tegen mijn handen. Ik adem even diep in en kijk dan weer op en haal mijn mobiel tevoorschijn en toets al snel een nummer in en houd de telefoon tegen mijn oren. 'Pap?.' vraag ik al snel terwijl ik strak voor me uit blijf kijken.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 16:45 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {anders doen we dat Nick deze keer wel weg kan en dat hij dan haar vader tegenkomt?]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Oeh en dan komt Nick erachter dat hij niet weg kan en dan wordt hij nog bozer en dan moet hij weer terugkomen, oei. Whaha. Oh, dat zou nog wat worden omdat ze kamergenoten zijn...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    WillNotLearn schreef:
    {anders doen we dat Nick deze keer wel weg kan en dat hij dan haar vader tegenkomt?]


    [Kan, maar ze wil dit eigenlijk ook niet doen, maar ze moet van haar vader hè...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Axton
    Ik sloot glimlachend mijn ogen. Haar aanwezigheid vlak bij mij was genoeg om me veilig te voelen. Veilig genoeg om te gaan slapen. Oh, ik was nog steeds triest om mijn moeder. En ja, wanneer ik weer op school was, zou ik die moordenaar echt eens moeten zoeken. Maar nu. Nu had ik Alexi, vlak bij mij en dat was genoeg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik zie dat Jake al klaar is en ik heb nog de helft van mijn pizza. 'Wil je nog van mijn pizza?' Vraag ik dan aan hem. Jake kijkt naar me en ik kijk hem vragend an.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    {anders doen we dat Nick deze keer wel weg kan en dat hij dan haar vader tegenkomt?]


    [Maar hoe ga je dat dan doen?? ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Wat gaan we nu doen dan? kan ook doen dat NIck weg is en vervolgens Leslie met hem wil praten en hij naar de school terug gaat en dan niet meer weg kan?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    'Slaap maar Ax.' fluister ik zachtjes maar zorg dat ik niet te dicht tegen hem lig zodat ik straks kan weg als ik me slecht voel en naar het toilet moet. Ik kijk hem even aan en druk een kus op zijn voorhoofd.

    Jake
    Aarzelend pak ik een stuk. 'Eentje dan, jij moet ook genoeg eten.' zeg ik en kauw traag op mijn stuk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik hoef niet te slapen." mompelde ik, maar mijn ademhaling werd regelmatiger en al snel lag ik toch te slapen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach en maak me van hem los. Ik zie een badkamerjas hangen en trek hem aan. Ik knoop het riempje dicht en loop naar het balkon. Stil doe ik het raam open en loop het balkonnetje op. Ik sluit het raam achter me en leun met mijn ellebogen op de leuning. Ik wrijf lichtjes met een hand over mijn buik en zucht. Normaal krijgen moeders 9 maanden om zich voor te bereiden en ik krijg er 2 of 3.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    {Wat gaan we nu doen dan? kan ook doen dat NIck weg is en vervolgens Leslie met hem wil praten en hij naar de school terug gaat en dan niet meer weg kan?}


    [Kan, wat je wilt, het maakt mij niet uit...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp