• Voor de dagen 19, 20 en 21 Oktober staat een sta-plaats geboekt op Camping de Witterzomer bij Assen. Jij bent van harte uitgenodigd om samen met jouw vriendinnen van Q een super gezellig weekend te beleven!
    Hier volgt een link voor de website; http://www.witterzomer.nl/

    Dit houdt in dat het een super leuk weekend wordt met Marshmellows, Kussengevechten, Spelletjes, Uiteraard verhalen en heel veel One Direction!=D Ook staat er een Re-make van de Live while we're young video op het programma! =D

    Vanaf Vrijdag 19.00 zijn jullie welkom, ben je eerder vrij; Hulp met het tentopzetten is altijd welkom!
    Zondag om 12:00 nemen wij weer afscheid van elkaar!

    Belangrijk om mee te nemen;
    - Luchtbed (Vraag andere mensen of hun misschien een dubbele meenemen)
    - Kussen & Slaapzak
    - Warme slaapkleding (Het is koudbuiten)

    Voor de rest is alles voor jou geregeld; de tent, het eten en kosten voor het verlijf (incl. Toeristenbelasting etc.) zijn allemaal voor jou berekend!

    De kosten zijn in totaal 20 euro per persoon!

    Wil jij ook komen? Vraag eerst toestemming aan je ouders, en stuur dan een bericht naar mij met jouw naam, leeftijd en adres gegevens! Je dient 12 jaar of ouder te zijn dan 12, wil je deelnemen! Meld je snel aan voor we volzitten! <3

    Meld je aan voor 18 Oktober 18.00!

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 10:40 ]


    I am a wolf and will not be afraid.

    Ik kan dat weekend niet :Y) Maar het is wel dichtbij ^^


    Pretty is just a pretty word.

    ik zou wel willen maar
    1. ik ben 11 dus te jong :Y)
    2. ik mag denk ik niet
    3. het is Wat andere ook zeggen een beetje kort tijd


    Do what people say you can't.

    MIJN GOD, dat lijkt me leuk, ik woon quite dichtbij (Groningen) maar ik kan niet -lecry-


    I may be an idiot, but I'm not stupid.

    Dat klinkt best leuk, en ik woon vlakbij. (ook Groningen) Maar ik hou niet van 1D en ik heb geen geld :'D


    -

    Best een leuk plan. Maar is een tent niet focktop koud? + I don't like 1D + Ik zou toch nooit mogen + Het is KOUD + no.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik hou absoluut niet van 1D, maar ik vind het wel chique dat dit zomaar allemaal is geregeld! (bloos)


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Ik hou absoluut niet van 1D, maar ik vind het wel chique dat dit zomaar allemaal is geregeld! (bloos)


    i put the fun in funeral

    Ik kan zelf niet, helaas. Heb je al aanmeldingen? x


    Don't find love. Let love find you.