• Hoi,
    ik heb een vraagje. Wat is punk(rock) cultuur? Na ik weet wat het is, maar waar staat het nou pressies voor.
    Ik dacht dat het stond voor jezelf zijn,tegen de gevestigde orde trappen, en de regels breken.
    Toch..?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja, volgens mij was het dat ook..


    You're the only one I wish I could forget

    Tegen de maatschappij zijn?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oorspronkelijk was het zowel een muzikaal als een sociaal verschijnsel, dat zich in de periode 1976/1977 manifesteerde als een reactie op de uit-ontwikkelde, van haar bronnen en milieu vervreemde, gekunstelde popmuziek en haar wezen als breed geaccepteerd onderdeel van industrie en samenleving. Gekoppeld aan de bij een nieuwe generatie jongeren behorende sociale onvrede, met name in het door traditioneel klassenbewustzijn en economische teruggang geteisterde Engeland, uitte deze reactie zich in muziek die, net als in 1955 en 1963 uitging van haar meest simpele vorm: rock-'n-roll.

    Van wikipedia gehaald, maar ik denk niet dat je daarmee iets opschiet want ik snap er zelf geen bal van. 8D


    None but ourselves can free our minds.

    Wounded schreef:
    Oorspronkelijk was het zowel een muzikaal als een sociaal verschijnsel, dat zich in de periode 1976/1977 manifesteerde als een reactie op de uit-ontwikkelde, van haar bronnen en milieu vervreemde, gekunstelde popmuziek en haar wezen als breed geaccepteerd onderdeel van industrie en samenleving. Gekoppeld aan de bij een nieuwe generatie jongeren behorende sociale onvrede, met name in het door traditioneel klassenbewustzijn en economische teruggang geteisterde Engeland, uitte deze reactie zich in muziek die, net als in 1955 en 1963 uitging van haar meest simpele vorm: rock-'n-roll.

    Van wikipedia gehaald, maar ik denk niet dat je daarmee iets opschiet want ik snap er zelf geen bal van. 8D

    Ja ik had het ook gelezen,maar ik geloof wiki met muziek niet zo snel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nou loop maar een dag met mij mee zou ik zeggen, haha. Nou origineel komt het dus van wat Wounded al zegt.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Heb ik dus toch gelijk,dank jullie


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Anti gevestigde orde, anti kapitalisme, anarchie, linkse rakkers, pfoe, in die richting moet je dus wezen.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Anti gevestigde orde, anti kapitalisme, anarchie, linkse rakkers, pfoe, in die richting moet je dus wezen.

    Hé je beschrijft nu pressies mij,haha.

    Ok ik denk dat ik het snap,dank jullie


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall