• Ik wil al een tijdje een nieuwe mobiel kopen. Nu zit ik te twijfelen tussen 2 modellen.
    De Sony Xperia Tipo of de Samsung Galaxy Mini 2.
    Volgens mijn broertje moet ik de Tipo kopen, maar ik weet het dus niet.
    Iemand ervaring met 1 van deze mobieltjes?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik weet dat de Tipo lang meegaat. De Xperia op zich, hardware en software. Mijn vader en broer hebben er al beide één voor 2 jaar en hij is pas één of twee keer vastgelopen. Iemand anders die ik ken heeft zo'n mini ervan en die leeft nog altijd na 3 jaar, wat best goed is voor een smartphone.


    Your make-up is terrible

    Ik ga voor mijn verjaardag de Samsung Galaxy kopen, in de winkel zeiden ze tegen me dat hij uitstekend van kwaliteit is en handiger dan een Iphone op sommige punten, maar vergeleken met een Sony hebben ze niet dus meer kan ik niet zeggen :x


    The soul needs autumn.

    SAMSUNG. Definately Samsung. Die is sowieso fijner dan Sony.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Ik heb de samsung... Een heel leuke GSM, veel leuke applicaties die je kan downloaden, alleen heb ik soms wel het probleem dat hij snel plat is. Voor de rest vind ik het een heel erg leuke en stevige telefoon, want ik heb hem al een paar keer (niet zo hard, maar toch) laten vallen, en hij is nog steeds helemaal heel :Y)

    hylketjeuhx schreef:
    Ik heb de samsung... Een heel leuke GSM, veel leuke applicaties die je kan downloaden, alleen heb ik soms wel het probleem dat hij snel plat is. Voor de rest vind ik het een heel erg leuke en stevige telefoon, want ik heb hem al een paar keer (niet zo hard, maar toch) laten vallen, en hij is nog steeds helemaal heel :Y)
    Dat is wel fijn ja :Y)
    Bedoel je dat ie snel leeg is? :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Haha die mini is helemaal niet mini dus je kun ook gerust een normale kopen hoor (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Symphonique schreef:
    SAMSUNG. Definately Samsung. Die is sowieso fijner dan Sony.


    26 - 02 - '16

    Selah schreef:
    Haha die mini is helemaal niet mini dus je kun ook gerust een normale kopen hoor (:
    De 'normale' vallen een beetje buiten mijn budget ):


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik heb altijd een Sony gehad en ik vin het hele fijne telefoons. Heb nu een Sony Xperia X8, het enige nadeel is dat hij soms een beetje traag is en dat er niet zo heel veel op past(naar mijn idee). Maar dat zit met de Tipo natuurlijk anders.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Samsung!
    Ik heb een Samsung Galaxy S Advance en dat is zo een fijn ding


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Merrick schreef:
    (...)De 'normale' vallen een beetje buiten mijn budget ):

    Valt wel mee toch? De Samsung Galaxy Ace bijvoorbeeld is 180 euro?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    samsung :)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio