• Voor de dagen 19, 20 en 21 Oktober staat een sta-plaats geboekt op Camping de Witterzomer bij Assen. Jij bent van harte uitgenodigd om samen met jouw vriendinnen van Q een super gezellig weekend te beleven!
    Hier volgt een link voor de website; http://www.witterzomer.nl/

    Dit houdt in dat het een super leuk weekend wordt met Marshmellows, Kussengevechten, Spelletjes, Uiteraard verhalen en heel veel One Direction!=D Ook staat er een Re-make van de Live while we're young video op het programma! =D

    Vanaf Vrijdag 19.00 zijn jullie welkom, ben je eerder vrij; Hulp met het tentopzetten is altijd welkom!
    Zondag om 12:00 nemen wij weer afscheid van elkaar!

    Belangrijk om mee te nemen;
    - Luchtbed (Vraag andere mensen of hun misschien een dubbele meenemen)
    - Kussen & Slaapzak
    - Warme slaapkleding (Het is koudbuiten)

    Voor de rest is alles voor jou geregeld; de tent, het eten en kosten voor het verlijf (incl. Toeristenbelasting etc.) zijn allemaal voor jou berekend!

    De kosten zijn in totaal 20 euro per persoon!

    Wil jij ook komen? Vraag eerst toestemming aan je ouders, en stuur dan een bericht naar mij met jouw naam, leeftijd en adres gegevens! Je dient 12 jaar of ouder te zijn dan 12, wil je deelnemen! Meld je snel aan voor we volzitten! <3

    Meld je aan voor 18 Oktober 18.00!

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 10:40 ]


    I am a wolf and will not be afraid.

    Oh, ik zou graag willen d-amn. Maar ik kan op zondag niet :(

    Ah, ik had graag willen komen, maar ik ben op vakantie tot vrijdag...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ah, ik had graag willen komen, maar te ver weg


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik zou echt heel graag willen komen, maar ik heb familieweekend... :( en te veel huiswerk...
    Heb nog geprobeerd mijn ouders over te halen, maar dat is dus niet gelukt...
    Veel plezier in ieder geval!

    Komen daar alleen mensen van Q of niet?


    Your make-up is terrible

    Ik zou graag willen, maar ik mag niet :(


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik denk dat er maar weinig mensen zullen komen omdat de mensen die 1D leuk vinden:
    1. Jong zijn en waarschijnlijk geen toestemming krijgen van hun ouders.
    2. Weg zijn met hun familie, wat normaal is in een vakantie / als je jong bent.
    3. Geen geld ervoor hebben (als je ouders het niet willen betalen).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind dit nogal kortdag gemeld, want sommigen moeten misschien ook vrij vragen van het werk en dat moet je soms zelfs al drie weken van te voren melden.


    Take risks and conquer your fears.

    Nee, echt niet. Ik vind One Direction leuk evenals Quizlet, maar dit is te kort dag.
    Ook heb je er geen rekening mee gehouden dat er zaterdag open dagen zijn van verschillende universiteiten en mensen daar ook heen gaan.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik zal wel willen, maar dan moet ik mijn ouders overhalen en dan moet ik ergens 20 euro zien te halen, en mijn vriendin die mee zou willen natuurlijk XD
    Maar ik zou het proberen!!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    CyberLord schreef:
    Ik denk dat er maar weinig mensen zullen komen omdat de mensen die 1D leuk vinden:
    1. Jong zijn en waarschijnlijk geen toestemming krijgen van hun ouders.
    2. Weg zijn met hun familie, wat normaal is in een vakantie / als je jong bent.
    3. Geen geld ervoor hebben (als je ouders het niet willen betalen).


    + 4. Niet iedereen is fan van One Direction.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Leuk idee, maar ik kan niet. Te ver weg+mn vader is dan jarig..


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    CyberLord schreef:
    Ik denk dat er maar weinig mensen zullen komen omdat de mensen die 1D leuk vinden:
    1. Jong zijn en waarschijnlijk geen toestemming krijgen van hun ouders.
    2. Weg zijn met hun familie, wat normaal is in een vakantie / als je jong bent.
    3. Geen geld ervoor hebben (als je ouders het niet willen betalen).


    Nahh , ik denk dat je onderschat hoe jong directioners zijn hoor. maar alsnog , de meeste zijn inderdaad op vakantie.


    Danmarks Dynamite.

    Mirchoff schreef:
    (...)

    Nahh , ik denk dat je onderschat hoe jong directioners zijn hoor. maar alsnog , de meeste zijn inderdaad op vakantie.

    Gemiddelde leeftijd gok ik op de 15


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Gemiddelde leeftijd gok ik op de 15

    Wieh, ik ben 16 :Y)
    Ach joh, ik denk dat de meesten alsnog niet gaan.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis